Uppehållstillståndskortet - namndublett

Permalänk
Medlem

Uppehållstillståndskortet - namndublett

Min tjej fick just sitt UT-kort hemskickat och där står efternamnet dubbelt, D.v.s både på den övre samt nedre raden där namnen står.
Är detta ett typo och kan det ställa till med problem för oss eller är det så det ska vara?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Svår fråga. Närmsta man kommer vid lurkande på migrationsverket är:

"Det står fel information på mitt uppehållstillståndskort. Vad ska jag göra?
Ta kontakt med den utlandsmyndighet (ambassad eller konsulat) eller tillståndsenhet på Migrationsverket där du har lämnat din ansökan eller där du fotograferats och lämnat fingeravtryck. För att få ett nytt kort med korrekta uppgifter måste du lämna nya fingeravtryck och fotograferas igen."

Jag skulle kontakta migrationsverket för detaljfrågor. 0771-235 235

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alakai:

Svår fråga. Närmsta man kommer vid lurkande på migrationsverket är:

"Det står fel information på mitt uppehållstillståndskort. Vad ska jag göra?
Ta kontakt med den utlandsmyndighet (ambassad eller konsulat) eller tillståndsenhet på Migrationsverket där du har lämnat din ansökan eller där du fotograferats och lämnat fingeravtryck. För att få ett nytt kort med korrekta uppgifter måste du lämna nya fingeravtryck och fotograferas igen."

Jag skulle kontakta migrationsverket för detaljfrågor. 0771-235 235

Jo, ringde upp handläggaren idag och lämnade ett meddelande då hon inte satt på kontoret. Så lär väl få svar imorgon tror jag.
Skulle vara jobbigt att behöva åka ända till ambassaden igen bara för en sådan sak..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2