Bitfenix Prodigy - Ta av handtagen?

Permalänk
Medlem

Bitfenix Prodigy - Ta av handtagen?

Kan man ta bort handtagen på Prodigy chassit?

Ifall nån av er har så, kan ni lägga upp en bild?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FknDemo:

Kan man ta bort handtagen på Prodigy chassit?

Ifall nån av er har så, kan ni lägga upp en bild?

Varför vill du ta av dom? Dom är definitivt praktiska. Tycker även dom är ganska snygga. Men visst plats eller att man har annan smak är väl anledningar

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Varför vill du ta av dom? Dom är definitivt praktiska. Tycker även dom är ganska snygga. Men visst plats eller att man har annan smak är väl anledningar

Handtagen är nog det enda jag inte gillar med chassit, haha.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av FknDemo:

Handtagen är nog det enda jag inte gillar med chassit, haha.

Då kan du ju i princip köpa ett annat chassi då det är just handtagen som är unikt med chassit...... annars blir det ju bara en fyrkantig plåtlåda och det kan vem som helst skruva ihop!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av trisse23:

Då kan du ju i princip köpa ett annat chassi då det är just handtagen som är unikt med chassit...... annars blir det ju bara en fyrkantig plåtlåda och det kan vem som helst skruva ihop!

Jag kanske vill ha en fyrkantig plåtlåda.
Valde chassit över alla andra för att det är rymligt, cleant osv. Inte för att den hade handtag?...

Permalänk
Entusiast
Skrivet av FknDemo:

Kan man ta bort handtagen på Prodigy chassit?

Ifall nån av er har så, kan ni lägga upp en bild?

Svar ja. Det är inga problem att ta av dem. Bekräftat av Jonas i review-tråden om prodigyt

Edit: Och här har vi inlägget i fråga #12328932

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blargmode:

Svar ja. Det är inga problem att ta av dem. Bekräftat av Jonas i review-tråden om prodigyt

tackar!

Permalänk
Medlem

Smaken är som baken men jag antar att dom undertill inte går att ta av? Eftersom luft skall sugas in underifrån.

Visa signatur

Chassi : BitFenix Prodigy Svart mITX Moderkort : Asus P8Z77-I DELUXE mITX CPU : Intel Core i7 3770K RAM : Crucial 16GB (2x8192MB) CL9 1600Mhz Ballistix Sport

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogun-r:

Smaken är som baken men jag antar att dom undertill inte går att ta av? Eftersom luft skall sugas in underifrån.

Jo det gick. Ska sätta dit 4st FD fötter och sen så ska jag modda framsidan av chassit och spreja nån stripe eller nåt sånt