Söker tjejer att spela med

Permalänk
Medlem

Söker tjejer att spela med

Har joinat en klan i Counter-Strike Global Offensive. Är ensam tjej där och skulle vara roligt om det fanns fler som ville vara med och spela. Det är ingen seriös klan än så vi spelar och har kul bara.Du måste vara minst 18 år. Ses i spelet

Permalänk

Troll?

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

Varför skulle en tjej som spelar CS vara troll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

Nu förstår jag inte varför hon skulle trolla.

Så bara för att det är en tjej som letar efter andra tjejer att spela med i CS:GO så måste hon vara ett troll? Nu kanske det inte var så du menade, men jag menar att det finns även väldigt många tjejer som letar efter andra att spela med

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Skrivet av ^fel:

Varför skulle en tjej som spelar CS vara troll?

ne tänkte bara på att bilden är från internet, och blev medlem just denna månad utan några inlägg eller info om klanen

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ^fel:

Varför skulle en tjej som spelar CS vara troll?

varför skulle man behöva vara minst 18år gammal för att spela å ha kul ? :-S
Skumt är vad det är.

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk

failat meme försök där... det ska vara can't tell if ...

Permalänk
Skrivet av Rebbon:

Nu förstår jag inte varför hon skulle trolla.

Så bara för att det är en tjej som letar efter andra tjejer att spela med i CS:GO så måste hon vara ett troll? Nu kanske det inte var så du menade, men jag menar att det finns även väldigt många tjejer som letar efter andra att spela med

nejdå är inte fel på nått sätt med tjejer som spelar cs men bilden kommer från internet och "hon" blev medlem denna månad

Visa signatur

GPU: Nvidia GeForce 2x GTX 670 CPU: Intel 3570K 4.2 GHz PSU: Corsair TX750W Moderkort: MSI Z77A-S01 CPU kylare: H70 Chassi: Corsair Obsidian 650D SSD: Samsung SSD Desktop 830- Series 128GB HDD: Western Digital 2TB + 1TB Skärm: XL2420T 120Hz LED www.ohfoto.se www.onroaders.com

Permalänk
Skrivet av AntonAlmighty:

failat meme försök där... det ska vara can't tell if ...

Varför är det failat?

Kvinno memen är sån där, de andra är inte om kvinnor

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Sötast

Ugh please grabbar, så fort det är en bild på en bimbo on da intarwebs så betyder det inte att ni ska bli bästizar inte heller måste ni skydda personen bakom bilden på en spackelfjårtiZZ.

Bilden verkar hyfsat poppis på nätet, tvekar på att fjårtizen är svensk ens

Edit: Jag gillar hur så många direkt ska skydda/hjälpa tjejtrådar här, det är riktigt gulligt faktiskt. Om en tjej ställer en fråga så får denna oftast minst det dubbla, ibland tredubbla mängden svar

Edit2: Man kan nästan tro att dessa beskyddare vill få bästiz poäng av den anklagade när de är så duktiga och gör allt för att vara "The knight in shining armor"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

nejdå är inte fel på nått sätt med tjejer som spelar cs men bilden kommer från internet och "hon" blev medlem denna månad

plus att man efterfrågar endast tjejer.. över 18år....

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

ne tänkte bara på att bilden är från internet, och blev medlem just denna månad utan några inlägg eller info om klanen

Ah, då förstår jag vad du menade :P. Jo, det är skumt, fast vi kommer nog inte få veta om hon (eller han) trollar eller inte.

Visa signatur

Processor: Intel Core i5 3570K @ 3400MHZ (STOCK) | Moderkort: MSI Z77A-S01 |Grafikkort: MSI GeForce GTX 670 2GB | RAM: Corsair Vengeance 8GB 1600MHZ | Chassi: CM HAF 912 | SSD & HDD: Corsair SSD Force 3 Series 1x120GB / Seagate Barracuda 2TB @ 5400RPM | PSU: Antec TruePower 550W 80+ | DVD-brännare: DVD±RW Samsung 22X DL Svart OEM | OS: Windows 7 Home Premium x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:

failat meme försök där... det ska vara can't tell if ...

