hur länge kan det vara tills pvp?

Permalänk
Medlem

hur länge kan det vara tills pvp?

Tja just nu har jag som många andra tröttnat på d3 jag borde väll egintligen farma gold med vet inget bra sätt någon som kanske kan ge mig förslag? Jag har typ bara 250kgold och dåligt gear. Undrat okså när pvp kommer? Man ska väll helst ha bra gear till pvp

Permalänk
Medlem

Mitt gissning är om typ sex månader. Om de ens lyckas balansera det.

Permalänk
Medlem

Det spelet är nog ganska dött om 6 månader

Visa signatur

Karl Pilkington, discussing dopplegangers - "How would I know which one I was?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av WijK:

Det spelet är nog ganska dött om 6 månader

Tror jag inte, finns fortfarande många som tycker det är kul, mig själv inkluderat.
Provade GW2 men det tröttnade man på efter en vecka när man nått 80, har aldrig gillat att använda twitch som källa för hur populärt ett spel är men många lägger vikt vid det och vid primetime så ligger D3 på ca 3ggr så många tittare som GW2.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Men hur ska jag farma gold med.min dh?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

Men hur ska jag farma gold med.min dh?

De finns ju dålig gear så finns de Dålig gear :).

Hitta en specc som känns bra med din spelstil, kan ta inspiration från tex www.noxxic.com. Kör högsta acten där du inte dör onödigt mycket. Gearswappa med MF ifall du har lite dåligt MF gear liggandes. Sen är de bara hålla tummarna o farma på :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av RockoW:

Mitt gissning är om typ sex månader. Om de ens lyckas balansera det.

De sade väl redan innan release att PvP inte kommer att vara balanserat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

Men hur ska jag farma gold med.min dh?

Bästa imo är att skita i att fokusera på goldfarm och bara köra vanliga MF runs så brukar man få ihop en hel del guld.
Nu vet jag inte vilken svårighetsgrad och akt du kan farma utan problem men kan du ta inferno A1 så bör du lätt få ihop 100-150k per 30 minuter bara genom warden/butcher runs med chans på items på vägen. Kan du köra A3 ja då bör du iaf få runt 200-300k bara på Siegebreaker runs samt en massa rares, kör du mer än så kan du få bra mycket mer guld.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

De sade väl redan innan release att PvP inte kommer att vara balanserat?

Då kan man fråga sig vad de håller på med nu? Var det inte för att de inte var nöjda med hur PvP fungerade som det försenades?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RockoW:

Då kan man fråga sig vad de håller på med nu? Var det inte för att de inte var nöjda med hur PvP fungerade som det försenades?

Jadu, det är nog inte lätt att svara på. Man kan ju iofs gissa att de syftade till att klasserna inte kommer balanseras för PvP men att de försöker få till själva spelformen så att alla klasser är funktionella.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Peter:

Jadu, det är nog inte lätt att svara på. Man kan ju iofs gissa att de syftade till att klasserna inte kommer balanseras för PvP men att de försöker få till själva spelformen så att alla klasser är funktionella.

Dh lär väll vara lite OP då man kan skjuta folk runt hörn med hungering arrow

Permalänk
Medlem
Skrivet av WijK:

Det spelet är nog ganska dött om 6 månader

Senaste sneek peaken med über-bossar och 8 players låter ju riktigt kul som utmaning. Kommer den patchen snart bara så blir det mycket roligt igen. Måste ju finnas nåt att sträva efter.