Behöver hjälp med en ide för en hemsida

Permalänk

Behöver hjälp med en ide för en hemsida

Hejsan

Jag har en ide för en hemsida där besökarna skall kunna ladda upp data och välja på sidan hur datat skall bli behandlat för att därefter ladda hem det färdiga resultatet.

Mitt problem är att jag inte vet hur man gör en hemsida och än mindre gör en sida för att styra ett lokalt program.
Jag är inte intresserad av grafik för sidan utan det är funktionen som jag första hand vill ha.
Om det är något som är oklart så är det bara att skriva det så kommer jag att göra en bättre förklaring.

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Är detta en fråga eller ett konstaterande?

Permalänk

Jag behöver hjälp med att skapa denna webbsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mysticsam:

Jag behöver hjälp med att skapa denna webbsida.

Några punkter att fundera på:

1. Kan jag ge en utförligare beskrivning av projektet vad det gäller funktion, uppbyggnad... you name it.
2. Vad är jag beredd att betala för att få hjälp med detta projekt.
3. Kommer projektet leda till några vettiga och realistiska användnings områden ?

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Medlem

Antingen får du betala, eller lära dig om webbutveckling och programmering

Skickades från m.sweclockers.com