Någon som har tröttnat på DayZ?

Permalänk

Någon som har tröttnat på DayZ?

Tjenare,

Jag har lirat ett tag men vill försöka få min polare att börja spela DayZ och tänkte fråga om det finns någon här som skulle kunna vara snäll och låna ut sitt konto för två-tre dagar som har tröttnat på spelet?

Tack på förhand,

Freddan.

Permalänk

Har inte direkt tröttnat, men har inte spelat på ungefär en vecka nu, problemet blir ju att det är på samma steamkonto som ca 70 andra spel också ligger på :/

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Har inte direkt tröttnat, men har inte spelat på ungefär en vecka nu, problemet blir ju att det är på samma steamkonto som ca 70 andra spel också ligger på :/

Det hade jag inte ens tänkt tanken om.

Permalänk

Har tröttnat på DayZ pga den så kallade communityn. Värre får man söka länge efter.
Tur det finns ARMA kvar...

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Skrivet av Tobbe Nukem:

Har tröttnat på DayZ pga den så kallade communityn. Värre får man söka länge efter.
Tur det finns ARMA kvar...

Tråkigt att höra, skulle vara roligt om någon server kunde sätta upp så att man behöver fylla i någon application eller något för att få spela med spelare som är lite mer seriösa än att skjuta alla man ser.

Permalänk
Avstängd

Haha så dette handler om at noen vil spille DayZ altså, trodde dette kanskje skulle handle om noe annet.

Permalänk
Skrivet av Decoman:

Haha så dette handler om at noen vil spille DayZ altså, trodde dette kanskje skulle handle om noe annet.

Kanske lite miss ledande titel, men får hoppas att det duger.

Permalänk
Medlem

Har inte tröttnat, gör inte så mycket om man dör även hur mycket man har kämpat. Dock har man inte hittat några att spela med än, de jag har stött på i spelet litar jag inte så mycket på. Var la en snubbe som ville hjälpa mig att bli av med lite zombies när jag inte hade några vapen(nyss spawnat mer eller mindre).

Sedan var det en annan snubbe som började skjuta vilt mot mig när vi såg varandra, jag sprang iväg och han sköt efter. Tur att han var en sådan kass skytt haha. Hade en granat men han sprang runt med 10 zombies efter så vill inte slösa den. Din polare borde köpa spelet om han vill testa på, annars kan du ju skapa en ny gubbe och låta han spela på ditt konto.

Permalänk
Skrivet av zin:

Har inte tröttnat, gör inte så mycket om man dör även hur mycket man har kämpat. Dock har man inte hittat några att spela med än, de jag har stött på i spelet litar jag inte så mycket på. Var la en snubbe som ville hjälpa mig att bli av med lite zombies när jag inte hade några vapen(nyss spawnat mer eller mindre).

Sedan var det en annan snubbe som började skjuta vilt mot mig när vi såg varandra, jag sprang iväg och han sköt efter. Tur att han var en sådan kass skytt haha. Hade en granat men han sprang runt med 10 zombies efter så vill inte slösa den. Din polare borde köpa spelet om han vill testa på, annars kan du ju skapa en ny gubbe och låta han spela på ditt konto.

Vi skulle kunna lira om du vill någon gång, jag är inne i spelet just nu. Han är knappt intresserad utav spelet men jag vill att han ska få känna rushen man får när man har spenderat dom senaste åtta timmarna letande efter item och går in i en firefight. Får väll hoppas på att han köper spelet bara

Om du skulle vilja spela så kan du adda Freddan962 på Skype, har en camp med grejer så kan geara upp dig.