Permalänk
Medlem

Projekt, Vad vill ni göra?

Projekt, Är det något speciellt ni vill göra? kan vara allt ifrån att sälja kakor till att skapa ett It-företag, och om någon har samma eller liknande Idéer, varför inte satsa och göra det?

Visa signatur

AMD Athlon II X4 630, GA-970A-D3
Gigabyte 6990, 6gb ddr3
Corsair PowerSupply 750w 80+, 750gb hdd
Antec Kuhler H2O 620 V4
Benq G2220HD

Permalänk
Medlem

Kruxet med goda idéer är att de snabbt urartar i hårt arbete.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Vad är projektet? Något jag alltid velat göra, eller att du snor våra ideer?

Har ett chassi hemma hos farsan jag aldrig blir klar med, skulle villja köpa en gammal moppe och pilla med för det är så förbaskat roligt, skulle vilja bygga en ordentlig baslåda till bilen, fixa ett ordentligt ljud till teven. Finns en miljard projekt jag skulle vilja sätta igång med, men sen måste jag jobba 40 timmar per vecka för en lön som gör att jag inte har råd med åtminstånde hälften av projekten jag vill göra, och resten har jag inte tid med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zartax:

Kruxet med goda idéer är att de snabbt urartar i hårt arbete.

Läste i en bok om entreprenörskap, Handlade om att De med idéerna skulle fixa med dem och allt annat "tråkigt" skulle man anställa folk för, Blev väldigt nyfiken på att fixa en enkel produkt och sen hitta folk som vill ha dem, ett företag helt enkelt, (ett litet företag ), Internet är en stor plats och det finns ju folk som har samma idéer som jag, Och kanske kan man sammarbeta =D

Visa signatur

AMD Athlon II X4 630, GA-970A-D3
Gigabyte 6990, 6gb ddr3
Corsair PowerSupply 750w 80+, 750gb hdd
Antec Kuhler H2O 620 V4
Benq G2220HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av SM-LoD:

Vad är projektet? Något jag alltid velat göra, eller att du snor våra ideer?

Sno era idéer? här på sweclockers? meh, det har man flashback till xD, Jag är nyfiken, och vem vet?, kanske man hittar folk med liknande "känsla" som jag, och komma på saker Tillsammans,

Visa signatur

AMD Athlon II X4 630, GA-970A-D3
Gigabyte 6990, 6gb ddr3
Corsair PowerSupply 750w 80+, 750gb hdd
Antec Kuhler H2O 620 V4
Benq G2220HD

Permalänk

Om detta hade varit för två år sedan på ett norsk forum så hade nog Breivik inte blivit lite utskrattad när han skulle presentera hans "projekt".

Jag själv funderar på att utveckla Windows Phone 8 appar samt appar till office 2013, mitt mål är att försöka göra så bra kvalitet på apparna, så att folk som laddar hem dem gratis inte blir förbannade på mig och känner sig lurade. -Det gäller att satsa högt, för med stor sannnolikhet kommer ingen tanka hem dem alls. (men nu ska man ej vara pessimistisk)

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".