Asus radeon hd 7610m drivrutiner?

Permalänk

Asus radeon hd 7610m drivrutiner?

Behöver lite hjälp här.

Har köpt en ny laptop till föräldrarna, tyckte att Asus K53SK-SX004V såg lovande ut för deras behov.

Naturligtvis installerade jag om windows för att slippa allt skit som tillverkarna slänger in och däri ligger problemet. När jag skulle installera grafikdrivisarna så hittade jag dom inte på AMDs sida, jag testade installera senaste Catalyst men den kände inte igen grafikkortet. Jag sökte på Asus hemsida men där fanns inte ens laptopen, inte K53SK iaf utan K53SM/D/U och ingen av dom har radeon hd 7610m grafikkort.

Så vad fan ska jag göra?

Visa signatur

Silverstone Raven RV02B-W | Fractal Design Tesla 650W 80+ | Asus SABERTOOTH P67 | Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair 2x4GB 1600MHz XMS3 | Corsair SSD Force Series 60GB | Noctua NH-D14 | Gigabyte GeForce GTX 570 OC 1280MB | Asus Xonar DX

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av MarcanOlsson:

Behöver lite hjälp här.

Har köpt en ny laptop till föräldrarna, tyckte att Asus K53SK-SX004V såg lovande ut för deras behov.

Naturligtvis installerade jag om windows för att slippa allt skit som tillverkarna slänger in och däri ligger problemet. När jag skulle installera grafikdrivisarna så hittade jag dom inte på AMDs sida, jag testade installera senaste Catalyst men den kände inte igen grafikkortet. Jag sökte på Asus hemsida men där fanns inte ens laptopen, inte K53SK iaf utan K53SM/D/U och ingen av dom har radeon hd 7610m grafikkort.

Så vad fan ska jag göra?

testa även detta.

http://leshcatlabs.net/index.php/2012/07/catalyst-12-7-jun28-...