He was so close

Permalänk

Troll, kolla profilen, helt ny.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Medlem

Men gud vilket liv det blev då. Har aldrig sagt det är jag på bilden.

http://steamcommunity.com/groups/ReGlitch

http://www.absolutioncrew.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av J3ssie:

Men gud vilket liv det blev då. Har aldrig sagt det är jag på bilden.

http://steamcommunity.com/groups/ReGlitch

http://www.absolutioncrew.se

bättre å skriva detta i första inlägget istället för att bara ha "söker tjejer, minst 18år" låter helt fel bara.

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

Här är en full beskrivning, Klanen skapades i oktober förra året. Var inriktad på Battlefield 3. Sen gick dom ut och startade en CS:GO grupp och där är vi nu 7 medlemmar varav jag är ensam tjej och vill ha fler tjejer att prata / spela med. Vad är konstigt med detta? Vilket forum jag än går på blir det samma trådar med skit.

Vill ni ha yttligare bevis? Varsegod, teamspeak.gamelaunch.dk:15157 bara komma in på våran TS3 och prata med mig. Sitter där just nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av djaxxo:

varför skulle man behöva vara minst 18år gammal för att spela å ha kul ? :-S
Skumt är vad det är.

För man vill spela med folk i samma ålder eller folk som har gått förbi trotsåldern.

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Derbi_QuiZ:

A girl on the internet? IMPOSSIBLE!

Permalänk
Medlem
Skrivet av djaxxo:

bättre å skriva detta i första inlägget istället för att bara ha "söker tjejer, minst 18år" låter helt fel bara.

Minst 18 är helt normalt att skriva och att söka tjejer är bara för att hon uppenbarligen vill det.
Jag föredrar inte att spela med en 18:åring om jag kan undvika det. Jag spelar hellre med folk runt 30. Det är vad jag föredarar.
Peronlig preferens!

Visa signatur

🟢 Main: Ryzen7 5800X | Strix x470-I | 32GB | RTX2070S | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av AntonAlmighty:

failat meme försök där... det ska vara can't tell if ...

failat försökt till rättning... det ska vara Not sure if...

http://knowyourmeme.com/memes/futurama-fry-not-sure-if-x

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Qupid:

Minst 18 är helt normalt att skriva och att söka tjejer är bara för att hon uppenbarligen vill det.
Jag föredrar inte att spela med en 18:åring om jag kan undvika det. Jag spelar hellre med folk runt 30. Det är vad jag föredarar.
Peronlig preferens!

Samma här. Trots att jag bara är 18 så gillar jag och spela med folk 25+.
Beror helt enkelt på vilken åldersgrupp man tillhör eller vill söka sig till.

Permalänk
Skrivet av J3ssie:

Vad är konstigt med detta? Vilket forum jag än går på blir det samma trådar med skit.

Det som är mest konstigt är att du använder en bild på någon annan utan syfte. Vad förväntar du dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StabTheDrama:

Det som är mest konstigt är att du använder en bild på någon annan utan syfte. Vad förväntar du dig?

Det gör du med...
Ser det i alla fall ut som

Visa signatur

🟢 Main: Ryzen7 5800X | Strix x470-I | 32GB | RTX2070S | Samsung C49RG9
🔵 unRaid: Ryzen5 2700X | B450M DS3H | 32GB
🟠 Tfn: Google Pixel 7 Lime Green

-:| @ eller citera för svar |:-

Permalänk
Medlem

What ever. Söker tjejer 18 eller äldre att spela med. Det enda som gäller, Sen är det skitsamma vilken avatar jag har.

Permalänk
Skrivet av StabTheDrama:

Det som är mest konstigt är att du använder en bild på någon annan utan syfte. Vad förväntar du dig?

Kan vara för att denna profilen slängdes upp snabbt av henne för enbart ett syfte.. Att skriva in tråden så hon kan ha lite mer tjejer att spela med..

Permalänk
Sötast
Skrivet av J3ssie:

Vad är konstigt med detta? Vilket forum jag än går på blir det samma trådar med skit.

Du skapar en användare idag, med en typisk trollbimbo bild med ett 1337-fjortis namn där du söker folk helt utan beskrivning, du berättar inte vem du är, inte vem klanen är... tjah... ingen information över huvudtaget faktiskt.

Är inte helt säker på vilken del folk skulle ta seriöst?

Permalänk
Inaktiv

Nu tycker jag att vi tar det lugnt här och struntar fullständigt i hennes profilbild och bara svarar angående det som tråden handlar om.

Permalänk
Medlem

alltid kula att läsa diskussionerna som blir

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk