Permalänk
Medlem

Kul att så många har hittat till tråden!

Visa signatur

R7 5800X | Asus ROG Strix X570-I Gaming | 16 GB RAM | RTX 3080 | 2 TB SSD | CM NF200P | Corsair SF600

Permalänk
Medlem

jag knåpar nog också snart in på tio år.
har mest läst vad alla andra har skrivit dock

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

tiden går, jag var ung och snygg när sweclockers.cjb.net drog igång

jag var med i sweclockers spelsajt som hette swegamers som olyckligt var tvungen att lägga ned. edin var inte glad, hoppas det är förlåtet. saker och ting har ju gått bra ändå, så att säga

Permalänk
Medlem

Har fortfarande kvar mitt konto på 64bits nostalgi

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Har fortfarande kvar mitt konto på 64bits nostalgi

Skickades från m.sweclockers.com

kul att se

Permalänk
Medlem

Om 8 dagar är det 9års jubileum för mig Snart en riktig veteran och lika cool som ni andra!

Permalänk
Medlem

Undrar om man vågar posta i den här tråden som 2003:a, alla 2001:or tycker väl att man är nybörjare på forumet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Undrar om man vågar posta i den här tråden som 2003:a, alla 2001:or tycker väl att man är nybörjare på forumet.

Nej dom har varit snälla mot mig än så länge

Permalänk
Medlem

Trevlig tråd!

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Skrivet av fesen:

Om 8 dagar är det 9års jubileum för mig Snart en riktig veteran och lika cool som ni andra!

Nu har det varit 9-års jubileum för mig med, jag är registrerad bara några timmar senare än dig. Är lite förvånad att jag inte gjorde slag i saken och registrerade mig tidigare, jag tänker på 11 september eller "Y2K" och nog var jag intresserad av datorer och läste Sweclockers redan då.

Som många andra sagt var det trist när ÖÄ stängde ned, jag känner inte alls att det höll så låg nivå utan kunde vara riktigt intressant.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av PreacherMan:

A true legend! Har för mig att det stod "Design by Fook" längst ner i footern på hemsidan, right?

EDIT: Just det, minnet svek inte helt:
"Copyright © SweClockers.com 2000 | Design: Fook"

Och en länk till fook.legonet.org

Fook har designat nästan alla versioner av SweClockers, inklusive version 5 som vi kör nu.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Har fortfarande kvar mitt konto på 64bits nostalgi

Skickades från m.sweclockers.com

Har du vaknat till liv din gamle bock

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Har du vaknat till liv din gamle bock

fyra månader senare
Long time no resväska

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

fyra månader senare
Long time no resväska

Saknar du 64bits?

Jag kan inte logga in på forumet för att captcha inte funkar

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Inaktiv

Snart 10 år, borde få någon speciell titel på forumet då

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kunzite:

Snart 10 år, borde få någon speciell titel på forumet då

Varför inte ta och höra efter om det inte kan vara en möjlighet? Skulle ju vara trevligt om det gick igenom.
http://www.sweclockers.com/forum/feedback

Man kan ju inte annat få ett nej.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd

10-års jubileum från min sida då

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Firade 10 för några dagar sedan

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk
Entusiast

Fan då man i dagsläget är 34 bananer gammal och byggt egna datorer sen väldigt tidigt 2000-tal så borde man ha reggat sig tidigare här på forumet. Men minns med mig att jag länge gick in på sidan och läste en massa utan att regga mig... Har nåt år kvar till 10-årsjubileum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fook:

Tittar in, men allt för sällan ja

Var med redan innan det gamla forumbytet, även om jag aldrig varit så jätte-aktiv. Jag designade även den blå versionen en gång i tiden.

Hur är det med PC Gamer mail forumet då?

Permalänk
Medlem

Nostalgi

Tio år med SweClockers

Jag kommer dock bara ihåg den tredje bilden.

Permalänk
Medlem

Andra och framåt tycker jag att jag känner igen, fast jag tror inte jag var registrerad eller så på den tiden.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk

Jag är väl ingen gammal räv, men jag minns dem. Var inte med på blå tiden heller, men jag har varit med x antal år iaf. Jag var trots allt 8 år 2001. Var nog inte så "in to" överklockning eller så då jag var 8

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk

Var bara läsare en lång tid innan jag vågade bli medlem. Hitta hit någon vecka innan den gick från blå till v3. Var annat på den tiden, verkar som alla var läsare under en väldigt lång tid innan man våga bli medlem....

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

trevlig tråd

Visa signatur

AMD Duron@1800Mhz [ 12x150FSB ] | 1024MB Noname | ASUS A7N8X-E | 6600GT | Antec TrueControl 550W | 2x250GB+160GB

INTEL C2D E6300 1,86GHz@2,80GHz [ 7x400FSB ] | Asus P5B-Deluxe | OCZ PC6400 DDR2 800MHz 4GB | XFX HD5850 BE 1024MB | Define R2 Titanium Grey | Antec TrueControl 550W | BenQ FP241W

Permalänk
Medlem

Medlem i lite över tio år, men jag vill minnas att jag läste i typ ett år innan registrering. Hua, när man tänker på annat från den tiden så känns det som igår.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

2002-02-12 04:29
10-åring och nattdjur, tydligen 8)

Permalänk
Medlem

Känner mig nästan lite diskriminerad och utbuad.
Jag har varit datorintresserad sedan tidigt 90tal, och har "lurkat" på forumen sedan ~2004, men av någon anledning tog det ända till Januari i år innan jag reggade mig.
Satt ofta och läste, inloggad på en gymnasiekompis konto (Jonaktiv) - till skillnad från mig så hade han vett nog att faktiskt regga sig 2004, och inte vänta i 8 år...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Registrerad har man varit ett bra tag nu. Har inte varit så aktiv med att skriva inlägg på många år, eller kanske inte någonsin heller.
Tiden har gått och man börjar nästan känna att tiden har sprungit ifrån en. Förr så kunde man allt (kändes det som i alla fall), nu är man frånåkt av nästa generation.

Man minns många roliga trådar från förr och idag så är man tvungen att googla vad människan egentligen menar....

Visa signatur

Min signatur - inte din!

Permalänk
Medlem

10 år minsann

Hej på er alla veteraner.

Tittade in på forumet idag och hittade den här tråden, det blev en riktig nostalgitripp. Jag kom på att jag också varit med i 10+ år och var förvånad över hur många trådar jag hade skapat. (brukar inte vara speciellt aktiv på forum). Det har varit mkt mindre de senaste åren pga utlandsflytt men så fort det gäller råd ang datorer eller andra intressanta grejer så är det sweclockers som gäller. Finns inte många forum som är lika bra som detta. Snart blir det hemflytt igen och då blir jag mer aktiv kanske.