Var är de bäst att förboka BlackOps2 ?

Permalänk
Medlem

Var är de bäst att förboka BlackOps2 ?

Var är de bäst att förboka BlackOps2 om man vill ha cd-skivan ?
jag tänkte på webhallen men vet inte hur bra dom är på att skicka så man får de på dag1

/tack i förväg

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThorErix:

Var är de bäst att förboka BlackOps2 om man vill ha cd-skivan ?
jag tänkte på webhallen men vet inte hur bra dom är på att skicka så man får de på dag1

/tack i förväg

Jag beställde mw3 förra året på webhallen och jag fick inte spelet förrän 2-3 dagar senare. Jag tror det var postens fel dock.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThorErix:

Var är de bäst att förboka BlackOps2 om man vill ha cd-skivan ?
jag tänkte på webhallen men vet inte hur bra dom är på att skicka så man får de på dag1

/tack i förväg

webhallen = billigt , bra service ( fick ett nytt siberia v2 när mitt gick sönder ) Posten snabbare än elgigantens ....

PS. Beställer alla mina spel där nu mera

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/74333-call_of_duty...
tror att man får det hem på releasedagen

Visa signatur

ENTHOO PRIMO CORSAIR RM 1000W MAXIMUS VII FORMULA 4790K 4.6 1.2V 4x8 CORSAIR 2400 Msi Gtx 1080 TI VATTENKYLD W10

Permalänk
Medlem

Elgiganten kommer jag beställa från. Förbeställde black ops och mw3 där och fick båda en dag tidigt

Visa signatur

CPU: intel core i5-2500K @ 4.5 GHz GPU: AMD 280x Moderkort: MSI P67A-C45 B3 RAM: 8gb Corsair XMS3 1600 MHz SSD: Intel 520 120gb, Samsung 830 120gb HDD: random 1tb, random 320gb PSU: Corsair TX 650W V2 80+ Chassi: Cooler Master HAF 912.

Permalänk

Alltså, något jag reagerar på är att det är så mycket dyrare att beställa/köpa spel digitalt mot för vad det är att köpa spelet fysiskt via en internetbutik.

Här är ju ett bra exempel där Spelbutiken tar 398 kr inkl. frakt medan t.ex. Steam tar 60€ (vilket enligt Forex blir knappa 540 kr).

Det är ju en jävla prisskillnad och spelet du köper fysiskt kan du ändå koppla till ditt Steam-konto så du har det där för all framtid. Så länge det är såhär mycket dyrare att köpa spelet digitalt kommer jag nog fortsätta köpa mina spel fysiskt.

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar tro jag köper i från Elgiganten

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har förbeställt tre generationer cod från spelbutiken och fått alla på realesedagen.

Visa signatur

Fractal design R3 | i7 930 @ 3,9 GHz | Noctua NH-U12P SE2 | ASRock X58 Extreme 3 | MSI GTX 770 | 6x2G Corsair DDR3 Dominator 1600MHz | Corsair HX 650W | Samsung 840 evo + 2 X OCZ Vertex 2 60GB RAID 0 | Benq 24" BL2400pt | Asus Xonar Xense + Sennheiser PC 350 | 10TB Synology DS1513+