borde jag bry mig? (PewDiePie)

Permalänk
Avstängd

borde jag bry mig? (PewDiePie)

(har pratat med honom nu det visar sig att han inte såg mina meddelanden)

Permalänk

Jobbar på ett bättre svar, men so far kan jag säga att jag trodde pew kopierade dig när han väl laddade upp sitt

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Itchy Trojan:

Jobbar på ett bättre svar, men so far kan jag säga att jag trodde pew kopierade dig när han väl laddade upp sitt

kopiering är egentligen inget jag stödjer tycker det är löjligt kallar det inspiration men ja om jag ska säga det på det sätter så ja han rakt av kopierade mig och brydde sig inte och det gör mig väldigt ledsen och besviken trodde han var snäll men känns mer som en stor har trampat på mig utan att jag kan göra något åt det

han vet att jag inte kan om något skulle hända så skulle hans fans äta upp mig fick döds hot för en kommentar jag hade gjort på hans video om att han ska vara mer försiktig med copyright han har massor av upphovsrättsskyddad musik i sina videos hur han kommer runt det vet jag ej men han hade svarat positivt på min kommentar men den blev markerad som spam fick då döds hot av hans fans

så jag kan inte göra något åt detta bara helt enkelt gnälla

Permalänk
Skrivet av zzcool:

kopiering är egentligen inget jag stödjer tycker det är löjligt kallar det inspiration men ja om jag ska säga det på det sätter så ja han rakt av kopierade mig och brydde sig inte och det gör mig väldigt ledsen och besviken trodde han var snäll men känns mer som en stor har trampat på mig utan att jag kan göra något åt det

han vet att jag inte kan om något skulle hända så skulle hans fans äta upp mig fick döds hot för en kommentar jag hade gjort på hans video om att han ska vara mer försiktig med copyright han har massor av upphovsrättsskyddad musik i sina videos hur han kommer runt det vet jag ej men han hade svarat positivt på min kommentar men den blev markerad som spam fick då döds hot av hans fans

så jag kan inte göra något åt detta bara helt enkelt gnälla

With fame comes dryghet. Det är ju inte Pews egna fel, tycker jag, men hans fans är ju helt flip uppåt väggarna, och det har han redan adresserat tidigare. Så vad jag tycker man bör göra är att antingen inte flamea upp det mer genom att svara på pews fans. eller låta pew sakta ner sina fans. Men har snart uppåt 2 mil subbs, så det lär bli svårt för honom att ens kommentera det. Du bör nog bara släppa det, men kanske fortsätta försöka ta kontakt med honom. Kanske inte via tubens pm, utan kanske någon annanstans.

BTW, rådgör med robbaz, han är bästa psykologen som finns

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Itchy Trojan:

With fame comes dryghet. Det är ju inte Pews egna fel, tycker jag, men hans fans är ju helt flip uppåt väggarna, och det har han redan adresserat tidigare. Så vad jag tycker man bör göra är att antingen inte flamea upp det mer genom att svara på pews fans. eller låta pew sakta ner sina fans. Men har snart uppåt 2 mil subbs, så det lär bli svårt för honom att ens kommentera det. Du bör nog bara släppa det, men kanske fortsätta försöka ta kontakt med honom. Kanske inte via tubens pm, utan kanske någon annanstans.

har försökt kontakta honom om man donerar till hans "event" så kan man få hans email adress då får jag garanterat en möjlighet att kontakta honom men vet inte om jag ska göra det eftersom det vore ju då av fel anledning självklart så skadar det inte mig att hjälpa välgörenhet donerade lite pengar förut men eftersom jag vill kunna kontakta honom så skulle donationen kanske vara av fel anledning och jag vet inte om jag ska eller inte jag har inte bestämt mig ännu men jag vet inte om det vore av fel anledning jag vet inte

är hursomhelst väldigt besviken att han kunde göra detta finns ju en viss stolthet liten en eftersom någon så stor som honom kopierade mig är ju inget att vara glad för men att han tyckte mina videos var bra nog att göra om är väl stolthet på ett lite sätt men det är så lite att det knappt har någon betydelse är så ledsen och förbannad han bryr sig inte alls han såg mina pm men ignorerade dem vet inte vad jag ska göra finns inget jag kan göra om jag gjorde en video med titeln

(pewdiepie used me and copied my videos)

gissa då hur mycket hat jag hade fått? mer hat än likes jag någonsin har fått nära 9000 dislikes skulle jag tro dem gör allt för att beskydda honom har ärligt talat inget chans att ens bry mig om detta om dem ens får veta att jag känner så här så skulle dem attackera mig direkt på allvar

han är så stor nu att han kan göra vad han vill och få beskydd för det kan absolut inte göra något skulle gräva min egna krav om jag ens försökte

började med att jag tyckte han fick inspiration av mig men kallar det nu kopiering eftersom jag är så arg och ledsen han stampade rakt på mig och tycker inte om det känner mig så fruktansvärt utnyttjad av honom och att han sen kommer undan utan att ens behöva bry sig blir så arg av det

och robbaz har varit min vän sedan 2009 har pratat mycket med honom om detta och mycket annat vi har väldigt mycket gemensamt

Permalänk

btw, off topic and kind of unsupportive comment, men använda gärna mer än inga punkter (.)

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Itchy Trojan:

btw, off topic and kind of unsupportive comment, men använda gärna mer än inga punkter (.)

kan tyvärr inte grammatik

Permalänk
Medlem

Va? Börja skriva ordentlig svenska så kanske folk förstår sig på dig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Tweak:

Va? Börja skriva ordentlig svenska så kanske folk förstår sig på dig.

kan tyvärr inte det

Permalänk
Medlem

Försökte läsa texten men pallar inte mer än två rader. Punkt, komma och stora bokstäver efterfrågas.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Juggernawt:

Försökte läsa texten men pallar inte mer än två rader. Punkt, komma och stora bokstäver efterfrågas.

Skickades från m.sweclockers.com

har nu redigerat inlägget så gott jag kan

Permalänk
Medlem

Jag är mest förundrad över hur den där snubben PewDiePie kan ha så mycket visningar? Klarade av typ 5 sek innan det var dags att klicka bort.

Vad är grejen?

Permalänk
Skrivet av Eik:

Jag är mest förundrad över hur den där snubben PewDiePie kan ha så mycket visningar? Klarade av typ 5 sek innan det var dags att klicka bort.

Vad är grejen?

Samma fenomen som en annan som är stor, Whiteboy7thst... Kan inte förstå hur någon orkar höra på någon som bara ropar i ett.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube