Permalänk
Medlem

Prometheus (Alien prequel)

Kanske old news för många, men jag såg just trailern och blev väldigt imponerad! Jag ser verkligen fram emot denna.

Trailer(Youtube):
http://www.youtube.com/watch?v=sftuxbvGwiU
Officiell sida:
www.prometheus-movie.com/
IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt1446714/

Kommer till svenska biografer 1:a juni 2012.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem

Ska lätt ses.... Blir 1 av 5 filmer som man faktiskt kommer se på bio under året.

Permalänk
Medlem

Det hade jag missat, tackar.

Kontrar med: Underworld Awakening

Permalänk
Medlem

Den kommer bli jävligt intressant då den är en prequel till allt hur det hela började i ettan längtar som fan till denna.

Permalänk
Medlem

Ridley Scott har ju själv gått ut och sagt att detta inte är en Alien Prequel per say, för den handlar ju faktiskt om den stora rasen som bara syns i några sekunder i första alien filmen och vi vet ju inte ens om Alien är med i denna eller om det kommer fler filmer om denna ras som sedan leder till vad vi ser i Alien 1.

Edit: By July 2011, Scott stated, "By the end of the third act you start to realize there’s a DNA of the very first [Alien], but none of the subsequent [films]."[38] Nevertheless, he made it clear that he made no direct link between Prometheus and Alien

Permalänk
Medlem

Hörde att specialversionen skulle vara över 20 minuter längre. Någon som vet när den kommer?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredag:

Hörde att specialversionen skulle vara över 20 minuter längre. Någon som vet när den kommer?

Inte så långt bort, 2 veckor ca.

2012-10-03

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Musikälskare

WOW trailern var sjukt bra, ska 100% se denna

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?