Netflix kommer till Sverige

Permalänk
Medlem

Om det inte är "untouched" blueray i 1080p med DTS/Dolby Digital samt 3D så kommer det aldrig att slå. Känns inte troligt att dom skulle få till en lösning där det krävs 100Mbit för att inte slippa buffra 3-4 timmar innan. Men någonstans ska det väl börja.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Kommentarer som bröt mot regel sju samt svar på dessa borttagna.

Tänk på reglerna när ni skriver. Mer information om regel sju finns här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palmie:

*Tråd rensad*

Kommentarer som bröt mot regel sju samt svar på dessa borttagna.

Tänk på reglerna när ni skriver. Mer information om regel sju finns här.

Enligt vad som sagts tidigare så får man diskutera piratkopiering som fenomen, men inte diskutera hur man går tillväga osv. elller?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Bejje:

Enligt vad som sagts tidigare så får man diskutera piratkopiering som fenomen, men inte diskutera hur man går tillväga osv. elller?

Det är korrekt, med tillägget att man inte heller får säga att man piratkopierar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nivv:

Absolut! Jag tror att serier blir det som är mest lockande. Skönt att få svensk text t.ex. på obskyra tv-serier från andra länder. 720p är ju helt klart tillräckligt för serier

Inte särskilt intressant då dem inte ens i USA är up to date med serier... 1-2 säsonger efter... Värre än TV-bolagen i Sverige att börja sända dvs...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av haapppoooo:

Tycker att jag bor i landsbygden och jag ska få uppgraderings bart Till gigabit snart... Svedala har bra internet!

Skåne är mer eller mindre ett undantag, förutom några orter norr/öst. Resten av Sveriges "landsbygd" har det jävligt dåligt med utbudet.. Jag bor själv i Helsingborg och kan inte ens få fiber i min lägenhet eftersom hyresvärden vägrar uppgradera, likadant i många områden i stan. Kan förvisso få "upp till 200 mbit" med Comhem - men om vi ska va ärliga hade jag hellre tagit 10/10 med fiber så jag kunde spela samtidigt som man använder linan. '

Förövrigt angående landsbygden och netflix - man kan väl antagligen välja att få det i 480p eller något om man har en lite sämre lina..? För att streama 720p krävs väl inte mer än runt 5-7 mbit? Den hastigheten får man väl om man bor hyffsat (5 km?) från sin telestation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Förövrigt angående landsbygden och netflix - man kan väl antagligen välja att få det i 480p eller något om man har en lite sämre lina..? För att streama 720p krävs väl inte mer än runt 5-7 mbit? Den hastigheten får man väl om man bor hyffsat (5 km?) från sin telestation.

.MKV "untouched = 20GigaByte

filmen är 2 timmar lång ---> 20000 Mbyte / 7200 sek = 2.7777.....

Dvs ska man kunna streama det som många vill ha så krävs 30Mbit som maxpresterar utan att någon uppdaterar facebook (troligare känns 50Mbit som en bra måttstock)

Detta kan självklart halveras till 10GigaByte och ger då 1.388888 Mbyte. För detta kan möjligen en 24Mbit lina räcka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetsen_nr11:

På riktigt? Jag trodde man kunde förvänta sig att folk läser åtminstone första meningen i ens inlägg. I samma inlägg som du citerade skrev jag nämligen "Det bör vara hyfsat självklart för alla (åtminstone på det här forumet) att illegal nedladdning INTE är stöld.". Så ja, vi är förbi att tro att det är samma sak. Det betyder förstås inte att det inte är jämförbara brott eller att man kan undvika att utföra dem av liknande eller samma anledningar. Tips till nästa gång: läs inlägget du kritiserar...

Men nu är du ute och cyklar igen. Du gjorde en liknelse mellan stöld och kopiering, säger att det inte är samma sak men att det är "typ samma sak" (omskrivit) varpå jag pekar ut att det är helt orelaterat. Tips till nästa gång: läs inlägget du kritiserar..

Ang. Topic;

enligt skivbolag osv, så köper vi aldrig CD-skivor osv, vad vi köper är tjänsten att titta på x film, om då deras tjänst inte är bättre med det som tillhålls fritt så ser jag ingen anledning att köpa den. Steam och Spotify är bra exempel på tjänster som fungerar och presterar riktigt bra, jag använder dessa nästan exklusivt om inte för dess ibland begränsade katalog.

Permalänk
Skrivet av tomten51:

Men nu är du ute och cyklar igen. Du gjorde en liknelse mellan stöld och kopiering, säger att det inte är samma sak men att det är "typ samma sak" (omskrivit) varpå jag pekar ut att det är helt orelaterat. Tips till nästa gång: läs inlägget du kritiserar..

Ang. Topic;

enligt skivbolag osv, så köper vi aldrig CD-skivor osv, vad vi köper är tjänsten att titta på x film, om då deras tjänst inte är bättre med det som tillhålls fritt så ser jag ingen anledning att köpa den. Steam och Spotify är bra exempel på tjänster som fungerar och presterar riktigt bra, jag använder dessa nästan exklusivt om inte för dess ibland begränsade katalog.

Jag har, såvitt jag vet, aldrig hävdat att det är "typ samma sak", varken omskrivet eller ej. Har jag gjort det så tar jag tillbaka det i så fall. Att göra liknelse mellan stöld och illegal nedladdning är det dock inget fel med. Det är självklart att det inte är samma sak, men liknelser betyder inte att det är samma sak, utan att det finns likheter. Just det du citerade ("Eftersom jag inte ser TPB som något alternativ (på samma sätt som jag inte ser det som ett alternativ att sno en dator när jag vill ha en sådan)" för de som glömt) handlade om att jag har samma anledning(ar) till att inte ladda ner saker från TPB som jag har att inte sno datorer. Det är olagligt, det är omoraliskt och det är orättvist mot personen/företaget som vill sälja materialet. Det borde dock förefalla självklart för vilken idiot som helst att jag aldrig hävdat att det är samma sak, eller ens typ samma sak. Speciellt med tanke på hur jag inleder inlägget... Det finns många likheter och skillnader, men det faktum att vissa vill att det ena ska bli lagligt (helt utan vettiga argument dock) säger inte att det inte går att göra liknelser dem emellan. På samma sätt som man lätt kan göra jämförelser och liknelser mellan alkohol och andra droger, lagliga eller olagliga...

För övrigt så är en lite intressant skillnad mellan att sno en DVD och att ladda ner filmen att i det första fallet så har skaparen fått betalt, i andra fallet får ingen betalt (skådespelare och så får betalt oavsett, men de försöker inte heller sälja filmen).

Ang. Ang. Topic;

Nja, enligt dem så köper vi nog skivor (dock DVD eller blu-ray och inte CD). Det främsta argumentet för att vi köper dessa skivor är visserligen att vi vill komma åt innehållet på den, till exempel en film. Därför spenderas merparten av deras budget även på att göra filmen och inte omslaget eller skivtrycket eller något sådant. Man skulle mycket väl kunna tänka sig att ta bort skivdelen av filmen och det har man ju faktiskt även gjort i många fall, men köper du en skiva så köper du en skiva, inte "tjänsten att titta på x film". Du som tjatar om skillnaden mellan immateriella och materiella saker borde inse att en DVD är en produkt och inte en tjänst. Att sedan jämföra en olaglig tjänst med en laglig är också rätt orimligt. Marknadsekonomi går såvitt jag vet ut på att om tjänsten inte är tillräckligt bra så kommer folk inte betala för den och inte få tillgång till materialet. Och inte, som du verkar tro, att om tjänsten inte är tillräckligt bra så kommer folk få tag på materialet på olagligt sätt istället. Att få tag på saker på olagligt sätt har alltid varit och kommer alltid vara överlägset att få tag på det lagligt. Och det gäller både materiella och immateriella varor, men tydligen får man inte göra sådana liknelser, för... Jag vet inte riktigt varför...

Permalänk
Inaktiv

Alla som har SmartTV har väll, SF anytime?

Permalänk
Skrivet av cider123:

Skåne är mer eller mindre ett undantag, förutom några orter norr/öst. Resten av Sveriges "landsbygd" har det jävligt dåligt med utbudet.. Jag bor själv i Helsingborg och kan inte ens få fiber i min lägenhet eftersom hyresvärden vägrar uppgradera, likadant i många områden i stan. Kan förvisso få "upp till 200 mbit" med Comhem - men om vi ska va ärliga hade jag hellre tagit 10/10 med fiber så jag kunde spela samtidigt som man använder linan. '

Förövrigt angående landsbygden och netflix - man kan väl antagligen välja att få det i 480p eller något om man har en lite sämre lina..? För att streama 720p krävs väl inte mer än runt 5-7 mbit? Den hastigheten får man väl om man bor hyffsat (5 km?) från sin telestation.

Bor utanför östersund (Jämtland)

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Problematiken kvarstår.

Personer som kan tänkas betala för dessa tjänster (netflix, appleTV, voddler, vilken de nu må vara som "vinner") är en person som högst troligen redan har någon form av Dator -> TV lösning.

Om tjänsten inte kan konkurrera i bla. kvalitet (ljud & bild), tillförlitlighet samt enkelhet jämfört med det som den tänkta kunden redan har finns inget annat rimligt scenario än att det kommer floppa.

Att någon större inställningsförändring mot att ladda ner olagligt skulle inträffa i samband med att en tjänst introduceras känns inte trolig. Det som är bäst/lättast kommer användas.

Att ponera:

1 miljon människor (Sverige,Norge,Finland,Danmark) ska streama senaste "Game of Thrones" i 720/1080p inom 4 timmar, 19:00 -> 23:00.

Detta skulle kräva sådan extrema serverparker att det blir svårt att se någon lönsamhet.

.Torrent protokollet skulle kanske hjälpa, men ytterst liten procentuell del av Sverige har 10Mbit eller mer i upload.

Permalänk
Medlem

Problemet är att alternativet är bättre på precis alla punkter.

Se Spotify som exempel. Ett alternativ till torrents som inte är undermåligt för de flesta = folk betalar GÄRNA.

Visa signatur

Tommie Hansen
---
byme

Permalänk
Entusiast
Skrivet av difi:

.MKV "untouched = 20GigaByte

filmen är 2 timmar lång ---> 20000 Mbyte / 7200 sek = 2.7777.....

Dvs ska man kunna streama det som många vill ha så krävs 30Mbit som maxpresterar utan att någon uppdaterar facebook (troligare känns 50Mbit som en bra måttstock)

Detta kan självklart halveras till 10GigaByte och ger då 1.388888 Mbyte. För detta kan möjligen en 24Mbit lina räcka.

Fast det är ju inte ens säkert på att folks interna nät klarar sådan hastighet. Kolla vad du har för throughput på de billiga modem/router som folk har hemma så blir du mörkrädd. Mycket av Zyxels prylar har bara 50 Mbit/s WAN till LAN.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte blir som vanligt i Europa med våra lagar, marknadsindelningar, oligopol och distributionskaos med lokala och regionala bolag med ensamrätter så upphovsrättsinnehavarna och ursprungsdistributörerna inte får distribuera sina grejer. Att musikrättigheterna inte kan licensieras för hela Europa (dvs de korporativa upphovsrättssällskap) utgör ett handelshinder inom EG/EU. Lika så, så kan man inte som de gör begränsa visningsrättigheterna till länder för det utgör också ett handelshinder. Dessa organisationer måste förbjudas av EU-lag, och slås sönder av lokala domstolar. Det finns ingen tjänst i Europa med mer än ca 8000-titlar. Lovefilm (Amazon) i Storbritannien sitter på ca 8000 titlar bara. I USA har Amazon VOD över 100 000 titlar i dagsläget. I Tyskland så blockeras t ex musikvideos på nätet (på Googles tjänst bland annat) och inom Europa så har tjänster redan regionblockeringar på sina videos pga varierande rättigheter, avtal och kostnadsfrågor.

När det gäller hosting så är det en icke fråga. SVT har råd att streama sina SD-program i 720p i 2.4Mbit. CDN-tjänster fixar tiotusentals samtidiga nedladdningar och datakapaciteten kostar inte mycket. Det kostar max en krona att streama ett HD-program. Amazon skulle t ex ta under 0.5 kr. Det är en ickefråga vid betaltjänster och kostar inte SVT många miljoner. Playkanalerna i Sverige, tidningarna osv tillsammans med i princip alla stora kunder som strömmar tv/film i Sverige betalar under 100 miljoner kronor till sin leverantör tillsammans. En film som visas av 1 000 000 (1 miljon) i Norden kan alltså räknas kosta 500 000 kronor att strömma över internet, för trafik, hosting, el och köret. Med datacenter i Norden så blir det såklart ännu billigare. Det är dyrare att trycka 1 miljon skivor för DVD/Blu-ray. Dessutom får du mindre vinst. I Sverige är det hela ett icke problem. Det kostar mer att licensiera allt, avräkna och sluta avtal för stora kataloger av verk. Vi kan t o m strömma direkt från USA och vi är ett av de länder som tittar på mest webbtv.

Kan vi få gemensam lagstiftning, royalties och fördelning i EU och motverka oligopolen som finns lokalt så ska vi nog kunna få se större tjänster i Europa också. Det är dock många år dit, tiotals i värsta fall. Under tiden så kommer alla intresserade ägna sig åt att gå runt det hela, med gråimport, nedladdning, VPN och knep för att gå runt regionsbegränsningar på betaltjänster osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Inte särskilt intressant då dem inte ens i USA är up to date med serier... 1-2 säsonger efter... Värre än TV-bolagen i Sverige att börja sända dvs...

Beror på tjänst. De är ganska up to date hos Amazon VOD, iTunes, Hulu plus etc. Netflix är inte direkt tjänsten för TV och alla serier som finns däremot. Olika tjänster är bra på olika saker. Hos Amazon VOD och iTunes kan man ju tom köpa en säsong innan den är sänd helt i hållet. Om de är bra överhuvudtaget i Europa återstår att se. Netflix i Storbritannien ska ha ca 10 000 titlar, så de har mest utbud av alla de lagliga tjänsterna. Behövs fortfarande mer innehåll för att tjänsten ska fungera i ett av våra folkrikaste länder i Europa, med alla filmstudior representerade i landet där de har sina Europakontor dessutom. I Sverige är det andra bolag som sitter på distributionsrättigheterna som vårat filmimperium SF som sitter på en mängd film (video) och tv-rättigheter (Fox bland annat) utöver sina biograf-rättigheter/distribution. Men inte ens SF kan driva en strömningstjänst. Rättighetsläget fungerar inte lika bra som för musik där Spotify och gänget har i princip lika stor utbud, fungerande modell som de kunde införa i USA, eller som deras konkurrenter i USA har för den delen.

Här kan inte ens SFs ägare Bonnier som äger halva mediasverige, distribuerar film, tv, bio etc, TV4, C-more/Canal+ ordna det med visningsrättigheter när det gäller film och tv. När det gäller böcker finns det inga lagliga begränsningar, det finns inga upphovsrättssällskap, det finns ingen oligopolbildning som stoppar utgivningar det är upp till upphovsrättsinnehavaren som är författaren/författarna. De kan ge ut sina verk hos flera bolag och det finns ingen regional indelning att tala om. Amazons Kindletjänst får sälja över 2 miljoner titlar till Sverige. Ett annat exempel på distribution som inte begränsas av regionala indelningar och begränsningar är program och spel. Ett Spel på Steam får säljas till vilket land som helst som USA får som göra handel med. Det finns inga royalties eller upphovsrättssällskap som vill ha olika typer av avräkningar för olika länder och ingen som har ensamrätter som stoppar digital distribution. Det har aldrig funnits mer pengar i de tre sista exemplen heller.

Många av de amerikanska tjänsterna börjar sända/strömma sina serier/nyaste säsongen/piloten innan bolagen i Sverige ens köpt in dom.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Petterk:

Beror på tjänst. De är ganska up to date hos Amazon VOD, iTunes, Hulu plus etc. Netflix är inte direkt tjänsten för TV och alla serier som finns däremot. Olika tjänster är bra på olika saker. Hos Amazon VOD och iTunes kan man ju tom köpa en säsong innan den är sänd helt i hållet. Om de är bra överhuvudtaget i Europa återstår att se. Netflix i Storbritannien ska ha ca 10 000 titlar, så de har mest utbud av alla de lagliga tjänsterna. Behövs fortfarande mer innehåll för att tjänsten ska fungera i ett av våra folkrikaste länder i Europa, med alla filmstudior representerade i landet där de har sina Europakontor dessutom. I Sverige är det andra bolag som sitter på distributionsrättigheterna som vårat filmimperium SF som sitter på en mängd film (video) och tv-rättigheter (Fox bland annat) utöver sina biograf-rättigheter/distribution. Men inte ens SF kan driva en strömningstjänst. Rättighetsläget fungerar inte lika bra som för musik där Spotify och gänget har i princip lika stor utbud, fungerande modell som de kunde införa i USA, eller som deras konkurrenter i USA har för den delen.

Här kan inte ens SFs ägare Bonnier som äger halva mediasverige, distribuerar film, tv, bio etc, TV4, C-more/Canal+ ordna det med visningsrättigheter när det gäller film och tv. När det gäller böcker finns det inga lagliga begränsningar, det finns inga upphovsrättssällskap, det finns ingen oligopolbildning som stoppar utgivningar det är upp till upphovsrättsinnehavaren som är författaren/författarna. De kan ge ut sina verk hos flera bolag och det finns ingen regional indelning att tala om. Amazons Kindletjänst får sälja över 2 miljoner titlar till Sverige. Ett annat exempel på distribution som inte begränsas av regionala indelningar och begränsningar är program och spel. Ett Spel på Steam får säljas till vilket land som helst som USA får som göra handel med. Det finns inga royalties eller upphovsrättssällskap som vill ha olika typer av avräkningar för olika länder och ingen som har ensamrätter som stoppar digital distribution. Det har aldrig funnits mer pengar i de tre sista exemplen heller.

Många av de amerikanska tjänsterna börjar sända/strömma sina serier/nyaste säsongen/piloten innan bolagen i Sverige ens köpt in dom.

Jo du har så rätt, man får väl hoppas på att Hulu plus kommer till Sverige snart....

Permalänk
Avstängd

Netflix snor subtitles!

http://yro.slashdot.org/story/12/10/21/1418210/netflix-caught...

Netflix ägnar ju sig åt olaglig piratkopiering!
Det är ju hypokritiskt att dom blir arga när andra piratkopierar men själva piratkopierar!

Inte är det "vanlig" oskyldig piratkopiering för privatbruk heller, det är piratkopiering för kommersiellt bruk!

Permalänk
Medlem

Om man registrerar sig för en gratis månad slutar det funka efter 30dagar om man inte betalar eller är man tvungen att skriva in sitt kontonummer och den börjar dra pengar varje månad om man in avbryter?

Visa signatur

| Fractal Design Define R3 | MSI P55-CD53 | Intel i5 750@2.667GHz | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | ASUS GTX 560 Ti | Coolermaster 520w | WD Caviar Black 1TB SATA 600 | Maxtor 300Gb SATA 150 | 2x2Gb 1033GHz [OCZ Gold Edition] |

Permalänk
Skrivet av Manyhigh:

Om man registrerar sig för en gratis månad slutar det funka efter 30dagar om man inte betalar eller är man tvungen att skriva in sitt kontonummer och den börjar dra pengar varje månad om man in avbryter?

Man är tvungen att skriva in kreditkortsnummer, så de kommer dra pengar om du inte avslutar. Har du Spotify ska du kunna få gratis till slutet av året dock, och inte bara en månad. Oavsett så kommer de dra pengar när gratisperioden är slut om du inte aktivt säger emot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Spetsen_nr11:

Man är tvungen att skriva in kreditkortsnummer, så de kommer dra pengar om du inte avslutar. Har du Spotify ska du kunna få gratis till slutet av året dock, och inte bara en månad. Oavsett så kommer de dra pengar när gratisperioden är slut om du inte aktivt säger emot.

Sen kommer dom skicka utskick till dig FOR EVER efter att du sagt upp det och ge dig olika erbjudanden. Har avanmält min mailadress flera gånger, men får ändå utskick.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Netflix ligger långt efter i listan på nästan alla serier dom erbjuder.
Dexter till exempel har dom 4 säsonger av men säsong 7 visas just nu i usa.
Ljudet i ovanligt många avsnitt av "WEEDS" "Lie to me" "Dexter" "legend of the seeker" är inte synkat med filmen
vilket är väldigt dåligt.
Jag kommer ta bort Netflix och jag hoppas HBO Nordic sköter dessa saker bättre.
Är inte alls nöjd.

Ger 2 av 10 Kaffekoppar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dolesen:

Netflix ligger långt efter i listan på nästan alla serier dom erbjuder.
Dexter till exempel har dom 4 säsonger av men säsong 7 visas just nu i usa.
Ljudet i ovanligt många avsnitt av "WEEDS" "Lie to me" "Dexter" "legend of the seeker" är inte synkat med filmen
vilket är väldigt dåligt.
Jag kommer ta bort Netflix och jag hoppas HBO Nordic sköter dessa saker bättre.
Är inte alls nöjd.

Ger 2 av 10 Kaffekoppar..

Har sett igenom alla Dexter (4 säsonger) aldrig haft problem med ljudet, tror isåfall det är din uppkoppling eller ngt som svajar. Sett massa HIMYM och Top Gear också och tycker allt funkar perfekt! Ljudet synkar, bilden är bra och textningen är bra och lätt och snabbt och enkelt! Kommer defenitivt stanna kvar med denna tjänsten. Enda som är mindre roligt är att det är så pass lite på varje säsong, tex Dexter som finns 4 men är på 7 nu, likadant med Top Gear och HIMYM att alla säsonger inte finns. Men det som finns är jag mycket nöjd med

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Är det nån som har en mailadress till supporten o inte bara telefon nummer?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Hej

Jag kollade deras sida. Där man hitta bara gamla episoder och filmer.
Är det värt att köpa tjänsten för 80:-

mvh
Njanja

Visa signatur

Server
FUJITSU PRIMERGY TX100 S3P XE E3-1220V2 3.5-8MB 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av njanja:

Hej

Jag kollade deras sida. Där man hitta bara gamla episoder och filmer.
Är det värt att köpa tjänsten för 80:-

mvh
Njanja

Jag kan väl bara prata för mig själv, och jag är då nöjd med det man får för 80 kr i månaden. Sen är det ju helt och hållet upp till var och en vad man gillar och inte gillar. Men är det så att du nu är osäker på Netflix, så har du ju en månad gratis att utforska det hela.

Det kostar ju ingenting att prova menar jag.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10