Tablet med fungerande USB port

Permalänk
Medlem

Tablet med fungerande USB port

Tjena! letar efter en surfplatta med en fungerande USB port så man te.x koppla in ett usb-minne eller liknande utan en adapter, den ska kunna läsa och skriva på USB-minnet. Gärna bra komponenter så den är lite snabb. Budget mellan 3-5k

MVH

edit: tror jag bestämt mig för Toshiba AT300-101, samma operativsystem som Note som jag gillar och den har en USB funktion

Permalänk
Medlem

Snabbt och precist svar: Asus Transformer!

Kommer passa dig som handen i handsken.. Kanske skall nämna att själva plattan enabrt har minneskortsstöd men tangentbordet har USB ingångar.

Permalänk
Medlem

har tittat på den men vill ej ha tangentbord för att kunna använda USB funktionen

Permalänk
Skrivet av Awwee:

har tittat på den men vill ej ha tangentbord för att kunna använda USB funktionen

http://www.ebay.com/itm/USB-3-0-OTG-40pin-HOST-KIT-Adapter-Fo...

Där har du^

Permalänk
Medlem

Surface?

Visa signatur

Corsair 600T white - Gigabyte GA-Z68-XP-UD4 - 16 GB corsair vengeance - Intel core i5 2500K @4,5GHz (65°C @ 1,32V) - Corsair H100 - SSD Intel 320 series - EVGA GTX 780 ACX - Cooler master silent pro 850W - Asus Xonar DX - Cougar vortex fans - 27" Crossover S-IPS 2560x1440 display - Qpad MK50 keyboard - Corsair M90 mouse - Synology 210j NAS

Permalänk
Medlem

vill inte ha adapter heller ......

Permalänk
Medlem

Kan du inte tänka dig roota?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Roota fram en USB port hade jag velat se!