Mission: Destroy nw airfield!

Permalänk
Medlem

Mission: Destroy nw airfield!

Mission: Destroy nw airfield.
Mål: Förstöra barakerna, Kontroltornet och alla spelare.
Satchel carge kommer användas för barakerna respektive kontrolltornet. Jag återkommer komma med mer info. Vi kommer spelain händelsen och lägga upp på youtube. Vi kommer ställa hårda krav på gear. Jag och mecke kommer hålla i allt. Vi har ingen ts server. Utan skype om inte någon vill stötta oss med en ts eller mumble server. Jag återkommer vid runt 4 med mer info.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Jag skulle kunna stötta er med TS server under detta "event" pma om du är intresserad.

Visa signatur

App-v, msi packaging, Application deployment, AZ-900
Main: Core i5-4670 K, 12 GB RAM, GTX780, OS Win 10 Pro
Server: Core i5-4590, 32 GB RAM, Lagring: SSD Diskar, OS ESXI 6, 2xNIC
Jobbdator: HP Zbook 15 G2

Permalänk
Medlem

Hoppas du kommer filma detta så man får se hur resultatet blir.

Permalänk
Medlem

Låter rätt skoj, dock kan jag själv inte vara med.
Men ni får mer än gärna använda vår ts server, ni kan få en egen kanal med lösenord om ni vill.

Den är 24 / 7 och gott om slots lediga.

Permalänk
Medlem

Halloj!
Det är jag som är "mecke" så ni kan ställa frågor till mig också!

Permalänk
Entusiast

Jag kommer hem typ 9 ikväll, så skulle kunna hoppa in då

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Kan nog vara skoj, jag kan filma också om ni vill ha flera vinklar?
Fullt gearad också btw.

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH

Permalänk
Medlem

Mer info

Skrivet av Linus82:

Kan nog vara skoj, jag kan filma också om ni vill ha flera vinklar?
Fullt gearad också btw.

Trevligt! Jo att du filmar skulle uppskattas.
Vi skulle nog dock behöva någon som är bra på att redigera film. Då jag har 0 skills där;)

Skrivet av MrAdde:

Jag kommer hem typ 9 ikväll, så skulle kunna hoppa in då

Vi kommer förmodligen köra på lördag skulle jag tro.

Skrivet av Belthor:

Givande inlägg...

TS, hoppas du kommer filma detta så man får se hur resultatet blir.

Kommer garanterat filmas.

MISSION: DESTROY NW AIRFILED

Vi kommer antagligen köra på Lördag vid runt 6 tiden.

Vi kommer ha mötes platsen vid Green Mountain. Vi kommer där efter gå till fots enligt blå markering. Vi kommer dela på oss så att spotter 2 kommer röra sig på egen hand till sin position.

Har provat hur många satchel det behövs för att ödelägga respektive byggnad i armory. I barkkerna så ska man lägga en mitt i huset för att blåsa det och i kontrolltornet en uppe i själva tornet och den andra på sista planet i trapphuset. Vi kommer vara indelade i två squad + två spotters. Efter att alla satchels är utplacerade kommer alla att samlas vid Mötesplatsen. Där ifrån kommer vi detonera satchel och sedan dra ifrån området.

Krav för att få vara med:
*GPS
*Map
*Mic
*Du är trevlig
*Du fuskar inte
*Ingen alt + f4

Krav för spotter:
*L85aws
*Kraftig sniper
*Ghile
*Rangefinder
*Erfaren spelare

Squaden kommer bestå av 3 eller 2 spelare vara av en Assualt en sjukvårdare och en comander. Comandern kommer även bära på satchel.
Krav för Sjukvårdare:
*Mat, dricka och sjukvårdsgrejer.
*Van spelare

Assualt:
*Gott om ammo
*2 primary
*Erfaren spelare

Comander:
*Väldigt erfaren spelare
*Coyote packback (ska ha plats för satchel och ett primary)
*2 primary
*Rangefinder (inget krav men en önskan)

Vi kommer behöva 2 av varje klass. Jag kommer spela som Comander eller spotter.
Har en som kommer håla i en ts server. Vi kommer ej ta in fler än 10 spelare till uppdraget.

*Sänkte kraven lite

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Kan man få va nyfiken på vilken server det smäller på? Så man kan hålla sig borta

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk

brb langar airstrike hax..

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

Jag är på, kör gärna som spotter har allt som behövs och AS50/SVD har även 2st satchel om de behövs fler. kan även filma, undrar bara vilken patch vi ska lira på .6 eller .5?

Edit: antar att ni redan vet men så fort serven startar om kommer byggnaderna vara hela igen.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Jag är på, kör gärna som spotter har allt som behövs och AS50/SVD har även 2st satchel om de behövs fler. kan även filma, undrar bara vilken patch vi ska lira på .6 eller .5?

Edit: antar att ni redan vet men så fort serven startar om kommer byggnaderna vara hela igen.

Grymt! vi kör ikväll vid 6 om vi är minst 5 pers. Jo vi saknar en satchel... då min kompis nyckel blivit stulen... (någon går in på hans acc och dör hela tiden så han spawnar med dålig gear och på random ställen) vi får se om han är med ikväll. våra fordon där vår extra satchel låg har försvunnit i server restart. Jag har dock 3 på mig:D vi kör med .6 patchen.
ja vi vet att husen respawnar vid server restart. Mest som en rolig grej att ha gjort. för hur kaxigt är det inte att sabba dem bästa spawnsen i spelet förutom crash site då.

Skrivet av azezl:

Kan man få va nyfiken på vilken serder det smäller på? Så man kan hålla sig borta

kommer vi ta i ts då det annars finns en risk att folk kommer komma ditt för att förstöra för oss. och dvs fuskare. skulle dock kunna säga att det smäller på en de server.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av dengh:

Detta låter ju jättekul, kan ställa upp som "medic" eller "assualt".

du har pm

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

kommer vi ta i ts då det annars finns en risk att folk kommer komma ditt för att förstöra för oss. och dvs fuskare. skulle dock kunna säga att det smäller på en de server.

Det räcker för mig ^^ Spelar inte på de allt för ofta, och ikv inte alls Lycka till och ska bli kul att se videon!

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

kvällens slut

kvällen slutade i lycka iallafall. målet är slutfört!!! Dock så är inte allt filmat då min hårddisk blev full efter 45minuter... försökte få med med det viktigaste. Blev en rätt lyckad fire-fight på airfield tror den är med. Fick radera en största delen av färden ditt för att få med det viktigast osv. Vi var 3 pers som utförde uppdraget sen. Vi var 4 pers som lirade sen efter det.
Några bilder film materialet kommer någon gång senare. tar lite tid att rendera 200gb.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

kul att det gick vägen! Väntar med spänning på filmen

Visa signatur

Crummy laptop DeLux!

Permalänk
Medlem

Episkt, ursäkta jag inte kunde va med. Var på fylken hela gårdagen.

Visa signatur

5800X3D - RTX 3080 - LANCOOL 2 MESH