-TheWarZ- "Stora spelardatabasen"

Permalänk
Medlem

-TheWarZ- "Stora spelardatabasen"

Hej hopp där i stugan!

Med intåget av WarZ, så måste vi såklart ha en liten databas över spelare, tips och tricks osv.

Tanken är att man i denna tråden ska kunna hitta personer att spela med, "Vem va den *** som dödade mig" etc. (Även ifall sådana inlägg inte är okey, då får man sitta tyst och luddra igenom tråden )
Försök att hålla det till en bra nivå bara.

Mallen:

Namn:
Ålder:
Ingame Namn:
Namn på WarZ-forumet:
Skype:
Annat:
--------------------

Mvh
Danne

Ni får gärna lägga till annat, om ni vill ha folk till en viss IRC-kanal osv.
Kan någon donera ett nätagg och en moderbräda så kan jag slänga upp en 24/7 IRC-server på 2 röda

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Jag får väl börja

Namn: Daniel
Ålder: 17
Ingame Namn: SuperSverker
Namn på WarZ-forumet: SuperSverker
Skype: SuperSverker
Annat:
Kommer nog lira detta ganska mycket, iaf om det verkar bra. Köpt pinojär-paketet så har tillgång till spelklienten redan idag (15/10)

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Namn: Zacharias
Ålder: 18
Ingame-namn: Vet inte, har ju inte registrerat det än
Namn på WarZ-forumet: Echoo
Skype: Skit i det du
Annat: Köpt Pioneer

Visa signatur
Permalänk

Namn: Jeremias
Ålder: 16
Ingame-Namn: Ej registrerad
Namn på WarZ-Forumet: FuzzyMcFluffens
Skype: FuzzyMcFluffenstein
Annat: Köpt Pioneer

Permalänk

kan någon länka klienten nerladdning

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

Har inte skaffat det ännu. Väntar på recensioner på det, diablo 3 var det sista spelet jag förbeställde som skulle va "sjukt grymt".

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk

när kan man ladda ner klienten ?

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Inaktiv

Upptäckte detta spelet idag när jag läste en kommentar på en av DayZ's facebook statusar.
Ni som spelar det nu, vad tycker ni om det? Tycker du det är bättre än DayZ? För och nack delar?

Permalänk
Skrivet av turboprocess:

kan någon länka klienten nerladdning

http://thewarz.com/download.html

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Namn: Linus
Ålder: 18
Ingame Namn: Swesen
Namn på WarZ-forumet: Swesen

Någon som lyckas komma in på www.TheWarZ.com?

Permalänk

tackar

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

fasen går ju inte att komma in på download

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

det är vel en del spam osm vanligt

Visa signatur

Det är jag som är Stav felet här på forumet (Dyslexi)

Permalänk

mjo

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

vart hittar jag klienten är det på deras hemsida? vart isåfall?

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon140834:

Upptäckte detta spelet idag när jag läste en kommentar på en av DayZ's facebook statusar.
Ni som spelar det nu, vad tycker ni om det? Tycker du det är bättre än DayZ? För och nack delar?

Kan inte lira det än möjligtvis mellan 8 - 9 - 10 - 11ish enligt tillverkarna.

Något frossdigt eller finess är inget man kan hos WarZ

Har personligen inga höga förväntningar, mer ett 15min casual-spel

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

http://thewarz.com/download.html det får jag ? öppnar dom klienten kl 21 eller ?:O

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk

Namn: Pierre, eller Emil
Ålder: 17 vårar
Ingame Namn: Vet inte ännu :/
Namn på WarZ-forumet: Vet inte heller
Skype: Xaiiiipierre
Annat: kallar mig Itchy Trojan på de flesta ställena, troligtvis också på WarZ.
Kan tilläggas att jag via god vän fick 48 timmars trial, osäker på om jag vill vänta till slutet av nästa vecka med att börja använda den, eller om jag helt sonika kommer köpa spelet dirr.

Har lång erfarenhet av Metro 2033 och Day Z moddet, överlevnad är my thing

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av turboprocess:

http://thewarz.com/download.html det får jag ? öppnar dom klienten kl 21 eller ?:O

Du får väldigt gärna redigera dina inlägg istället för att göra 5 olika

Det är antagligen flera tusen som försöker komma in på sidan så den är lite seg

Ingen som vet när den öppnar,

Skrivet av Sergej "ljug ihop ett spel och hoppas på det bästa":

1 - 3PM LA-time, something like that. We will open it when we feel safe with it

Edit*
Tror LA är...10 timmar efter oss? Så runt 9 - 12 tiden. Typ*

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

Namn: Pierre, eller Emil
Ålder: 17 vårar
Ingame Namn: Vet inte ännu :/
Namn på WarZ-forumet: Vet inte heller
Skype: Xaiiiipierre
Annat: kallar mig Itchy Trojan på de flesta ställena, troligtvis också på WarZ.
Kan tilläggas att jag via god vän fick 48 timmars trial, osäker på om jag vill vänta till slutet av helgen med att börja använda den, eller om jag helt sonika kommer köpa spelet dirr.

Har lång erfarenhet av Metro 2033 och Day Z moddet, överlevnad är my thing

Du kan dock inte spela för ens den 31a då de nycklarna är för betan :/

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Tänk att jag gav upp Dishonored för att sitta och trycka F5 hela kvällen...jävla spelhype

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Skrivet av CLLA:

Du kan dock inte spela för ens den 31a då de nycklarna är för betan :/

fick för alphan av en polare

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av turboprocess:

fick för alphan av en polare

Va?

Har du ett gästpass så kan du fortfarande inte spela innan betan (Även om han köpt alphan, så kan inte du lira alphan)

Hade gärna kollat källa iofs...lite svårt nu dock

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

ok. så får jjag väl vänta då.. hehe. jaja. går nog ändå att ladda klienten va?

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Skrivet av CLLA:

Du kan dock inte spela för ens den 31a då de nycklarna är för betan :/

Som jag nämnde, slutet av helgen, dock nästa veckas helg var det jag menade, tack

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk

Bara så ni vet så går "vanliga" priset (survivor pack) upp till 30 dollar efter den 20nde. 30 dollar är vad Pioneer paketet kostar just nu, och då får du spela från och med nu och du får även 15 dollar in-game currency. Även 3st Guest beta guest passes.

Permalänk
Medlem

Namn: Tomas
Ålder: 34
Ingame Namn: Spankster
Namn på WarZ-forumet: Spankster
Skype: Aldrig!
Annat: Pioneer, o väntar på att komma åt klienten, då ja inte ens kommer in på deras sida.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

De ska tydligen lägga upp spel clienten 2:30pm PST, alltså 23:30 här i sverige.

Permalänk
Medlem

Namn: Jacob
Ålder: 21
Ingame-Namn: Jackarl
Namn på WarZ-Forumet: Jackarl
Skype: -
Annat: Köpt Pioneer

Permalänk
Medlem

Namn: André
Ålder: 27
Ingame Namn: Zedarion
Namn på WarZ-forumet: Zedarion
Skype: Zedarion
Annat: Zedarion på Steam.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|