Tjena småfiskar! Behöver lite help, vid GPU KÖP!

Permalänk
Avstängd

Tjena småfiskar! Behöver lite help, vid GPU KÖP!

Tjena, aliens, tänkte köpa ett asfräesch grafikkort! #swag lixxom!

Vilket bör jag köpa, lirar wow, gw2, d3, rift, aa lite allt möjligt, ibland bf3 ibland minecraft, ja demesta...

har ett xfx 5770 nu, med en 500 watt psu. har en amd phenom II X4 945 överclockad at 3.3GHZ.

Har även helt okej airflow i mitt chassi..

såå. vad bör jag köpa?

glömde säga, har endast pci express 2 på mitt motherboard yo

Permalänk

hej, jag anser att du bör skriva lite mer seriöst och formellt i din text så att vi kunniga här på swecklockers kan hjälpa dig på bästa sett.
MvH

Permalänk
Medlem

Bott i usa senaste 4 åren skönt och blanda språk lite? Köp ett hd 7990.

Permalänk
Medlem

Vad är ditt problem? "#swag lixxom", är du störd?

Angående grafikkort så måste vi veta budget också. Ett 5770 klarar alla spel, dock kanske inte på höga inställningar.

Permalänk

Skulle sattsa på ett GTX 660!
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=9100

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. | Moderkort: Asus Maximus V Gene. | Processor: Intel® Core i5-3570K. | CPU-kylare: Noctua NH-D14. | Grafikkort: MSI GeForce GTX 660Ti OC Twin Frozr II 2GB. | RAM-Minnen: 8GB Corsair Vengeance LP DDR3 1600Mhz. | SSD: Samsung 830 128GB. | Nätaggregat: be quiet! Pure Power L8 630W. |

Permalänk
Medlem

GTX660 borde väl passa dina behov. Du behöver inte uppgradera nätdelen och kortet borde inte flaskas av din processor!

Permalänk
Medlem

Svag känsla av att du 12år?

annars som andra säger GTX660

Permalänk
Medlem

Har ni ens sett killens användarnamn?

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Avstängd

jag lider av svår asperger, jag vill ha svar på min fråga inte svar på hur bra i'm typing

Permalänk
Medlem

Eftersom du verkar ha enorm pung (ditt användarnamn) så kanske du behöver en penisförlängare..

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=760166&cks=ASS&assoc=B99...

detta grafik kortet är den ultimata penis förlängaren just nu

du behöver nog en starkare nätdel för detta så varför inte köra på ett AX1200i?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=758535

(sluta trolla)

Permalänk
Avstängd

budget = 3~ lax inte mer än 4000

Permalänk

nu e saken så här, denna oseriösa pajas är min kompis och han är lite mentalt efterbliven när det gäller att skriva. Låt mig förtydliga vad han menar, han har sitt nätagg, som han undrar räcker till alla hans datorkompenenter, sen om typ 670, 680 eller 7970 kommer flaskhalsa med hans processor. förlåt för hans dåliga förmåga att uttrycka sig med ren svenska. Sedan vill jag även tillägga att han är snart 18 år, för er som undrar ^^

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Jumbopung:

budget = 3~ lax inte mer än 4000

Om du vill ha ett good grafikcard så kan jag rekomendera this

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=760166&cks=ASS&assoc=B99...

Permalänk

fellas, lägg märke till hans budget som han nämnde, länka inte något jävla red devil-kort, herre...

Permalänk

fast 7990 ger iofs väldigt fet it-penis, så jag förstår hur ni tänker...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jumbopung:

jag lider av svår asperger, jag vill ha svar på min fråga inte svar på hur bra i'm typing

Det var då den konstigaste aspbergen jag har "støtt" på. Har gå på samma skola med folk som har det, delat klas i några år, Till och med gått på flera skolor dær det finns personer med starka drag asperger. Jag brukar kunna se det. (lite svårt i skriftlig stæll bara)

Jag har vældigt svårt att se din diagnås. Har aldrig hørt talats om någon form aspberger på detta vis. Dessutom brukar folk med aspberger ha specialintresse, och om inte jag tror helt fel hær så ær ditt datorer. Och då borde du kunna det hæra utan att behøva gøra dig rolig.

Næ, Va serriøs i dina inlægg framøver så att folk tar dig alvarligt

(Sæger inte att det ær fel på folk med diagnosen, tværtom, dom kan vara riktigt hærliga)

Permalänk
Avstängd

Ärligt talat denna tråden har spårat ur. Men köp ett 7970 för 3000:- på cdon. Den klarar det mesta.

PS: Jag är en "torsk".

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Burks:

Det var då den konstigaste aspbergen jag har "støtt" på. Har gå på samma skola med folk som har det, delat klas i några år, Till och med gått på flera skolor dær det finns personer med starka drag asperger. Jag brukar kunna se det. (lite svårt i skriftlig stæll bara)

Jag har vældigt svårt att se din diagnås. Har aldrig hørt talats om någon form aspberger på detta vis. Dessutom brukar folk med aspberger ha specialintresse, och om inte jag tror helt fel hær så ær ditt datorer. Och då borde du kunna det hæra utan att behøva gøra dig rolig.

Næ, Va serriøs i dina inlægg framøver så att folk tar dig alvarligt

(Sæger inte att det ær fel på folk med diagnosen, tværtom, dom kan vara riktigt hærliga)

jag skrev tydligt att jag undanber offtopic

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*