MoH:W För halva priset.

Permalänk
Medlem

MoH:W För halva priset.

Hej!
Såg ingen tråd om detta. Men EA har ett erbjudande just nu där ni kan få MoH:W för halva priset om ni har BF3 Premium. Lite lång länk men den är legit, länkar helt och hållet till Origins webbshop.

https://offer.medalofhonor.com/index.php?sourceid=&conversion...

Varsågod Kamrater!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, bra deal! Dock så vet jag inte om Warfighter ens är värt 250kr. Då det ser riktigt pissigt ut enligt min mening, kanske bättre o lägga slantarna på bensin

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

Luktar fisk tycker jag.... och varför den långa länken och inte https://offer.medalofhonor.com/ ?

Permalänk
Medlem

Beställde det och har laddat ned det i origin så det verkar funkis. 16gb btw.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem
Skrivet av freppa87:

Luktar fisk tycker jag.... och varför den långa länken och inte https://offer.medalofhonor.com/ ?

Är det där äkta?

Permalänk

Hittar ingenting på origin som stöder länken så luktar scam

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Hittar ingenting på origin som stöder länken så luktar scam

Hittade det på Origins hemsida, det är äkta.

http://answers.ea.com/t5/Medal-of-Honor-Warfighter/INFORMATIO...

Sen finns erbjudandet på deras hemsida som sagt.

Permalänk
Medlem

Verkar legit!

Permalänk
Medlem

proxy + 50% blir najs, får testa imorgon, orkar inte bängla med det nu , om någon annan orkar så är det ju bara o skriva här

Permalänk
Medlem

Varför behöver du proxy? Jag preloadade spelet för halva priset, funkade perfekt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av freppa87:

Luktar fisk tycker jag.... och varför den långa länken och inte https://offer.medalofhonor.com/ ?

Fick länken av en polare för jag inte själv hittade den.

Skrivet av Galming:

proxy + 50% blir najs, får testa imorgon, orkar inte bängla med det nu , om någon annan orkar så är det ju bara o skriva här

Proxy till vilket land? Trodde EA fixade det efter alla Premiumköp från Indien?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av zabera:

Hittade det på Origins hemsida, det är äkta.

http://answers.ea.com/t5/Medal-of-Honor-Warfighter/INFORMATIO...

Sen finns erbjudandet på deras hemsida som sagt.

Skyller på klockan! tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av freppa87:

Varför behöver du proxy? Jag preloadade spelet för halva priset, funkade perfekt.

om man använde proxy för bf3 premium fick man det för ca 200kr istället för 599 kr från sv origin, sen 50 % på det blir ju ännu bättre

Skrivet av KaakaaN:

Proxy till vilket land? Trodde EA fixade det efter alla Premiumköp från Indien?

Det gick att gå via Brasilien om jag inte minns fel efter de fixat Indien, ingen aning om de fixat det också

Permalänk
Medlem

jaha, det ska va så dem gör.
jag har inte premium, men jag har alla expansionerna till bf3.
så av ren jä*la princip sak så tänker jag inte köpa mohw, varför? hur kan man göra så?

premium är mer "standard" medans att köpa en och en är fan mer unikt än premium. ett skit system imo.

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk

Tackar för detta! tänkte först inte köpa detta, men nu kunde jag inte motstå!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galming:

Det gick att gå via Brasilien om jag inte minns fel efter de fixat Indien, ingen aning om de fixat det också

Testa och återkom!
Gäller ju dock inte alla länder.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Försökte med lite olika proxy. Blev nekad när jag som "Amerikan" skulle köpa. Brazilien fungerar ej. Måste vara en av de länder som är listade på erbjudande-sidan. Eftersom alla länder, typ, använder euro så är det amerikanska (om det fungerar, för någon kanske?) det bästa valet.

Betalade via Pay-Pal. Hur gjorde jag fel?

Thank you for placing your order with Origin. We wanted to inform you that some items in your purchase have been cancelled. The reason for this cancellation could include a request from the fulfiller, manufacturer, or yourself.

The following item(s) was cancelled from your order.

Your Order Information:
Order ID: 1XXXXXXXXXXX
Order Date: October 21, 2012
Product Name Qty Ordered Reason for Cancellation
Medal of Honor™ Warfighter Limited Edition 1
British SAS Spec Ops 1

If you would still like to purchase this product, please return to the Origin Store and place a new order.

As a reminder, pre-order incentives and other bonus items may only be available for a limited time, so you may want to resubmit your order soon.

Please note: This email message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming email. Please do not reply to this message. If you feel this message was sent to you in error, please contact Origin Customer Service at https://help.ea.com/en/origin

Sincerely,
The Origin Team

Dold text
Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Skrivet av Nivius:

jaha, det ska va så dem gör.
jag har inte premium, men jag har alla expansionerna till bf3.
så av ren jä*la princip sak så tänker jag inte köpa mohw, varför? hur kan man göra så?

premium är mer "standard" medans att köpa en och en är fan mer unikt än premium. ett skit system imo.

Förstår inte vad som är så kasst med att om man köper alla i ett paket så är det billigare än att köpa en och en? Att man sen får en ytterligare bonus gör väl bara det hela ännu bättre?

Man köper inte premium för att det är en cool exclusiv hipsterklubb, man gör det för att spara pengar, något du verkar ha missat eftersom du pratar om hur unikt det är?

OnT: Tackar för tipset TS, blev ett köp, hade trotts allt redan tänkt att köpa det

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd

Gillar att folk fanboyar över vissa spel men ändå vill de inte betala fullt pris.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem

Är det limited, eller vanliga utgåvan?

**EDIT**
100% legit. MoH:W Digital Deluxe köptes för 274,50kr ;D

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Tack som tusan! Jag hade eventuellt tänkt köpa detta efter att ha sett recensioner först men för halva priset kunde jag inte motstå ett förköp.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Avbokade från Webhallen och köpte på Origin. Vill ha lådan men nja, inte värt dubbla priset.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Håller på och preloadar för fullt, 249kr hoppas jag det är värt iaf

Visa signatur

AMD Ryzen 7950x3D | Asus ROG Strix B650E-E | 32GB G.Skill DDR5 6000Hz CL30 | ASUS TUF RX 7900 XTX OC | Cooler Master Tempest GP27U, Dell U2515H

Permalänk
Medlem

Najs! Tack för länken.

Jag som inte ens tänkt köpa spelet... men men, man kan väll ändra sig när det blir så bra pris.

Permalänk
Avstängd

Eller så köper man spelen i en sådan cd key shop, typ cj keys eller liknande. Köpte mitt bf3 där och kommer köpa fler spel där.

Permalänk
Medlem

Då är spelet köpt

Permalänk
Medlem

Blev ett impulsköp. Har inga förväntningar som jag har haft med tidigare spel senaste tiden.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Står "ogiltig kupongkod" när jag försöker använda koden i kassan. Vad kan det bero på? Vad gör jag fel?

Jag kopierar koden och klistrar in den i "kampanjkodsrutan". Efter att jag har tryckt på förboka på Warfighter limited edition, även testat digital deluxe.

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Skrivet av oskaaarn:

Står "ogiltig kupongkod" när jag försöker använda koden i kassan. Vad kan det bero på? Vad gör jag fel?

Jag kopierar koden och klistrar in den i "kampanjkodsrutan". Efter att jag har tryckt på förboka på Warfighter limited edition, även testat digital deluxe.

Samma sak för mig

Visa signatur

Dator: Intel i7 2600k @ 4,8 ghz | Corsair 16GB 1600MHz | Asus P9P67 Delux | Samsung 830 128gb |4TB lagring | ASUS GTX 680 DirectCU II| Fractal Define R4 | Win 7 |
Skärmar: 2x BenQ 24" TFT GL2440HM
Bärbar: MacBook pro 13" 2011 | Surfplatta: Ipad 2 Wifi/3g