Permalänk
Medlem

Gamex 2012

ja nu är det bara ungefär 26 dagar kvar tills Gamex 2012 och jag antar att en hel del här inne kommer dyka upp där ?

Permalänk
Medlem

http://www.gamex.se/ för dom som är för lata att hitta igen sin sökruta xD

Permalänk
Medlem

Jag blir alltid medsläpad av mina systrar oavsett om jag vill eller inte så jag kommer va där

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem

Tyvärr fel stad

Permalänk
Medlem

Själv tror jag att jag ska dra på mig tjockismagen,polisongerna å sen ska jag stå och bli fotad med vackra tjejer samtidigt jag håller min arm ungefär2cm över hennes axel ^^

Permalänk
Inaktiv

Har aldrig varit på Gamex, men vill jätte gärna dit i år
Om jag lyckas fixa någonstans jag kan bo under dom dagarna som eventet är så kommer jag nog vara där

Permalänk
Medlem

Nja, var på Gamex förra året och det var inte mycket att se.
Knökfulla lokaler med hundra meter kö till varje litet skitspel som man fick prova...
Fanns liksom ingenting vettigt att se. Lite tillverkare som försöka kränga lite prylar och inte så mycket mer.
Eller jo, det var en Starcraft 2 turnering på storbildsskärm, vilket väl var det enda av lite allmänintresse om man gillar Starcraft.

Vore trevligt om det mer kunde handla om att visa upp nya spel och ha lite intressanta föreläsningar/presentationer.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Nja, var på Gamex förra året och det var inte mycket att se.
Knökfulla lokaler med hundra meter kö till varje litet skitspel som man fick prova...
Fanns liksom ingenting vettigt att se. Lite tillverkare som försöka kränga lite prylar och inte så mycket mer.
Eller jo, det var en Starcraft 2 turnering på storbildsskärm, vilket väl var det enda av lite allmänintresse om man gillar Starcraft.

Vore trevligt om det mer kunde handla om att visa upp nya spel och ha lite intressanta föreläsningar/presentationer.

Själv var jag där och testade både Diablo 3 och Mass Effect 3. ME3 var det ju dessutom första gången som det fanns spelbart. För att inte tala om BF/CoD och annat som fanns att prova på. Asus var där och visade upp nya grafikkort m.m. Många av tillverkarna som var där hade ju dessutom en hel del bra deals på prylarna de sålde.

Känns som att du missade en hel del, alternativt inte hade tålamod så det räckte till. För folk är det ju så det räcker till, det kan jag hålla med om. Köerna var rätt långa, men det får man ju räkna med när det är enda spelmässan i landet.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag kommer vara där.

Permalänk

Samma här, ska bli kul att besöka en spelmässa.

Visa signatur

[GPU 2x Asus Radeon HD6870 DirectCU 1GB] [CPU Intel Core i5 2500K 3.30GHz] [RAM Vengeance 16GB 1600MHz] [OS Windows 7 x64 Professional] [MOBO Asus P8P67 Deluxe B3] [SSD Kingston 64GB] [ Dell 24" 1920*1080-Monitor]

Citera för svar