Asus tillkännager hybriddatorerna Vivo Tab anpassade för Windows 8

Permalänk

Wacom stylus? Sweet! Hoppas bara att Photoshop och Painter flyter på bra på den.

Permalänk
Medlem

Detta verkar intressant. Jag är ofta på resande fot och studerar. Laptoppen är klumpig som in i bara den och jag får inte plats med mitt Wacom ritbord i väskan som redan väger närmare 10kg med all utrustning. I like, men är för fattig för att köpa

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Chibariku:

Det är ju för sånt här windows 8 är designat och jag tror det kommer funka riktigt bra på en hybriddator. Men visst alla får tycka vad dom vill om win 8 även om vissa tycks hata det bara "för att".

Jo, det blir nog bra med win8 i just sådana fall som dessa det håller jag med om. Råkade visst förhastat hoppa på hata-win8 tåget lite fort här.

Permalänk
Medlem

Samsungs dator är vad ni (och jag efterfrågar) i5 cpu och 1080p skärm i delbart format.
http://www.nordichardware.se/nyheter/77-notebooks-mobility/46...

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Vad tror ni priset blir på Vivo Tab?

Permalänk

Nice! Jag behöver en platta att anteckna och rita på och den här verkar perfekt, Wacom-stylusen är ett stort plus!

Skrivet av Donan Fear:

Hoppas de släpper en Pro-variant också med lite mer kräm i. Tänk delbar Ultrabook (typ).

Skrivet av downup:

15,5'' och jag köper en, eller 13,3

Asus Transformer Book är det ni letar efter, 13,3 tum och uppåt med i3, i5 eller i7 + dedikerad GPU

Skrivet av Locnox:

Vad tror ni priset blir på Vivo Tab?

Det undrar jag med. Jag hoppas verkligen att den inte blir dyrare än 5000kr, utan dockan då, den behöver jag inte.