"Fusk annonser" inlagda idag!

Permalänk
Medlem

"Fusk annonser" inlagda idag!

Vet ej om detta faller in under denna kategorin. Har sett att detta/denna ärendet/personen har varit på tapeten här innan.

"Robert Andersson" har i dag lagt ut 3 st blocket-annonser på en komplett-dator respektive 2 stycken Inet Überkill datorer.

Som det gamla ordspråket säger: "Om något verkar för bra för att vara sant..."

http://www.blocket.se/goteborg/Komplett_Xtreme_i70_43060026.h...

http://www.blocket.se/goteborg/Taurus__berkill_GTX_690_i7_377...

http://www.blocket.se/goteborg/Taurus__berkill_GTX_690_i7_377...

Hoppas att ingen blir lurad... om det nu är fejk!

Simma lugnt!

Visa signatur

Moderkort: GA-X58-UD3R | CPU: I7 930 | Kylsystem:EK Block 6X120mm radiatoryta, D5 , EK-Res X3 150, 4 x Corsair SP 120 fläktar | Chassi: Thermaltake Level 10 Gt Snow Edition | GPU: XFX 7990 | RAM: Corsair 12GB | PSU: Corsair HX850w | Lagring: Corsair force 3 SSD120 & 1TB 7200rpm | Skärm: Eyeinfinity 3X22 Benq GL 2250 | Eget tillverkat stativ i 20X40 profil.

Permalänk
Medlem

Inte fan kunde han stava heller.

Permalänk
Medlem

Anmäl det till polisen För fn

Permalänk
Medlem

Jobbigt att man endast får CPU, kylare och RAM för 15.000kr:(

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem

sicken tok

Visa signatur

Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbax.

Permalänk
Medlem

H*n hade ju ansträngt sig så mkt att han hade angett ollika mobilnummer iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

OBS: Jag säljer ENDAST via direktbetalning till mitt konto. Mail om payson och internetgiro ignoreras.

Kunde bara bli bättre om han skrev "Du kan ej hämta upp datorn, skickas enbart".

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk

Usch, stackars människa.

Permalänk
Medlem
Citat:

OBS: Säljes ENDAST via direktbetalning till mitt konto. Mail om payson och internetgirot ignoreras.

Det där räcker för att övertyga mig. Annonserna är anmälda till blocket.

Permalänk
Medlem

Men namnet och postnumret verkar ju vara "äkta" då det finns en Robert Andersson på det postnumret. Så då vet man ju i alla fall vart man ska gå och knacka på när man vill ha tillbaka sina pengar

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Kan inte nån i Göteborg boka en träff för att kolla upp datorerna?

Köper så många datorer och ångrar sig?

-Ja, jag köper mig en dator för 15000kr...
-Nä, jag ångrar mig och sätter ut den på Blocket.
-Nä, nu ångrar jag mig igen och köper en till ny dator för 23000kr innan den första är såld, för jag har matjord i fickorna.
-Nä, den var inte bra den heller, jag sätter ut den också på Blocket.
-Fick plötslig köplust och köper EN till, för den kan vara bra att ha, synd att vara utan...
-Oj, fick ångest och säljer den med...

Permalänk
Medlem

Hm... En dator för 10k med ett 690.... If it only was true...

Visa signatur

RTX 3070 || Ryzen 5600X || 32GB 3600MHz || PCIe SSD goes BRRRRR

Permalänk
Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Men namnet och postnumret verkar ju vara "äkta" då det finns en Robert Andersson på det postnumret. Så då vet man ju i alla fall vart man ska gå och knacka på när man vill ha tillbaka sina pengar

Han använder väl självklart inte sitt egna namn.

Permalänk
Medlem

Annonserna redan borttagna som tur är. Hoppas ingen hann blev lurad.

Permalänk
Medlem

Snabbt jobbat av blocket! Bra gjort +1

Permalänk
Medlem

Dom annonserna försvann snabbt.

Permalänk
Medlem

Annonserna borttagna från blocket nu, sweet (y)