Permalänk

iPhone 5

Jag vet att en iPhone kanske egentligen inte hör hemma här men hade själv antagligen tagit en titt om det fanns ett iPhone 5 galleri.

Galleriet är på iPhonen och diverse tillbehör, så det är bara att se och njuta!

Dessa bilder togs idag med en Nikon kamera av något slag.

Mer bilder kan tas om önskas!

iPhone 5

Permalänk
Medlem

Modig!, det måste jag ge dig, vågar lägga upp en Apple produkt på denna site.
Snygga bilder, btw

Permalänk
Medlem

Sweclockers är en datorsida där alla datorprodukter är tillåtna. Man kan ha windows på mac, så vad fan är problemet. Vill man lägga 10- 15k på en macdator så får man göra det om man vill. Välkommen in i kapitalismens värld

BTW fin iphone 5

Permalänk
Inaktiv

Trevligt Nu kommer det kommenteras det kan jag lova

Permalänk
Medlem

Är det en utkavlad iPhone 4? Ser så ut tycker jag

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+

Permalänk
Medlem

världens snyggaste telefon! <3

Visa signatur

CPU:i7 3770k @4,5Ghz Kylning:Custom water-loop RAM:16GB @1866Mhz GPU: 2 X R9 290x @ 1200Mhz PSU:Corsair AX 1200w MB: P8 Z77-pro Chassi:NZXT swich 810 white

Macbook Pro Retina.iPhone 7
200/200Mbit/s fiber.

Permalänk
Medlem

Tjusigt värre! Gillar du den?

Permalänk
Medlem

Den ultimata frågan, fick du ett Doa-exemplar?

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Skrivet av pimpy:

Den ultimata frågan, fick du ett Doa-exemplar?

Doa exemplar?

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

Var och klämde på en häromdagen, helvete vad lätt den är. Annars är det samma gamla iphone.. tråkigt OS, blir en Samsung note 2a för mig ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddechr:

Doa exemplar?

Dead on arrival.

Permalänk
Hedersmedlem

Ser väldigt stilig ut! Gillar den vita skarpt.

Hörlurarna ser ut som tillbehör från någon rymdfilm dock, inte lika stiliga, tycker jag.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Så de har insett att in-ear lurar är bättre nu?

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk

1p, inget speciellt alls

alla har en iphone

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk
Medlem

hur många repor har du

Visa signatur

Chassi:Corasir 800D*Nätagg :Corsair HX 850W PSU
Modekort:ASUS ROG Maximus III Formula*CPU:Intel i5 750 @3.8Ghz
Grafikkort :Zotac 680Gtx*Mine :Corsair Dominator 2x2Gig

Permalänk
Skäggig legend

Nej. Ska man göra ett album på sin iPhone ska man göra något speciellt. Modda, reparera den eller på något sätt förändra utseendet.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Skrivet av Isty:

Så de har insett att in-ear lurar är bättre nu?

det är ju inte riktigt in-ear lurar snarare något mellanting. skulle gärna testa dom å se hur de känns

stiliga bilder op

Permalänk
Medlem

Jo, den är ju snygg men jag vill se innandömet! Gärna lite mer extrem kylning och fet överklockning också ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Folk som älskar teknik och utveckling väljer aldrig apple!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem
Skrivet av GenKaan:

Folk som älskar teknik och utveckling väljer aldrig apple!

Jag skulle gissa att åtminstone en tredjedel av SweC faktiskt använder iPhone.

Permalänk
Skrivet av tusen3:

Jag skulle gissa att åtminstone en tredjedel av SweC faktiskt använder iPhone.

Riktiga pros kör med en android lur som har custom roms.

Visa signatur

Jag äger ett Oculus Rift DK2!
Dator:
i7-4790K@4.7GHz med Noctua NH-U14S | ASUS Z97-A | ASUS R9 290X | Samsung 840 Pro 128gb | Western Digital Red 3TB | ASUS Xonar Essence STX

Permalänk
Medlem
Skrivet av ppoolliiss:

Riktiga pros kör med en android lur som har custom roms.

Där tar du fel, min vän. Den riktiga skaran äkta pros går runt med batteridrivna mItx system. Det är inte helt sällan jag ser sjuka pros varva Skype-samtal med de fetaste BF-rundorna, men det krävs ju både ryggrad och ett skarpt sinne för att vara en riktig pro. Man väljer inte att bli pro, man föds till pro.