Tips på appar till iPad3

Permalänk
Medlem

Tips på appar till iPad3

Tja!
Jag införskaffade mig en iPad3 igår och skulle vilja ha tips på bra appar. Jag har en iPhone 4 sedan tidigare så dom spelen har jag på min padda också nu, men jag vill ju ha appar som är designade för iPad, alternativt för båda, men som då fungerar väldigt bra på iPad.
Jag skulle vilja ha ett fett Tower Defence spel, typiskt bra tidsfördriv

Jag köpte Mass Effect Infiltrator, då jag älskar spelserien, och det var ju riktigt tungt! Det kan jag rekommendera vidare iaf.

Så kom med era förslag, gärna en mindre förklaring till appen och inte bara namnet.

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk
Hedersmedlem

Det är rea på ibomber defense nu: http://appshopper.com/games/ibomber-defense (appshopper är för övrigt ett bra ställe att titta på)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Det är rea på ibomber defense nu: http://appshopper.com/games/ibomber-defense (appshopper är för övrigt ett bra ställe att titta på)

Tack för svaret! Jag ska kolla in den sidan mer. Spelet såg rätt skoj ut! Får bli ett köp

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk

www.appshopper.com är hur grym som helst.

Tack för tipset.

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om Modern Combat 3, skönaste spelet till iPhone nu.

Visa signatur

Intel Core i5-2300 2.8GHz | Corsair XMS3 8GB DDR3 PC3-12800 1600MHz | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB OC | Fractal Design Newton 650W PSU | Antec Three Hundred

Permalänk
Medlem
Permalänk

Någon som vet om spelet i dig it är bra?

Permalänk

Någon som har tips om appar specifikt till iPad 3? Dvs som utnyttjar den höga upplösningen någorlunda?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Hero of Magic har jag tagit hem till iphonen precis, roligt tidsfördriv och gratis

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Någon som har tips om appar specifikt till iPad 3? Dvs som utnyttjar den höga upplösningen någorlunda?

Har inte köpt något av dessa men vet att dem ska vara riktigt snygga på nya ipaden.

Skygamblers : Air Supremacy, Real Racing 2 HD, Infinity blade2, modern combat 3 fallen nation..

Visa signatur

Ägare till en Nexus S med Ice Cream Sandwich 4.0.4
& The New Ipad 32GB Wifi

Permalänk
Medlem

Vet någon om det finns några spel med riktigt grym grafik? Eller något med riktigt grym spelupplevelse? Jag har redan Rockstar Games titlarna, Angry Birds, Cut the rope och Wheres my water!

Permalänk
Medlem

går inte efter grafiken, men några spel kan jag tipsa om iaf.

Order & Chaos online , blivit free to play, "WOW" fast på ipad.
Dungeon Hunter 2 HD

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Kingdom Rush HD är riktigt kul! Annars PVZ, Labyrinth 2, Anthill och Fuit Ninja!

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk

deatg trigger är ett grymt spel som är gratis

Permalänk
Avstängd