Permalänk
Medlem

Trinity test

For anyone looking to build a good entry level gaming PC, the Trinity platform easily delivers the best processor graphics performance on the market today. If you're able to spend an extra $100 on a discrete GPU you'll get better performance, but below that Trinity rules. The trick, as always, will be selling the GPU performance advantage alongside the presumably lower x86 CPU performance.

http://www.anandtech.com/show/6332/amd-trinity-a10-5800k-a8-5...

Bra saker verkar komma ur T

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Verkar vara en bra lösning för en surf/office-dator.

Visa signatur

Dator:
Låda:
Fractal Design Define R4 CPU: AMD FX-8350 8C 4.0Ghz Black Edition CPU-kylare: Noctua NH-U12P SE2 Moderkort: MSI 990FXA-GD65 990FX RAM: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz Ares LP GPU: Gigabyte Radeon HD7950 3072MB Windforce SOC Nätagg: Fractal Design Integra R2 650W 80+ Bronze SSD: Samsung Basic 830-Series 128GB OS: Windows 7 Ultimate 64-bit

Permalänk
Medlem

Väntar spänt på den htpc-inriktade recensionen som Anandtech, enligt någon i kommentarsfältet, ska lägga ut 11:00 EST (vad tusan det nu blir i svensk tid, men ikväll någon gång antar jag?).

Speciellt hoppas jag på ett HQV HD-test - jag är enbart och endast intresserad av videokvalité.

Visa signatur

5950X, 3090