Permalänk

Grafikkort till BTX

Hej,

Jag får inga förslag i Geforce-tråden, ni kanske har mer förslag i den här tråden.

Jag skulle vilja ha lite tips på anständiga grafikkort (för spel) som jag kan stoppa i en dator med BTX-chassi. Dvs, det får bara ta en kortplats.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ingetledigtnamn:

Hej,

Jag får inga förslag i Geforce-tråden, ni kanske har mer förslag i den här tråden.

Jag skulle vilja ha lite tips på anständiga grafikkort (för spel) som jag kan stoppa i en dator med BTX-chassi. Dvs, det får bara ta en kortplats.

Tack på förhand.

Budget? Och är vattenkylning ett alternativ?

Visa signatur

Har ett moderkort men vart fan köper man ett pappakort!?
Dator som moddas för fullt: SilverStone Raven RV02 White| i7 2600k @ 4,6GHz | ASUS P8P67 WS Revolution| Tri SLI Asus GTX580 DCII| 16Gb Corsair Vengence 1600MHz | Corsair AX 1200i| 2st OCZ Vertex 3 MI 120GB | Skärmar: 3x Dell U2311

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk

Tyvärr var det ju inget som verkade särskilt lockande. Ett gtx460 skulle säkert duga, men för det priset får man ju ett gtx560 och BF3 Premium eller Max Payne 3 på köpet. Inte helt prisvärt, men tack för tipsen.

Permalänk
Medlem