Bugg, eller trasigt grafikkort?

Permalänk
Medlem

Bugg, eller trasigt grafikkort?

I tristram är allt perfekt, men butcher och hela nivån innan honom ser det ut så här:

Datorn har varit på 24/7 sen jag köpte mitt Nvidia 570, men det är ju asus finaste kylare på, så jag fattar ingenting, inte kan kortet vara slut redan?

Nån som sett liknande "bugg" i DiabloIII?

Tråden kanske är i fel forum, men ifall nån sett "buggen" så postar jag här först. AH och alla andra nivåer funkar.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

Det verkar vara en bugg, om det är spelet eller drivrutinen kan jag inte svara på.
Det är iallafall inget fel på grafikkortet, i så fall hade delar av texten och övriga delar av UI varit felaktigt.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: Asus TUF GAMING B550M-PLUS RAM: Kingston Renegade Fury 3600MHz 32GB GPU: PowerColor Radeon RX 6900 XT 16GB Red Devil Ultimate Chassi: Fractal Design Define Mini C PSU: Corsair RM750x SSD: Kingston KC3000 2TB NVMe Skärm: LG 34'' UltraGear 34GN850 Tgb: Keychron Q6 Brown Mus: Logitech MX Master III Högtalare: Audio Pro Addon T14 OS: MS Windows 11 Pro ISP: Bahnhof 500/500Mbit Tillbehör: Staropramen & Noblechairs Hero

Permalänk
Medlem

Ja, det var lite min tanke med. Då borde hela bilden få "artefakter" som du säger.

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter