Permalänk
Medlem

Loggo Design till Projekt: MonoBits

Tjenare Allihopa!

Jag vet att det finns många grymma grafiker här ute i Sweclockers-Djungeln och därför går jag ut med en fråga.
-Skulle ni kunna designa en loggo till mitt kommande projekt
-Alla bidrag är väldigt välkommna!
-Kan jag inte bestämma mig för vilken jag vill ha så kommer jag att köra en vote helt enkelt

Jag har dock vissa krav för denna loggotyp:
-Loggotypen skall i grunden vara vit och grå, men med små inslag av svart.
-Den skall vara clean, simpel men ändå fräsch i helhet.
-Den skall upp som copyright på bilder, men även cncfräsas någonstans på chassit
-Den måste ha en transparent bakgrund
-Gör den hellre för stor än för liten, pga tryckmöjligheterna ()
-Ni kan grunda er på Projektnamet "Mono" "Bits-1/0"

Jag har väldigt svårt för att komma upp med något kreativt och jag vet att ni har det extra, en belöning kan väl delas ut till den jag gillar bäst så kör på boys and girls!

När ni ändå är här och läser, gilla även min facebooksida där visar jag upp allt jag gör på dagarna, ni får även se en sneak peak av Project MonoBits !

Facebook@KosovarMods

Mvh
/Venhar

Permalänk
Medlem

Låter intressant!

Permalänk
Medlem

Fick dessa bidrag av (Prof.Toss)

MonoBits
MonoBits Transparent

Uppskattar alla bidrag från er

Har något att tilläga:

Jag är mest ute efter en Loggo utan text, Går även med text men loggan kommer att vara det viktigaste eftersom den skall användas i bygget

Permalänk
Medlem

Är det inte intressantare att försöka själv?
Det är ju ditt projekt och din prägel det ska ha, så att lära sig lite enklare grafisk redigering är ju inte fel, kan vara till nytta till projektet med.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Geeks
SweClockers

Diskussionsforum, inte annonsplank.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015