Vit linje på ipad snälla hjälp

Permalänk

Vit linje på ipad snälla hjälp

Efter att jag tappat min ipad 2 dyker det upp en vit linje som rör sig och inget mer. Jag har haft samma problem förut och det försvan när batteriet tog slut.
Att hardreseta funkar inte det funkar inte heller att starta om eller återställa den till fabriksinställningar. Snälla hjälp.

Bild
http://imgur.com/meBl6

Permalänk
Medlem

Lämna in på garanti. Lär vara hårdvarufel.

Permalänk
Medlem

Hur ska vi kunna hjälpa om du vet att du har tappat den?... Något gick väl sönder, lämna in den bara.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem

Testa baka den i ugnen, som man gör med gamla grafikkort.

Permalänk
Skrivet av Lindgren92:

Testa baka den i ugnen, som man gör med gamla grafikkort.

Känns ju som en otroligt bra idé...
Man kanske ska tänka på att ta av allt som har med plast, glas och skärmpaneler innan man gör det och därmed bryta garantin?

Nej, jag tycker att du ska lämna in skiten på garantin, eller köpa nytt om du inte får på garantin.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

Har du garantin kvar är det bara att lämna in.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Känns ju som en otroligt bra idé...
Man kanske ska tänka på att ta av allt som har med plast, glas och skärmpaneler innan man gör det och därmed bryta garantin?

Nej, jag tycker att du ska lämna in skiten på garantin, eller köpa nytt om du inte får på garantin.

tror han var sarkastisk kanske rent av en Android-fanboy

hur som helst TS gör som dom andra skrivit och hoppas dom lagar det

Visa signatur

Citera för svar!