Gtx 660ti + borderlands 2

Permalänk
Medlem

Gtx 660ti + borderlands 2

Hej jag köpte nyligen en ny dator från INet med grafikkortet Gtx 660ti där man skulle få med borderlands med jag har letat igenom innehållet i lådan ett antal gånger utan att hitta någon kod

Så jag ringde till supporten och han sa att jag skulle skicka in en anmälan om att jag inte har fått någon kod(vilket jag har gjort) , och jag undrar hur stor tror ni att chansen är att jag får en ny kod ?

Ska jag hålla tummarna på att de ger mig en kod eller är det bara till att anta att jag inte kommer få en kod ?

Med vänlig hälsning,
Mutme

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Medlem

Chansen ska vara 100% att du får en kod, eftersom det står i erbjudandet!

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Mutme:

Förhoppningsvis
Skickades från m.sweclockers.com

Nej definitivt,inte förhoppningsvis! Ger dom dig inte en ny kod så blir jag en riktigt sad panda på Inet!

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Det ska ingå om det står i erbjudandet. Köpte precis ett själv från webbhallen, det ska ligga ett kort med en skrapkod i förpackningen.

Permalänk
Medlem

Haha jo förutom det med koden så är jag väldigt nöjd med frakttiden på Inet och allt gick väldigt smidigt så visst är det illa om jag inte får något borderlands 2 men det kommer troligen inte ändra min uppfattning av Inet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Medlem

Det är nog inget att oroa dig för. Så klart du kommer få ditt spel

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Jaja jag kommer få ett svar från dem inom 24 timmar, dock så hade jag önskat att jag hade kunnat få prata med en live support istället för e-maila. Men jag ska ju inte klaga

Skickades från m.sweclockers.com

Edit, visste inte redigt var jag skulle starta denna tråden ^^

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Medlem

Hur gick det, blev det något spel för dig?

Kan passa på att fråga också, vart laddar man ned spel som man får via kuponger så här? Är det typ Origin eller Steam, eller är det bara en ISO-fil (eller något sådant) man laddar hem ifrån utgivarens hemsida?

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Hur gick det, blev det något spel för dig?

Kan passa på att fråga också, vart laddar man ned spel som man får via kuponger så här? Är det typ Origin eller Steam, eller är det bara en ISO-fil (eller något sådant) man laddar hem ifrån utgivarens hemsida?

Man tankar via Steam,Origin eller Games for Windows i 98% av fallen

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mutme:

Jaja jag kommer få ett svar från dem inom 24 timmar, dock så hade jag önskat att jag hade kunnat få prata med en live support istället för e-maila. Men jag ska ju inte klaga

Edit, visste inte redigt var jag skulle starta denna tråden ^^

Nyfiken på hur det gick för dig... Har själv aldrig haft några problem med Inet Support.
Hur löste dom det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800x3d - asus prime x670e-pro - 32gb ddr5 - asus tuf rtx 4090 gaming oc

Permalänk

Jag fick inte min kod med mitt GTX670, men jag ringde bara EVGA, registerade mitt kort och skickade ett mejl. Jag fick svar med koden efter 5 minuter trots att de sade att Dustin inte hade deltagit i erbjudandet. Riktigt snyggt skött måste jag säga!

Permalänk
Medlem

Snackade med personalen på Inet och de hade fått slut på koder dom så har jag ute fått någon ny ännu

Med vänlig hälsning,
Mutme

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalOddball:

Jag fick inte min kod med mitt GTX670, men jag ringde bara EVGA, registerade mitt kort och skickade ett mejl. Jag fick svar med koden efter 5 minuter trots att de sade att Dustin inte hade deltagit i erbjudandet. Riktigt snyggt skött måste jag säga!

Hur registrerade du produkten på evga då ?

Med vänlig hälsning,
Mutme

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobX:

Nyfiken på hur det gick för dig... Har själv aldrig haft några problem med Inet Support.
Hur löste dom det?

Problemet är ju tyvärr inte löst ännu då de hade fått slut på koder och skulle få in nya, dock så är supporten mycket trevlig på Inet

Med vänlig hälsning,
Mutme

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Permalänk

eller så säger dom att du ljuger och någon på supporten sitter hemma och lirar borderlands 2 ;D