Behöver surfplatta UTAN kamera!

Permalänk
Medlem

Behöver surfplatta UTAN kamera!

Behöver en utan kamera eftersom jag inte får ha saker med kamera på jobbet.
Behöver tips på bra sådana.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Behöver en utan kamera eftersom jag inte får ha saker med kamera på jobbet.
Behöver tips på bra sådana.

Du kan väll bara tejpa för kameran eller dylikt? måla linsen svart osv?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Behöver en utan kamera eftersom jag inte får ha saker med kamera på jobbet.
Behöver tips på bra sådana.

Vilken platta som helst och sen sabbar du kameran på den:)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

Nexus 7 ( ingen bak kamera endast front)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1353562

Permalänk
Keeper of Traditions

Den har kamera på framsidan.

OnT: En snabb titt på prisjakt visar att det inte säljs plattor helt utan kamera.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Vad är det som är svårt att förstå? Ingen kamera alls oavsett i fram eller bak och jag tänker inte klistra över någon eller förstöra, hur vet arbetsgivaren att den är trasig ekorren används.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Vad är det som är svårt att förstå? Ingen kamera alls oavsett i fram eller bak och jag tänker inte klistra över någon eller förstöra, hur vet arbetsgivaren att den är trasig ekorren används.

Kan ju säga direkt att tråkig attityd absolut inte hör hemma här.

Du har inte sagt något om att man inte kan ta omvägar eller inte och ber man om hjälp så borde man nog för bövelen vara schysst när man får förslag på sitt problem.

Sista inlägget i denna tråd för min del.

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Skrivet av Jakelol:

Vad är det som är svårt att förstå? Ingen kamera alls oavsett i fram eller bak och jag tänker inte klistra över någon eller förstöra, hur vet arbetsgivaren att den är trasig ekorren används.

Shit out if luck

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Att betala för att icke-modulärt och klaga på det är korkat. Som att köpa en opel och klaga på att du inte fick en mercedes..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Kan ju säga direkt att tråkig attityd absolut inte hör hemma här.

Du har inte sagt något om att man inte kan ta omvägar eller inte och ber man om hjälp så borde man nog för bövelen vara schysst när man får förslag på sitt problem.

Sista inlägget i denna tråd för min del.

Personligen så tycker jag inte att det kan bli mer glasklart än så, skriver man utan kamera så menar man utan kamera och inget annat.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Eller skulle det ha stått och inte ekorren ^^

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Kan ju säga direkt att tråkig attityd absolut inte hör hemma här.

Du har inte sagt något om att man inte kan ta omvägar eller inte och ber man om hjälp så borde man nog för bövelen vara schysst när man får förslag på sitt problem.

Sista inlägget i denna tråd för min del.

Håller med till 100%. Inte ok att hysa av folk som försöker hjälpa eller hålla tråden aktiv.

Permalänk
Medlem

finns ju kindle fire, dock har den endast wifi men ingen kamera vad jag kan se.

men så har ju amazon slutat sälja den för dom kommer med en ny platta snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hezzel:

finns ju kindle fire, dock har den endast wifi men ingen kamera vad jag kan se.

men så har ju amazon slutat sälja den för dom kommer med en ny platta snart.

Det låter bra för jag kan dels internet från min mobil som kommer ligga i rummet bredvid.
Så wifi funkar bra.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk

Köp, montera ur och plugga igen hålen. Det är ditt enda alternativ om du nu inte skulle hitta något speciellt på någon utländsk marknad, har dock aldrig sett en surfplatta utan kamera.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFunc:

Håller med till 100%. Inte ok att hysa av folk som försöker hjälpa eller hålla tråden aktiv.

Ärligt talat om man säger att man inte får ha kamera så kanske det finns en anledning till det? Så då är det ju bara onödigt att skriva "här har du en platta med bara en kamera"... Eftersom han får ju inte ha en överhuvudtaget.

Vet t.ex. att min mor inte får ha kamera på deras jobb mobiler och det spelar ingen roll om man tejpar för den eller något.

Visa signatur

Intel I7 2600k @4,5Ghz | Gtx 480 Sli | Corsair Vengeance 16gb| Sabertooth P67 | Corsair Force 120gb | 2xCorsair Force 3 120gb | Corsair HX1000w | Fractal Design Define XL | Phobya DC12-260 | EK-Supreme HF | EK-CoolStream RAD XT 360 | 2xEK Water Blocks EK-FC480 GTX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av chaos_maniac:

Köp, montera ur och plugga igen hålen. Det är ditt enda alternativ om du nu inte skulle hitta något speciellt på någon utländsk marknad, har dock aldrig sett en surfplatta utan kamera.

