Borderlands 2 Loot chest - Kan det bli värt nått?

Permalänk

Borderlands 2 Loot chest - Kan det bli värt nått?

Hejsan,

Såg att webhallen hade en sista Borderlands 2 Ultimate Loot Chest edition (typ collectors edition), har ju redan en för eget bruk, men tänkte om ni tror att den kan bli värd någonting med tiden? Tänkte i så fall låta den stå oöppnad och vänta.

Vad tror ni, kan den bli värd något eller är det bara att slänga pengar i sjön? Den är ju trotts allt rätt svår att få tag i, och är ju inte som de vanliga collectors editions som det finns 100 tals kvar av ett år efter release, och som till slut säljs för 200kr styck.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Definera svår att få tag på när du har en stående hemma och kan gå till webhallen och köpa en till,

Permalänk
Medlem

Knappast, årets sämsta spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rudzki:

Knappast, årets sämsta spel.

pff!

Permalänk
Medlem

vi säger såhär...
Jag har ett spel+fodral+original nyckel som är oanvänd för spelet Enemy Territory: Quake Wars.
spelfodralet är signerat av ALLA, VARENDA person som jobbat på spelet, den är helt smockad av signs.
det fanns 5 spel dem gav ut till fans vid ett tillfälle som skulle ha sign. men min kopia skickades inte av någon anledning. så dem skickade den 2
veckor senare än dem andra 4 till andra personer. min fick då allas underskrift eftersom alla var tillbaka från semestern

mitt spel är troligen inte värd mer än spelet för sig + 100kr eller nått.

tyvärr har jag aldrig sett poängen med att spara nutidens "collectors edition" eller liknande, då dem inte är CE på riktigt...
inte ens riktigt ovanliga saker är värt så mycket när det kommer till dataspel (fodral och sånt, inte ingame saker).

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av hakke87:

Definera svår att få tag på när du har en stående hemma och kan gå till webhallen och köpa en till,

Bokade ca 6 månader innan release, och när jag såg att det fanns en kvar efter release tänkte jag att jag kunde hålla den bokad medan jag funderade.

Att det bara finns en kvar precis efter release är väl en rätt klar definition om hur svår den är att få tag i? Den var fullbokad långt innan release, antar att någon släppte sin bokning precis vid release.

Skrivet av Rudzki:

Knappast, årets sämsta spel.

Då vet jag att jag inte ska försöka sälja till dig, tack för din input

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |