Permalänk
Medlem

Vilken healer?

tjena jag ska göra en healer nu men kan ej bestäma om det ska vara en palla eller priest

hjälp mig snälla!!

Permalänk
Medlem

präst

Visa signatur

:::::::::::::::::::::::::::::::

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matsson82:

tjena jag ska göra en healer nu men kan ej bestäma om det ska vara en palla eller priest

hjälp mig snälla!!

skulle rekomendera präst. känns roligare nu än paladin. roliga nya talanger.

Visa signatur

2013| GTX 780 TI SC 3GB
2012| Fractal Design Define R3 | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | Corsair 1200W 80+Gold | GSkill 16GB 2133MHz | 2x GTX 680 2GB SLI | Intel Core i7 3770K | Asus Xonar DX | Plextor M3 Pro SSD 512GB | LaCie USB 3.0 2TB

Permalänk

En smaksak, dock så har ju priest 2 olika healing träd så att man får lite variation.
Själv så gillar jag inte att hela med min paladin, allt med att bygga holy power och hålla på med judgement är ju inte världens roligaste sak.

Visa signatur

5800X3D / Corsair 2X16GB 3600Mhz / 970 Evo / RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce / Lian Li O11 Dynamic Evo

Permalänk

Präst eller Druid

Visa signatur

Stationär: GIGABYTE 990fxa-UD3 | AMD FX-8120 @ 4,2GHz, Kyls med: Cooler Master Hyper 412s | 8GB RAM 1600mhz @1866mhz| XFX Radeon HD 6950 2GB Dual Fan | Antec 550w VP550M | 2TB Seagate Barracuda 7200rpm 64mb buffertminne | Cooler Master Elite 430
Laptop(gammal jävel): Packard Bell Easy Note MX51 | AMD Turion X2 TL-56 @ 1,8ghz | 2gb ram (stock 1gb) | Geforce GO 6100 256mb | 149gb hårddisk

Permalänk
Medlem

Aldrig fel med en präst om man skulle bli sugen på lite PVP heller kan tyckas. Många matchups som vill ha en präst!

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Judgment är borta, även holypower har blivit smidigare... och vill man ha variation tror jag inte du kan få bättre om du inte vill enbart köra som en healer, möjligtvis druids såklart men men...

Kan ju tillägga att priests inte presterar bland de bästa i MOP (vi är ju inte riktigt där men som det ser ut att bli i alla fall)... De är däremot i princip oslagbara som disc i nuläget bara paladins kommer i närheten. Heroic nerf 35% och otroliga mängder med mana gör att absorbs blir bättre en vanlig healing. Spiritshell passar perfekt till recount-whoring eller vad det nu kallas.
Men som sagt av Lifestream, en smaksak. Jag tror du känner på dig vilken klass du vill egentligen vara... så kör på det (:

Om det spelar någon som helst roll, vilket det ALLTID gör. Så ser paladins mycket bättre ut i diverse transmog gear. Den enda anledningen till att välja paladin som behövs!

Permalänk

Präst helt klart!Kan rekommendera Disc priest.

Permalänk
Medlem

nu blev det en präst är i lvl 7
Tack för det

det är en unded präst på twisting nether