Permalänk
Medlem

Så var det köpt, billigt och bra!

Har precis kommit överens med en kompis att köpa hans Maze3 - 1048 - och 8 st slangklämmor för 900 :-

Och allt är i princip oanvänt! Han köpte det för inte så länge sen, och fick hem det ca en vecka innan DH Winter... Det funkade bra för han i 2 dagar typ sen ville inte datror starta mer. Hans mobo hade tydligen pajjat eller något sånt kom han fram till efter dagars pillade. Aja, efterdet blev han iaf trött på vatten och såld lite delar till mig Får kanske tag på sakerna runt måndag eller nått... Ska bli så grymt nice att få en tyst burk, lit trött på 35 - 40 dba Får iofs leva med 2 80 mm 19 dba papst på 7 volt på radiatorn eftersom jag inte hat nån bättre fläkt hemma och inga pengar att köpa en för heller. Ska fixa lite bilder att lägga upp under byggets gång med.

Jag har också en liten fråga:

Kommer köra med batteri vatten från någon trevlig mack inärheten. Behöver jag har något mer i vattnet än bara just batterivattnet? Gissar på att jag behöver glyckol isf, om det behövs. Hur mycket då?

Permalänk
Medlem

angående frågan... Läs FAQ!

Permalänk
Medlem

Denna ständiga fråga...

Om du ser waterwetter på macken så kan du ju köpa det.. kan också finnas på mekonomen.. Är alltid trevligt med lite waterwetter i vattnet. det sänker ytspänning o dyl + att det ger en fin rosa färg luktar och smakar inte gott :/
Glykol funkar också btw

Permalänk
Medlem

*FAQar mig själv*

Permalänk
Medlem

Lol xizten, ska du lura stackars pura på det viset!
Iofs är det rätt åt honom.. han är så jävla bortskämd
Lycka till med bygget!