Permalänk
Medlem

Mitt moderkorts ljudkort är trasigt?

jag har ett väldigt underligt problem med mitt moderkort. Det är nämligen så att det står att jag inte har kopplat in något i ljud ut gången på moderkortet men det har jag ju självklart redan.

så problemet är att jag inte får ut något ljud längre har funkat perfekt sen i juni men nu helt plötsligt så slutade ljudet fungera :/ har testat högtalarna i min telefon och då funkar dom :/.

Moderkortets Modell: Msi Z77 G43

HJÄLP!

Visa signatur

i7 3770k @4.5ghz @ 1.1volt Zotac Gtx 670.Msi z77 gd45. Phanteks ph-tc14pe red edition. corsair xms3 dd3 @ 1800mhz.Chassi:Thermaltake V3.Tillbehör:Mus:Steelseries XaiMusmatta: Q-pad CT large Webhallen edition.Skärm: Achieva Shimian led ips @ 2560x1440.Tangentbord: Qpad Mk-50[/U][/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philly:

jag har ett väldigt underligt problem med mitt moderkort. Det är nämligen så att det står att jag inte har kopplat in något i ljud ut gången på moderkortet men det har jag ju självklart redan.

så problemet är att jag inte får ut något ljud längre har funkat perfekt sen i juni men nu helt plötsligt så slutade ljudet fungera :/ har testat högtalarna i min telefon och då funkar dom :/.

Moderkortets Modell: Msi Z77 G43

HJÄLP!

Pröva att ladda om moderkortets drivrutiner för ljudet, förmodligen har du tappat bort någon fil därifrån.

Alternativt gör en systemåterställning till ett datum innan du fick problem.

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking