Beställer dator lite senare. Sista kollen för kompabilitet.

Permalänk
Medlem

Beställer dator lite senare. Sista kollen för kompabilitet.

Hallå där!

Nu är det så att jag (äntligen) ska beställa en riktig speldator i stället för denna skitlaptop som jag i skrivande tillfälle sitter vid. Så nu tänkte jag höra med folket på sweclockers om detta fungerar och om ni rekommenderar andra delar.

http://www.inet.se/kundvagn/visa/2221799/2012-08-28

Operativsystem och montering fixar jag. Jag ska även köpa till en annan processorfläkt och eventuellt ett till grafikkort och köra sli

Permalänk
Medlem

Jag hittar inga fel i ditt paket.
En del varor som du valt finns ej i lager.
Du kan kolla upp om dom kan tänkas komma in närmaste tiden.

Intel Core i5 3570K och GTX 680.
Du har då tagit i. De flesta av oss nöjer sig med 670.

Visa signatur

ASUS P8Z77-V DELUXE, Core i7 3770K@4.2GHz, Noctua NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte GTX 650Ti 2GB,
Samsung Pro 840 256GB, 1TB WD Green, be Quiet! E9 680W Modulär, Fractal Define R4

Permalänk

om du hade tänkt att köra med två grafik kort så hade jag nog rekommenderat AMD istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av halojoy:

Jag hittar inga fel i ditt paket.
En del varor som du valt finns ej i lager.
Du kan kolla upp om dom kan tänkas komma in närmaste tiden.

Intel Core i5 3570K och GTX 680.
Du har då tagit i. De flesta av oss nöjer sig med 670.

Hmm... Började fundera på ett gtx 670 nu i stället. Har du nåt särskilt att rekommendera?

Skrivet av RealisticRage:

om du hade tänkt att köra med två grafik kort så hade jag nog rekommenderat AMD istället.

Nja, jag är mer av en nvidia person

Permalänk

Men i så fall så kan jag säga att ett gtx 670 klarar ultra på bf3 med över 60 fps alltid (Har ett själv) så gtx 670 duger och du får mycket mer prestanda per krona.
Men håll dig dock bort från de modeller med referens kylaren, den bara låter och blir varm.