Hej hoppas på lite hjälp och tankar.
*Lite kort info*
Mormor gick bort Mamma Har ordnat med städning,Transport av skit och Bouptäckningen.
Hon har 2st bröder som tjatar om pengar (Har inte hjälpt till med något Förutom Plockat lite grejer från bostaden.)
Nu sitter Arvegodset på Hennes Konto.
-----------------------------------------------------------------------
Jag vill Att Hon skriver ett kvitto på alla utgifter samt drar av en vis % för bouptäckningen innan fördelningen.
Fonus Tar 4 - 8 000:- För samma jobb
banken sa att hon har rätt att ta ut en del av arvet för jobbet.
Därför tycker jag att det behöves ett kvitto på allt för att Slippa tjafs i framtiden.
**
Kvitto
Jag Namn person nr Tar betalt för
Skåpbil 100:-
Städning och bortforsling av skräp 0:-
Bouptäckning 10% eller vad som är rimligt.
Ni kommer få 20 000 var
undertecknat av *** **** Person nr
undertecknat av *** **** Person nr
undertecknat av *** **** Person nr
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hur ska ett "Kvitto" Formuleras och se ut?
vad behöver finnas med.
Är dålig på att Skriva stava formulera osv så hoppas ni har förståelse.
Idiotiska kommentarer som inte har med tråden att göra kan ni hålla för er själva, trollen kan gå ut och plocka svamp!!
Tack på förhand