Steam error vid in installation

Permalänk

Steam error vid in installation

Tja jag köpte precis Chivalry: medieval warfare på steam och när jag ska instralera står det, An error occured while instaling Chivalry:medieval warfare (Conection timeout)
Någon som kan hjälpa mig?

Permalänk
Skrivet av johan1007:

Tja jag köpte precis Chivalry: medieval warfare på steam och när jag ska instralera står det, An error occured while instaling Chivalry:medieval warfare (Conection timeout)
Någon som kan hjälpa mig?

Testat att googla det?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Kolla vad du har för servern inställningar. Varför posta på ett forum innan du ens har googlat det...?

Visa signatur

// En dator // Tillbehör till datorn// En Telefon//

Permalänk
Skrivet av Elgreco1:

Kolla vad du har för servern inställningar. Varför posta på ett forum innan du ens har googlat det...?

Jag har googlat det! Vart drog du den slutsatsen ifrån?
(provade nyss att instralera det på en annan dator och då gick det.) Vad kan jag göra för att få det att fungera på min?

Permalänk
Medlem

Om Steam hann ladda ner något av spelet pröva då att verifiera filerna, om Steam upptäcker att det fattas något så laddas de ned. Det kan också hända att din download är satt på "paus".

Om du inte fått igång nedladdningen av spelet överhuvudtaget bör du kolla att du har "Sweden" som plats för nedladdning. Det kan också vara din router eller anti-virus som bråkar, själv var jag tvungen att avinstallera F-Secure 2013 för att kunna ladda ner spel från Steam. Fungerade helt enkelt inte trots att jag pillade med alla inställningar i flera timmar.

Permalänk

Fixade det genom att avinstralera Steam och sedan ladda ner det på nytt.