Permalänk
Skrivet av Pierre232:

Kollat på Nokia Lumia 920?
den kör inte "Droid" men kanske kan vara något ändå??

Kollat väldigt mycket på den men den är inte en "lek" mobil^^D:

Skrivet av Slaktardej:

Rykten från en pålitlig källa säger att den ska ha 64GB inbyggt minne, 2GB ram, 12 MP kamera, quad-core och 5" 1080p display(något som redan finns i HTC J Butterfly i Japan)

Hmm intressant när kommer denna ut?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk
Medlem

HTC ONE X
+ Ledande ljud på marknaden
+ Bra skärm
+ Bättre kamera än sgs3
+ Quad-Core
+ Ett otroligt bra gränssnitt.
+ Dela bild trådlöst till tvn

Samsung Galaxy Note 2
+ En bra penna.
+ stor skärm
+ Bra skärpa
+ Många funktioner
- Tråkigare gränssnitt.

Permalänk
Skrivet av spiderwolf:

Kollat väldigt mycket på den men den är inte en "lek" mobil^^D:

Hmm intressant när kommer denna ut?

Nån gång runt nyår! Blir en bra ersättare till min HTC Desire HD

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Bajsade på mig där ^^

Skrivet av Palm8551:

HTC ONE X
+ Ledande ljud på marknaden
+ Bra skärm
+ Bättre kamera än sgs3
+ Quad-Core
+ Ett otroligt bra gränssnitt.
+ Dela bild trådlöst till tvn

Samsung Galaxy Note 2
+ En bra penna.
+ stor skärm
+ Bra skärpa
+ Många funktioner
- Tråkigare gränssnitt.

Vad är gränssnitt?:S
Så tycker do HOX är bättre en sgs3?
Funderar nu på on HTC One X + är något att ha

Skrivet av Slaktardej:

Nån gång runt nyår! Blir en bra ersättare till min HTC Desire HD

Hmm finns den någon sida med mer information?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av spiderwolf:

Hmm finns den någon sida med mer information?

Google är din vän.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Slaktardej:

Google är din vän.

Jadu

Dock så hittar jag inte Deras egna sida :/ så jag vill ha exakta specifikationer ^^

Men finns det något annan du kan rekommendera?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Sötast

Helt klart Nexus 5 om man gillar att pilla, roota å köra customgrejer.

Nexus telefonerna kör alltid den senaste versionen av Android, direkt från Google, inga hemmasnickrade HTC, Samung eller LG menyer eller liknande.
Av denna anledningen så är Nexus extremt populära på moddningscenen och skulle nog passa dig bra

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Helt klart Nexus 5 om man gillar att pilla, roota å köra customgrejer.

Nexus telefonerna kör alltid den senaste versionen av Android, direkt från Google, inga hemmasnickrade HTC, Samung eller LG menyer eller liknande.
Av denna anledningen så är Nexus extremt populära på moddningscenen och skulle nog passa dig bra

Börjar fundera på något sådant men hittar ingen bra källa och information om telefonen

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av spiderwolf:

Bajsade på mig där ^^

Vad är gränssnitt?:S
Så tycker do HOX är bättre en sgs3?
Funderar nu på on HTC One X + är något att ha

Hmm finns den någon sida med mer information?

Jag personligen tycker det. Gränssnitt är tex användandet.
Hur ikonerna ligger och hur de ser ut samt widgets etc. Tex klockan på skärmen.
HTC är mer personliga om du vill forma mobilen efter hur du vill ha den och hur den ska se ut. Tro mig,
HTC ONE X.

Permalänk
Skrivet av Palm8551:

Jag personligen tycker det. Gränssnitt är tex användandet.
Hur ikonerna ligger och hur de ser ut samt widgets etc. Tex klockan på skärmen.
HTC är mer personliga om du vill forma mobilen efter hur du vill ha den och hur den ska se ut. Tro mig,
HTC ONE X.

Är den bra för Rooting och så men såg nu att den hade bara 1 gb ram minne är det så viktigt i telefoner?:/

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Sötast
Skrivet av spiderwolf:

Börjar fundera på något sådant men hittar ingen bra källa och information om telefonen

Det finns en hel del rykten och bilder på http://www.swedroid.se/

Senaste ryktet säger "LG-chef bekräftar enligt utsago att Nexus 4 presenteras den 29:e" så om inget annat så kan det vara värt att vänta en vecka

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Det finns en hel del rykten och bilder på http://www.swedroid.se/

Senaste ryktet säger "LG-chef bekräftar enligt utsago att Nexus 4 presenteras den 29:e" så om inget annat så kan det vara värt att vänta en vecka

Hade tänkt och köpa mobilen till jul:D Tack ska titta närmare:D

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S3

Tycker jag funkar fint

Permalänk
Skrivet av Ezkit:

Samsung Galaxy S3

Tycker jag funkar fint

Har du ens läst hela tråden? Säg varför den är bättre än dom andra mobilerna

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Medlem
Skrivet av spiderwolf:

Har du ens läst hela tråden? Säg varför den är bättre än dom andra mobilerna

Kolla recensioner och filmer på youtube, finns ingen i världen som kan säga varför just DU ska välja just DEN telefonen. Alla vill ha olika saker. Som sagt kolla recensioner, far ut och kläm på mobilerna. Alla nya mobiler som är uppräknade är snabba, dom kör Android så det ser mer eller mindre likadant ut så.

Internet är fullt av information, ta del av den!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Stor skärm samt s-pen.

Ja, jag har Note ettan och nu är alla andra telefoner förutom Note 2 bara löjliga. Stor skärm är värt så satans mycket. Note är da shit! S3 är jättefin, men för liten om man väl har skämt bort sig.

Permalänk
Medlem

Ajfån fajv.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av spiderwolf:

Hade tänkt och köpa mobilen till jul:D Tack ska titta närmare:D

Ska du vänta ända till jul så är SGSIII och HTC One X/+ inte ens att tänka på.
Padfone 2, nya Nexus, dessutom så har HTC en värsting på G med Full HD-skärm.

Varför köpa telefoner som kom i våras när det kommer massor med nytt nu? (One X+ är ju bara en "refresh" av One X, inget att bli upphetsad över)

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk

Haters gonna hate men jag tycker att min iPhone 5 äger. 4 tum retina display , ruskigt snabb, 8 timmars batteritid och jailbreaka ska nog gå om någon månad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PellePelleson:

Haters gonna hate men jag tycker att min iPhone 5 äger. 4 tum retina display , ruskigt snabb, 8 timmars batteritid och jailbreaka ska nog gå om någon månad.

Men den är som WP8, ingen mobil man kan leka med, inte ens om den är jailbreakad (Så som jag har förstått). Leka var ju ett krav för TS.

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Men den är som WP8, ingen mobil man kan leka med, inte ens om den är jailbreakad (Så som jag har förstått). Leka var ju ett krav för TS.

Precis:D

Skrivet av PellePelleson:

Haters gonna hate men jag tycker att min iPhone 5 äger. 4 tum retina display , ruskigt snabb, 8 timmars batteritid och jailbreaka ska nog gå om någon månad.

Nej till iphone

Skrivet av MrAdde:

Ska du vänta ända till jul så är SGSIII och HTC One X/+ inte ens att tänka på.
Padfone 2, nya Nexus, dessutom så har HTC en värsting på G med Full HD-skärm.

Varför köpa telefoner som kom i våras när det kommer massor med nytt nu? (One X+ är ju bara en "refresh" av One X, inget att bli upphetsad över)

Vad är det för nytt HTC har att komma med? Kan du skicka länkar om mobiler som är värda att titta på?

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Entusiast
Skrivet av spiderwolf:

Precis:D
Nej till iphone

Vad är det för nytt HTC har att komma med? Kan du skicka länkar om mobiler som är värda att titta på?

Jag har redan länkat Padfone 2 åt dig här i tråden men du kanske inte kollade?
Den nya Nexusen som antagligen presenteras den 29'e kan ju också vara något.
Nexus telefoner är telefoner som utvecklas tillsammans med Google, och när de sedan släpps så får de alltid senaste mjukvaran först direkt från Google, medans med HTC, Samsung och alla andra tillverkare får man oftast vänta flera månader på att få dessa uppdateringar.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Skrivet av DaBone:

Har spindelfobi så det tog emot att leta upp det här.. men vargspindlar finns.

http://www.google.se/search?q=vargspindel&hl=sv&prmd=imvns&tb...

Och tittar man lite närmre på dem så ser de ut så här..
http://utenafangirl.deviantart.com/art/Spider-Wolf-25698969

Ska hemsöka dig när ja dör, jisses, aldrig blivit så rädd (ärligt, fast jag är 20 år) som när ja såg closeupen på bilden! xD

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

widows telefonrna speciellt nokia satans vilken klockren mobil. har ägt både iphone htc sony alla men denna WOW:D

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Jag har redan länkat Padfone 2 åt dig här i tråden men du kanske inte kollade?
Den nya Nexusen som antagligen presenteras den 29'e kan ju också vara något.
Nexus telefoner är telefoner som utvecklas tillsammans med Google, och när de sedan släpps så får de alltid senaste mjukvaran först direkt från Google, medans med HTC, Samsung och alla andra tillverkare får man oftast vänta flera månader på att få dessa uppdateringar.

Sitter själv på en xperia mini som funkar skit bra men har planera på att inskaffa en ny mobil då jag aldrig haft high end förut och nexus mobilerna verkar riktigt najs med uppdateringar först och snabbt samt designen är riktigt fin på LG nexus 4 , den nya som presenteras den 29 okt som du sa.

Verkar som det kan bli en bra modell att köra då den kommer med JB nyaste och allt gott.

Vad tror du?

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

Fråga dina mor eller farföräldrar om de inte har någon telefon med 'nummerskiva' som du kan få, sen så räcker pengarna till en my little pony/spindelmannen, så har du både en telefon, samt något som går att ringa med.

Om du skulle få pengar över, så kan du skänka de till Örebro fotboll, så kanske de får behålla någon spelare, nu när de får möta lag i samma klass som sig själva. :>

Visa signatur

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johan^junior:

Fråga dina mor eller farföräldrar om de inte har någon telefon med 'nummerskiva' som du kan få, sen så räcker pengarna till en my little pony/spindelmannen, så har du både en telefon, samt något som går att ringa med.

Om du skulle få pengar över, så kan du skänka de till Örebro fotboll, så kanske de får behålla någon spelare, nu när de får möta lag i samma klass som sig själva. :>

Öhmmm... jo du va ju go.

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Skrivet av MrAdde:

Jag har redan länkat Padfone 2 åt dig här i tråden men du kanske inte kollade?
Den nya Nexusen som antagligen presenteras den 29'e kan ju också vara något.
Nexus telefoner är telefoner som utvecklas tillsammans med Google, och när de sedan släpps så får de alltid senaste mjukvaran först direkt från Google, medans med HTC, Samsung och alla andra tillverkare får man oftast vänta flera månader på att få dessa uppdateringar.

Vilka nexus mobiler finns det då? har sett att det fanns olika (Ingen aning om det är sant )

Men har du några som du kan visa?

Jag kollade padfone 2 men visst den verkar bra men jag vet inte så mycket om det dock:/

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk
Skrivet av Johan^junior:

Fråga dina mor eller farföräldrar om de inte har någon telefon med 'nummerskiva' som du kan få, sen så räcker pengarna till en my little pony/spindelmannen, så har du både en telefon, samt något som går att ringa med.

Om du skulle få pengar över, så kan du skänka de till Örebro fotboll, så kanske de får behålla någon spelare, nu när de får möta lag i samma klass som sig själva. :>

Du behöver inte vara OTREVLIG bara för mitt namn är "töntigt" ? ...... Dock så garvade jag ihjäl mig åt Örebro fotboll HAHAHAHA bästa på länge ;D

Visa signatur

Nils-Julius