Permalänk
Medlem

Alltså.. Jag trodde vapen va spec för servers.

Jag joinade en server imorse, sprang in i staden och mötte någon kille som verkade väldigt pro. Sniper och ghillie suite osv. Han gav mig iaf en pistol och gevär och lite andra saker sen stack han.

Så jag sprang runt en stund, typ smög mest runt allt.

Iaf nu på kvällen tänkte jag spela lite mer och tänkte då att jag skulle joina en annan server så jag lär mig spelet.. Så joinade en recruit och så har jag vapen där också. Tänkte att de kanske var en standard uppsättning på recruit så sprang direkt in i en mindre stad för att lära mig hitta vapen. Dödade massa zombies, men fick inget av större värde.

Sen jävlar så skjuter en sniper mig.. Och jag är tillbaka på 0 igen tydligen. Men vart hittar man vapen? Stad/skog? Känns ju som man i princip är körd utan något sorts vapen. För jag sprang igenom ganska mycket skog och liten stad men hittade inga vapen.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tokroligt spel. Jag har aldrig blivit mer paranoid av ett spel. Går ju uppenbarligen inte lita på någon. Träffade spelare häromdagen som ville groupa. Han höll sig bakom mig hela tiden. Tror han rotade i min ryggsäck. Jag fick panik av att han en främmande person bakom mig med ett shotgun.. Det hela slutade med att jag loggade. Hehe

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet varför jag får "ArmA 2 OA har slutat att fungera" på en specifik server, alla andra servrar funkar kanon!
tråkiga är att alla mina polare sitter på den servern.

jag har installerat om både spelen och Play withSIX.

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk

hm... Jag får inte upp nånting när jag använder scrollen?

Permalänk
Medlem

Måste man ha både ARMA 2 och ARMA 2 OA, då det sistnämda är fristående om jag inte missminner mig ?!

Visa signatur

HTPC Antec Fusion remote Corsair 450W Msi z370 Mortar Intel i3 8100 2x4Gb Corsair DDR 3200
Work Corsair Carbide 500R Nätagg 750W Corsair i40 Asus x570 TUF Amd Ryzen 5 3600X 2x8Gb DDR4 3600Mhz cl16 Asus RX 6700XT 12Gb dual