Inga undertexter till Boardwalk Empire S02, anledning?

Permalänk

Inga undertexter till Boardwalk Empire S02, anledning?

Hur kommer det sig att det inte finns några svenska undertexter tillgängliga till Boardwalk Empire, säsong 2? I mina ögon var den första säsongen extremt lyckad, och jag förstår verkligen inte varför ingen verkar ha tagit sig tiden att texta avsnitten till fler säsonger än bara ettan.

En förklaring vore jättekul att höra.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Kryll:

Översätt själv då.

Det där var inte vad jag efterfrågade.

Permalänk
Medlem

Tillgänglig på vilket sätt då? Du vet väl att man inte får diskutera vad som helst på detta forum? Och hur ska vi veta anledningen till att ingen översatt? Som sagt, gör det själv om du inte hittar om det är så viktigt.

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Skrivet av MyRus:

Tillgänglig på vilket sätt då? Du vet väl att man inte får diskutera vad som helst på detta forum? Och hur ska vi veta anledningen till att ingen översatt? Som sagt, gör det själv om du inte hittar om det är så viktigt.

Det känns som att det bör finnas någon bra anledning till att svenska undertexter inte finns tillgängliga, tycker du inte det? Det vore, exempelvis, väldigt konstigt om det inte existerade några som helst undertexter till miniserien Band Of Brothers.

Och ja, jag är medveten om att man inte får diskutera vad som helst i SweClockers forum – men att diskutera detta är lika ofarligt som att diskutera saker gällande torrent-program. Det har inte med illegal fildelning att göra.

Permalänk
Medlem

En anledning kan vara att fler och fler kollar utan text, vi är ganska grymma på det engelska språket här i Sverige. Just Boardwalk emipre skulle jag tro är dessutom en ganska "lätt" serie att förstå utan text.

Att folk inte vill lägga ner timmar varje vecka på att göra texter utan att få någonting för det kan vara en annan anledning. Den första internet-generationen har vuxit upp och har inte tid med sånt längre. Och 90-talisterna är för lata....

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Kollar alltid med engelska sub, skönt ibland då man inte behöver fokusera vad dom säger.
Svenska subs är alltid så extremt dåligt översatta också så föredrar eng sub.