Från Paypal till Swedbank Konto.

Permalänk
Medlem

Från Paypal till Swedbank Konto.

Jag är 15 år och har ett visa ung kort och swedbank, men jag undrar om en sak. Jag har en Team Fortress 2 server som jag brukar spela och har köpt, men det börjar bli lite om pengar och jag har börjat tänka på om man kan göra så spelare kan göra donationer till exempelt Paypal eller något och sen kan jag skicka över pengarna till mitt Swedbank konto utan problem och ta ut pengarna som jag brukar göra, ge dom till mina föräldrar och sen betaler de servern eller måsta jag har ett riktigt visa eller Swedbank Dosa för att göra det här och mina föräldrar vill inte ta emot pengar från något paypal, så vad ska jag göra? Går det att göra så?

Permalänk
Medlem

Har du ett bankkonto hos Swedbank? Isåfall ska det nog gå bra. Du kan ju alltid fråga din bank

Jag har iaf ett personkonto hos Nordea. Där var det bara att skriva in Clearingnummer först, sen kontonummer efter. Fick pengarna efter 2 eller 3 bankdagar!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Jag tror inte det går med Visa ung då du måste "binda" ditt paypal konto till ditt Swedbank kort och då göra en transaktion på 15kr vilket jag har för mig inte går med Visa ung på internet. Kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Ja, jag har ett bankkonto hos Swedbank, men frågan är. Behöver man dosa? Men jag se om det funkar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luthery:

Ja, jag har ett bankkonto hos Swedbank, men frågan är. Behöver man dosa? Men jag se om det funkar.

Om du vet ditt clearingnummer och bankkonto nummer är det ju bara att prova. Pengarna kommer komma tillbaka till ditt Paypal konto om något är fel (har lärt mig den hårda vägen).

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Okej, haha.