Kindle Fire fanns ju tydligen. Skrev tidigare att jag INTE tänker montera ut eller förstöra något på produkten.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av oroxlid:

Ärligt talat om man säger att man inte får ha kamera så kanske det finns en anledning till det? Så då är det ju bara onödigt att skriva "här har du en platta med bara en kamera"... Eftersom han får ju inte ha en överhuvudtaget.

Vet t.ex. att min mor inte får ha kamera på deras jobb mobiler och det spelar ingen roll om man tejpar för den eller något.

Precis, jag jobbar inom rättspsyk så där har ni anledningen.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Kindle Fire fanns ju tydligen. Skrev tidigare att jag INTE tänker montera ut eller förstöra något på produkten.

Dock ska det tilläggas att kindle fire är ganska låst till amazons egna utbud. Jag har ingen koll på om det går att roota den för custom rom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hezzel:

Dock ska det tilläggas att kindle fire är ganska låst till amazons egna utbud. Jag har ingen koll på om det går att roota den för custom rom.

Ska bara ha till att kolla youtube, surfa och film och inget annat.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Precis, jag jobbar inom rättspsyk så där har ni anledningen.

Förstår, men tyvärr så väljer de flesta tillverkarna tyvärr att kasta på en billig kamera. -.- Vilket gör att typ alla tablets har en kamera; Det finns få dock enligt prisjakt som saknar en kamera; http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=1594#rparams=l=s9260397...

Skrivet av hezzel:

Dock ska det tilläggas att kindle fire är ganska låst till amazons egna utbud. Jag har ingen koll på om det går att roota den för custom rom.

Det finns många bra roms till Kindle Fire!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Ska bara ha till att kolla youtube, surfa och film och inget annat.

Du har inte övervägt bärbar dator istället med de kraven? Lite krångligare men att inte ha kamera är som du ser ett ganska jobbigt krav på en surfplatta.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Du har inte övervägt bärbar dator istället med de kraven? Lite krångligare men att inte ha kamera är som du ser ett ganska jobbigt krav på en surfplatta.

Har redan haft en laptop och det är för bökigt att ha med sig på mitt arbete och en aningen overkill för endast surf, youtube och film.
Det kommer bli en Kindle Fire om ingen annan vet om någon surfplatta utan kamera som kan konkurrera med Kindle fire för det priset.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Ska tydligen presenteras två nya Kindle Fire nästa vecka... Kan ju vara värt att vänta på, så länge de inte har kamera då

http://www.engadget.com/2012/08/31/wsj-amazon-is-building-an-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av trä:

Ska tydligen presenteras två nya Kindle Fire nästa vecka... Kan ju vara värt att vänta på, så länge de inte har kamera då

http://www.engadget.com/2012/08/31/wsj-amazon-is-building-an-...

Tack jag ska kolla in närmare på det.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Byt jobb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FL3JM:

Byt jobb.

Nej tack jag tjänar extremt bra

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig en begagnad surfplatta finns det en som säljer ipad 1 just nu på blocket i obruten förpackning.
http://www.blocket.se/stockholm/Ipad_1_16_gb_WI_FI___3G_i_obr...

Enligt denna har ipad 1 ingen kamera
http://pinoytutorial.com/techtorial/ipad-1-original-vs-ipad-2...

Hoppas du hittar något det borde vara lätt att hitta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jakelol:

Nej tack jag tjänar extremt bra

Det kan förklara din dåliga attityd...

Kindle Fire med Jelly Bean kanske?

Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Waste:

Det kan förklara din dåliga attityd...

Kindle Fire med Jelly Bean kanske?

Dålig attityd? Pengar har inget med hur man beter sig. Har extremt många patienter där jag jobbar som inte har ett öra och dålig attityd . Tycker bara att det är sjukt irriterande när folk inte kan läsa innantill svart på vitt att man skriver att man vill ha utan kamera men så får man massa svar om annat.

Ja jag satt faktiskt och kollade på Kindle Fire med Jelly bean nu i natt på youtube så det kommer nog bli en sån om inte den nya också saknar kamera det vill säga för då blir det en sådan

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred