Permalänk
Medlem

Retroporr.. Solklar 5:a

Edit:
Ångrar bittert att jag sålde min A500.... Hade även en CD32 som min far dock spillde 2l cola över..

Permalänk
Medlem

Väldigt imponerad av din skicklighet till när du moddar saker. Jag byggde om min bilhållare för min mobil och gick loss med glasfiber å skit.. Den såg ut som skit efteråt men den funkade.. Hade du gjort samma jobb lär den sett ut som nåt Samsung byggt.

Bra jobbet

Visa signatur

🎮 ASUS RTX 3080 STRIX • i7-13700K • Define 7 • ASUS B660-PLUS D4 ⌨ 64GB DDR4 3600MHZ 💿 4TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Riktigt jäkla imponerande! Det är fantastiskt vad roliga saker det fortfarande produceras till Amigaburkarna.
Spelar själv igenom Turrican 2 minst en gång per år på gamla bettan (A500).

Tackar, Ja det är väldigt kul att det forfarande poppar upp nya saker Turrican 2 är underbart, rätt svårt dock

Skrivet av Techs:

Fick en tår i ögat ju Snyggt bygge, väldokumenterat, nostalgitrippen och alla minnen kom som ett dussin reklamblad på posten...

Toppbetyg 5/5.

Tackar! Försöker ta så mycket bilder jag kan när jag jobbar med mina saker Lite svårt att skriva så alla förstår men gjorde mitt bästa

Skrivet av Saodie:

Är nästan tårögd. Roligaste och mest innovativa galleriet jag skådat på SweC.

You Sir, got my respect.

Tackar! Tyckte det var dags för Swec att få ett litet fint Amiga galleri

Skrivet av anon136741:

Precis som många före mig redan sagt; det är så att man blir tårögd (på fullaste allvar). 5 stjärnor har aldrig känts så självklart som nu.

Tack, jag är väldigt glad att så många tycker om mitt galleri, roligt när folk får sig en nostalgitripp

Skrivet av sAnden:

Ruggigt kul att se! Keep up the good work!

Tackar

Skrivet av lord_dubbdäck:

Omg det står NOT IN USE om MMUn!!!1 Var bokstavligt talat nästan ett par årtionden sen jag höll på med Amiga, så jag kan vara ute och cykla. Men ska man inte lägga in nån kodsnutt i nått bootscript för att aktivera så att MMU används?

Jag har en del rader i Startup-Sequence ang MMU, dock används bara MMU när det behövs dvs i Sysinfo används det inte och då står det som not in use Lätt att tro att det inte är aktiverat då men det är det

Skrivet av blackeagle:

Nemac IV, så ruggigt svårt enbart för att om man får slut på ammunition så finns det inget alternativ annat än att gå och bli dödad. De flesta andra spel så har man ju iaf någon närstridsförmåga, nävar, kofot m.m.

Snyggt gjort iaf, lött om NES-kontrollers och sånt har man ju pysslat med i sina dar

Ligger en A600 och en A1200 i en låda i förvaringsrummet här, med ett Apollo 1240 som ger rätt rejäl fart, men jag är bortskämd med min Pegasos och kör UAE för de gamla spelen på den, så jag drar nästan aldrig fram de vanliga Amigorna. Den där grafiklösningen var ju dock smart, hade jag haft tid, så skulle jag köpt en sån och smockat i för att kunna köra på TVn, men men, man hinner inte allt man vill göra, så det är tur att andra gör saker man kan titta på iaf

Tackar, Nemac är ett svårt spel ja, det är ett av FPS spelen till Amiga jag tycker minst om ^^
Vet hur det är att vara bortskämd Sitter själv med en MorphOS maskin men jag spelar faktiskt på original hårdvaran så ofta jag kan Fördelen är att min Amiga står och används vid min x86 maskin så blir inte omständigt

Skrivet av Lonefox:

Är själv mer av en Atarikille själv........men bara för att det är retro så det skriker om det så får du en femma

Tack så mycket

Skrivet av darknessviking:

grymt kul!
nice!

Tackar.

Skrivet av m0rk:

Retroporr.. Solklar 5:a

Edit:
Ångrar bittert att jag sålde min A500.... Hade även en CD32 som min far dock spillde 2l cola över..

Ahh stackars CD32 Skulle vart kul om det knåpas ihop ett nytt vettigt IDE/ACC kort till CD32an Skaffa en A500 igen vettja

Skrivet av radx:

Väldigt imponerad av din skicklighet till när du moddar saker. Jag byggde om min bilhållare för min mobil och gick loss med glasfiber å skit.. Den såg ut som skit efteråt men den funkade.. Hade du gjort samma jobb lär den sett ut som nåt Samsung byggt.

Bra jobbet

Tack så mycket, jag tycker det är rätt kul att modifiera saker, man lär sig med åren Sen när man sitter och gör det med de här äldre sakerna får man vara noga då det inte är det lättaste att få tag i nya saker om man gör fel. Men roligt är det!

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Rekordmedlem

Trevligt med Amiga, Jag har haft en 1200 jag också, hoppade på 500an när den kom och hade en 1200 när den kom ut fram till jag bytte till en 4000 kring 93, sedan skaffade jag en 1200 igen för 10 år sedan i ett litet återfall, hade den nått år, och så blev det en 500 igen förra året o den har jag kvar än. Jag har inte haft nån 600 så det kanske man ska leka med ett tag innan man blir för gammal
Roligt att se kärleksfulla moddningar av antikviteterna också.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Mycket underhållande! Du har ett fantastiskt sätt att skriva på! Mycket bra, 5, 5, 5!

Visa signatur

For those about to CLOCK! We salute you!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Trevligt med Amiga, Jag har haft en 1200 jag också, hoppade på 500an när den kom och hade en 1200 när den kom ut fram till jag bytte till en 4000 kring 93, sedan skaffade jag en 1200 igen för 10 år sedan i ett litet återfall, hade den nått år, och så blev det en 500 igen förra året o den har jag kvar än. Jag har inte haft nån 600 så det kanske man ska leka med ett tag innan man blir för gammal
Roligt att se kärleksfulla moddningar av antikviteterna också.

Trevlig historia där Du borde skaffa 8MB expansionen till A500an så blir den ett riktigt monster så kör du med null-modem kabel och Amiga Explorer så kan du skicka spel från din PC direkt till Diskett

Skrivet av Tobb0:

Mycket underhållande! Du har ett fantastiskt sätt att skriva på! Mycket bra, 5, 5, 5!

Man tackar ödmjukast, stavning är inte min starka sida så kul att någon uppskattar hur jag skriver

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag är imponerad och glad över att se detta! Grymt jobbat. Det enda jag inte gillar är att se ett fläktgaller på originalnätdelen, men annars är allt helt klockrent. Awesome.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Medlem

Riktigt häftigt! Jag är usel på el så detta ter sig lite halvmagiskt

Hade en A3000 för länge sen, gillade den men spelen såg ju en hel snyggare ut med AGA.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Ahh stackars CD32 Skulle vart kul om det knåpas ihop ett nytt vettigt IDE/ACC kort till CD32an Skaffa en A500 igen vettja

Polaren har en A1200 som bara ligger i garderoben där hemma som jag funderar på att köpa... T o m den gamla fina Amiga monitorn (Commodore 1084) fanns att köpa

Om inte annat så är det alltid någon på eBay eller blocket som sitter på CD32.. Bara att beställa in ett expanderchip och köra

Permalänk
Medlem
Skrivet av adamq10:

Jag är imponerad och glad över att se detta! Grymt jobbat. Det enda jag inte gillar är att se ett fläktgaller på originalnätdelen, men annars är allt helt klockrent. Awesome.

Tackar Jag kan meddela att original nätdelen som användes var trasig annars hade jag inte förstört den
Samt att det finns fler skal till Amiga nätdelar än fungerande innehåll (samt långt fler Amiga nätdelar än Amigas kvar) så jag går fri
Dock är jag mer försiktig att inte förstöra A1200:ans chassi då det är mer brist på dem

Skrivet av Kolsvart Katt:

Riktigt häftigt! Jag är usel på el så detta ter sig lite halvmagiskt

Hade en A3000 för länge sen, gillade den men spelen såg ju en hel snyggare ut med AGA.

A3000 är en fin maskin men få av 3000+ med AGA finns på marknaden men fördelen med en 3000 är att det är lätt att använda sig av RTG så en 3000 är ett fint komplement till en A1200 med AGA då man slipper tower mounta sin 1200

Skrivet av m0rk:

Polaren har en A1200 som bara ligger i garderoben där hemma som jag funderar på att köpa... T o m den gamla fina Amiga monitorn (Commodore 1084) fanns att köpa

Om inte annat så är det alltid någon på eBay eller blocket som sitter på CD32.. Bara att beställa in ett expanderchip och köra

Jag skulle slått till direkt om jag var du Sen med en 1084 monitor slipper du flixerfixer/scandoubler så du sparar in en stor kostnad där
Jag är själv sugen på en CD32 men då jag kan köra CD32 spel på min A1200 lockar en Amiga med RTG mer

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Härligt med Tac-2 joystickar

Fast favoriten var Wico Red-ball!

Jag och brorsan gick igenom ett antal joystickar genom åren, fast jag tror att han har kvar Red ball:en och den fortfarande fungerar.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Toye666:

Härligt med Tac-2 joystickar

Fast favoriten var Wico Red-ball!

Jag och brorsan gick igenom ett antal joystickar genom åren, fast jag tror att han har kvar Red ball:en och den fortfarande fungerar.

http://img.over-blog.com/262x298/1/27/40/16/Evolution-joystic...

Den är så stor, tac2 är bättre så jag har sparat tac2 an.
Jag har en dubbeldiskettstation liggande också, hade en original enkeldrive också det var fint att köra med 4 diskar på den gamla goda tiden, det gick mycket snabbare med 4 disk än att behöva byta diskar
Använde en apple hdd som första hdd till min, en Rodime som lät som en stenkross, Rodime var de första som gjorde 3,5" hårddiskar, men nu är det nog inte många som känner till att de ens har existerat.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

jag har lite små frågor, och det är angående sfx agget du använde. vilka mått har det utanför höljet som det är monterat i original, samt vilket märke är det på det. och finns det en 6 pin gpu kontakt på den? (inte så viktigt men frågar ändå)

//tack på förhand

Visa signatur

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Permalänk
Medlem
Skrivet av cybermas:

jag har lite små frågor, och det är angående sfx agget du använde. vilka mått har det utanför höljet som det är monterat i original, samt vilket märke är det på det. och finns det en 6 pin gpu kontakt på den? (inte så viktigt men frågar ändå)

//tack på förhand

Det var ett billigt nätagg men med helt ok ripplevärden på låg belastning (runt 25%) på 5v som var viktigast för mig, runt 80x150x43mm var måtten på det och det hade dock ingen 6-pins för GPU.
Kommer inte ihåg märket men en snabb sökning visar mig liknande agg från FSP i runt samma mått för 350-500kr
Köpte inte mitt i Sverige och har inte kvar höljet så svårt att svara på men det är inget dyrt nätagg, vill du veta exakt vilket det är så kan jag leta fram ordern
Men detär ett 1U nätagg iallfall

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Måtten jag undrar över är själva kretskortets storlek

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Goodbody's Node
Kringutrustning: Samsung SyncMaster BX2331 24" LED 1080p, Logitech C910 Pro Webcam, Corsair Vengence K90, Mionix Naos 5000, Roccat Taito mousemat

Permalänk
Medlem
Skrivet av cybermas:

Måtten jag undrar över är själva kretskortets storlek

Skickades från m.sweclockers.com

Jag öppnar Amiga nätdelen efter jobbet och mäter

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kokkojambo:

Riktigt jäkla imponerande! Det är fantastiskt vad roliga saker det fortfarande produceras till Amigaburkarna.
Spelar själv igenom Turrican 2 minst en gång per år på gamla bettan (A500).

Det anser jag fortfarande vara det bästa spelet genom tiderna personligen Har inte haft tid att spela igenom hela mer än kanske 2-3 gånger, men man brukade orka till Alien-banan iaf för det mesta.

PC-klonen Hurrican är riktigt skoj att köra, är ju liknande banor med massa ändringar överallt

Skrivet av Toye666:

Härligt med Tac-2 joystickar

Fast favoriten var Wico Red-ball!

Jag och brorsan gick igenom ett antal joystickar genom åren, fast jag tror att han har kvar Red ball:en och den fortfarande fungerar.

http://img.over-blog.com/262x298/1/27/40/16/Evolution-joystic...

Skrivet av mrqaffe:

Den är så stor, tac2 är bättre så jag har sparat tac2 an.
Jag har en dubbeldiskettstation liggande också, hade en original enkeldrive också det var fint att köra med 4 diskar på den gamla goda tiden, det gick mycket snabbare med 4 disk än att behöva byta diskar
Använde en apple hdd som första hdd till min, en Rodime som lät som en stenkross, Rodime var de första som gjorde 3,5" hårddiskar, men nu är det nog inte många som känner till att de ens har existerat.

Nej nej NEJ! Huuu! Jag verkligen avskydde min TAC-2! Folk som är nostalgiska över den har nog inte spelat spel som kräver lite mer mjuka rörelser.

Den fungerade ju så att styrpinnen hade en metallkula i botten som rörde sig i ett kubformat hål, så den blev jätteryckig i framförallt Beat'em'up som Street Fighter och Mortal Kombat, riktigt illa när man ville göra de där specialarna med "ner"-"snett ner"-"framåt"-rörelserna.

Wico däremot var riktig kvalitet, min favorit var Wico Command Bat Handle, har en liggandes i Amiga-lådan hemma, med något omlödd kontakt, eftersom de slets in och ut rätt flitigt just när man körde 2-player-spel istället för att använda musen.

Den har ju samma bas som Red Ball i princip, med separata switchar inuti med dubbla metallblad som kläms ihop av en plastplatta i botten av pinnen. Riktigt mjuka och bra fjädring

Visa signatur

Shadows never sleep...
Specs: Ryzen 5600X, Powercolor Fighter RX 6700XT, ASUS B550-I ITX, 32GB 3600MHz DDR4, Bitfenix Phenom µ-ATX

Permalänk
Medlem

Jag vill också slå ett slag för Wico Red Ball... min första joystick till Amigan. Senare blev det TAC-2 och The bug, någon som kommer ihåg den? Kommer ihåg att reklamen för den handlade om att den hade microswitchar... den klickar kul iaf.

Första Amigan var en A1000, med minnesexpansion, minns inte hur mycket...

Sen har jag en A600 med 2MB chipram och en 85 MB HD. Den verkar dock ha gått sönder, när jag körde igång den förra året så fungerade den tills jag behövde starta om den, då var den död. Ni kanske har någon idé om vad som har gått sönder?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hulle:

Sen har jag en A600 med 2MB chipram och en 85 MB HD. Den verkar dock ha gått sönder, när jag körde igång den förra året så fungerade den tills jag behövde starta om den, då var den död. Ni kanske har någon idé om vad som har gått sönder?
/hulle.

Har du provat med en annan Amiga PSU? Kan vara mycket som gått sönder men ta en bild på insidan så kan jag se om det är några av dem uppenbara felen, nu vet jag inte vart du bor men bor du närma kan jag ta en titt på den och försöka laga maskinen åt dig

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Åh Amiga <3 men 8000 var dyrt.
Spana in denna snubbens Amiga...din är visserligen snabbare.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calle2003:

Åh Amiga <3 men 8000 var dyrt.
Spana in denna snubbens Amiga...din är visserligen snabbare.

[video borttagen]

Jo har sett det klippet, den är väldigt vit och fin, jag har nyss satt i ett nytt NOS tangentbord (New old stock) så det är nytt och kritvitt skall försöka lägga till en bild i morgon

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

Slik-stik är nog den mest horribla joystick som funnits.. jag avskydde min

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

driver du med mig haha, killen med skillen? Bygg en ironman suit vettja, du är välkommen att flyga förbi på en kaffe när du är klar;)

Visa signatur

Topkek

Permalänk
Skrivet av Fenix:

Slik-stik är nog den mest horribla joystick som funnits.. jag avskydde min

Tac-2 for the win...

Visa signatur
Permalänk

JÄVLAR VA COOLT!!... fick en enorm retro-spark i magen... härliga SYSINFO!.... bara den bilden gjorde att det vattnades i munnen.... har en A1200 som står i en kasse och har inte ens kollat om den funkar...

Visa signatur
Permalänk

5 poäng givetvis.

Fan att man inte har tid att rigga upp/använda A4000Tn med Cyberstorm PPC 200Mhz/060 50mhz och BlizzardVision gfx kortet

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem

Härligt inspirerande och snyggt bygge, 5 poäng är egentligen för lite!

Fick mig faktiskt att börja beställa delar för att uppgradera min gamla A1200 som har stått i förrådet hos päronen och samlat damm i >15år, ska ta med den hem vid nästa besök, tillsammans med en Commodore monitor och 1st Wico Command Control Bat Handle plus deras variant med 3st utbytbara handtag (kula, pinne och handtag med urgröpningar för fingrarna). Favoriten är ju dock Wico Command Control Bat Handle, för vill minnas att de utbytbara handtagen lossnade vid intensivt spelande så man kunde inte trycka ner joystick knappen längre.

Tror jag har drygt 1000 disketter också, från den gamla goda disk-swapping tiden, hehe.. Har en hårddisk i A1200 men den funkar inte så bra, tror den var på 120MB men delar av den pajade allt eftersom så i slutändan hade jag nog bara 70MB tillgängligt. Så är den jag tänkt uppgradera till en Compact Flash lösning, men hade tänkt nöja mig med en av dessa och inte sätta i någon buffrad IDE kontroller;
http://www.amiga-shop.net/product_info.php?cPath=38_64&produc...
http://www.amiga-shop.net/product_info.php?cPath=38_64&produc...
Någon som har erfarenhet utav någon av dom?

Ramlade även in på SUGA (Swedish User Group of Amiga) som har en artikel i deras tidning Amiga Forum om att ersätta den mekaniska hårddisken med antingen CF eller DOM (Disc On Module);
http://suga.se/amigaforum/pdf/Amiga_Forum-001.pdf

Aah, längtar till man kan dra igång Hired Guns, Carrier Command, Utopia, Chaos Engine, Dune, Super Skidmarks, Indy Heat, osv.

Permalänk
Medlem

Mitt Blizzard 604 (240mhz/60) pajade i veckan. Vet du hur man får tag på ett helt och vad det kan kosta i dagsläget. Kanske är billigare att köpa en Sam460....

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem

Ångrar så bittert jag sålde min A4000T med PicassoIV, nätverkskort, MAS-player mm... Var nog till en snubbe här på swec om jag minns rätt

Får ta och köpa mig en A1200 och några expansioner istället, det här galleriet inspirerade mig

Visa signatur