EA publicerar 19 minuter video från Crysis 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Battle_Zealot:

Håller med till 100% Det är dels därför jag spelar gammla goda spel än. Känslan var MYCKET bättre

Du förstår, vi som är födda innan 90-talet spelade gamla spel som var ganska "pixliga". Men sjävla spelets kännsla var mycket-mycket mer närvarande än vad den är i dagens spel.
Det i sin tur gör att spelet blev mycket mer njutbart när kännslan är där istället för en massa "ögonerotik".
Prova sj'lv ett spel från 94-96 ska du få se/känna...

Civilization 1 dudedi dudedi dudedi diii

Permalänk
Skrivet av kxdude:

Civilization 1 dudedi dudedi dudedi diii

Oj-oj vilka minnen!
Jag var alltid amerikanarna för jag gillade deras låt.

Permalänk
Medlem

Meh

Är inte speciellt imponerad. Jag är dock historiskt sett inte speciellt förtjust i crysis. Lirade crysis 2 tills konceptet "maximum armor - spring fram och gör melee damage" inte var roligt längre (det gick ganska fort). Tycker crysis är för rörigt.

Spelkänsla är för min del viktigare än grafik.

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem

That is hardly stealth I say

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Blev positivt överraskad av både Splinter Cell och Crysis 3. Som stor SC-fantast så måste man ju skaffa även detta

Edit: Hmm, spelveckans artikel måste skickat mig till denna del

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk

De jag hoppas med Crysis 3 som alla andra är ju att få slippa alla buggar och disconnections problem som är i 2an.. Varför göra ett spel som aldrig görs klart? Om vi går tillbaks till originalet "Halo" där efter alla andra spelutvecklare snott idén om nanosuit etc så är Halo mer perfekt för Bungie skulle aldrig göra så att bara skita i att fortsätta hjälpa göra spelet buggfritt och inte heller fel med spelservrarna för poänguppdetaringar så att att man förlorar sin xp så fort man tappar anslutningen i spelet och blir utloggad hela tiden!

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio