Permalänk
Medlem

Battlefield 3 Premium

Jag köpte battlefield 3 premium och jag har dom 3 första spelen men armor kill uppdateras inte står vill du köpa det när jag loggar in på orgin håller på att bli galen. Står när jag loggar in på battlefield 3 hemsida att jag har premium så varför uppdateras det inte?

Tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bosis1:

Jag köpte battlefield 3 premium och jag har dom 3 första spelen men armor kill uppdateras inte står vill du köpa det när jag loggar in på orgin håller på att bli galen. Står när jag loggar in på battlefield 3 hemsida att jag har premium så varför uppdateras det inte?

Tacksam för svar

Origin -> Tryck på BF3 -> Tryck på "i" -> Tryck på AK

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Ska prova det när jag har installerat om det håller på

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bosis1:

Jag köpte battlefield 3 premium och jag har dom 3 första spelen men armor kill uppdateras inte står vill du köpa det när jag loggar in på orgin håller på att bli galen. Står när jag loggar in på battlefield 3 hemsida att jag har premium så varför uppdateras det inte?

Tacksam för svar

Om du köpte det efter den elfte så behöver du vänta tills den 25e innan du kan spela det.

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Om du köpte det efter den elfte så behöver du vänta tills den 25e innan du kan spela det.

Varför skulle han behöva det? Han har köpt premium, och för premiummedlemmar lanseras AK den 11:e.

Permalänk
Medlem

Hej

jag köpte min kod på tradera och gick jättebra lade in koden och det stod att jag hade nu battlefield premium står i text när jag loggar in på deras hemsida men när jag är i forumet så har jag ingen premium stämpel som alla andra har ea tagit bort mitt premium?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Marcusk:

Varför skulle han behöva det? Han har köpt premium, och för premiummedlemmar lanseras AK den 11:e.

Om du dock aktiverade premium efter den elfte så kan du inte spela AK förrän den 25e, sades det. :x

Visa signatur

Delid 3770k@5.9GHz, Mpower, 32GB Corsair Dominator@2600MHz/CL10
XFire 390x@1335/1750, Carbide 540 AIR
E34 S36B38Turbo 897WHP

Permalänk
Medlem

Hej

Jag skaffade premium för ca 2månader sedan.

Permalänk

reparera spelet i origin funkade för mig

Visa signatur

Silverstone Fortress 2 - Samsung 840 EVO 250Gb - Asus GTX Strixs 970
Asus Maximus VI Formula - Core i5 4670K - Adata 8Gb
CM Hyper 212EVO - Seasonic Platinum 760W

BenQ XL2411Z - Corsair M60 - Corsair K70 - SteelSeries Wireless H

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanssonGBG:

reparera spelet i origin funkade för mig

Hej har provat det nu och samma sak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demonoidz:

Om du dock aktiverade premium efter den elfte så kan du inte spela AK förrän den 25e, sades det. :x

fel, fel och fel!

Permalänk
Medlem

Vad spelar det för roll om det kommer upp i origin om du vill spela det ? det viktigaste är väl att du har spelen i battlelog?

Visa signatur

| 4000D Airflow | MSI B550 TOMAHAWK | Ryzen 5600X | 32gb DDR4 | 2x Samsung 128GB | GeForce GTX 1080TI | Gigabyte P850-GM | 34" Xiaomi Mi Monitor | CM Storm Quickfire TK Brown | Logitech G602 | HyperX Cloud II |

Permalänk
Medlem

kolla bilderna så kanske ni förstår.

http://www.ladda-upp.com/bilder/74723/battlefield-3

http://www.ladda-upp.com/bilder/74724/battlefield-3s

Står att jag inte har premium fast jag ska ha det.

Permalänk
Medlem

Finns det olika typer av premium så vissa får 2veckor innan och vissa får vänta tills datumet det släpps?

Permalänk
Medlem

kan inte resetta mina stats heller

Permalänk

varför tar du inte kontakt med deras support istället?

Visa signatur

[Fractal R4] [Corsair RM750] [ASUS B550-F] [AM4 Ryzen 7 5800X3D]
[32GB@3600Mhz] [ASUS STRIX 1070] [120GB SSD Win11 OS] [960EVO M.2]
[Monitor: PG278Q"] [Key/Mouse/Sound: G810 + SVIVE GM006 + ODAC-ATH AD-900X]

Permalänk
Inaktiv

Tveksamt hur relevant det där med släppdatum är, köpte mitt Premium den 12:e och fick igång allt direkt.

Permalänk

Köpte premium idag. Funkar galant!

Permalänk
Medlem

kontaktade killen jag köpte av han skulle kontakta sin leverantör och sen skicka en ny premium kod vid 16.00. Så i mitt fall måste det vara så att Ea "Orgin" tog bort min premium kod av någon anledning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bosis1:

kontaktade killen jag köpte av han skulle kontakta sin leverantör och sen skicka en ny premium kod vid 16.00. Så i mitt fall måste det vara så att Ea "Orgin" tog bort min premium kod av någon anledning.

Om du inte vet varifrån han får koden, så skulle den ju kunna komma från t.ex Ryssland eller kanske t.o.m Indien, och ser dom att du lägger till en nyckel från Indien när du bor i Sverige.. Dom kanske inte gillar det, vad vet jag.

Permalänk
Medlem

Kan vara så måste fråga han om det sen

Permalänk
Medlem

man tror gö att när man har reggat en premium kod att allt ska funka och helt plötsligt så försvinner premium klart man blir förvånad vem skulle inte bli det.