passivt kyllda grafikkort med backplate ??

Permalänk
Medlem

passivt kyllda grafikkort med backplate ??

finns det passivt kyllda grafikkort med backplate ?? i såna fall är det nåt att ha ? med backplate så menar jag typ en sån som är på vissa asus kort.
om inte det finns något sådant , vilket är det tystaste billigaste grafikort som finns med backplate ?
Mvh albin .

Permalänk
Medlem

Till att börja med: Vad har du för krav på prestandan? Eller ska du bara ha datorn med ett museum så mycket som du beskriver att du ska ha en backplate?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Till att börja med: Vad har du för krav på prestandan? Eller ska du bara ha datorn med ett museum så mycket som du beskriver att du ska ha en backplate?

prestandan är inte viktig vill bara ha ett snyggt passivt grafikkort med backplate (men prestandan är alltid ett plus !! )

Permalänk
Medlem
Skrivet av albin98:

prestandan är inte viktig vill bara ha ett snyggt passivt grafikkort med backplate (men prestandan är alltid ett plus !! )

Hittar inget passivt kylt grafikkort med backplate. Du får nog bygga en egen backplate. Finns dock några passivt kylda hd 7750 som funkar för nya spel men på lägre inställningar. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1285269

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator