Battlefield bad company 2 piloter

Permalänk

Battlefield bad company 2 piloter

Hejsan

Jag spelar Bfbc2 och jag önskar ibland att jag hade en jätte bra attack heli pilot som har kan verkligen åka , inte tabba sig och klarar jobbiga situationer
d.v.s pilot som vet deras roller.

Jag älskar att vara gunner för jag brukade vara det oftast för länge sen när jag och min kompis lanade och körde tillsammans (han var en duktig pilot)

Visste inte vart jag skulle hitta en så jag skapa denna tråden för att iallafall ha en liten chans att kanske hitta min "pro pilot"

Skriv gärna om ni känner er sugna och om ni också spelar gamla goa bad company 2

Namn: MadMo0se
Rank: 31

Permalänk
Medlem

folk som fortfarande spelar bc2? måste vara lite dött eller? :/

lycka till med ditt sökande

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

folk som fortfarande spelar bc2? måste vara lite dött eller? :/

lycka till med ditt sökande

Näe, väldigt många servrar uppe fortfarande.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivius:

folk som fortfarande spelar bc2? måste vara lite dött eller? :/

lycka till med ditt sökande

Njae, det är en hel del som fortfarande kör...

Inte så konstigt imo, med tanke på att det fortfarande finns *ganska* många som kör bf2

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:

Näe, väldigt många servrar uppe fortfarande.

måste ju endå varit väääldigt många som gick över till bf3

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

måste ju endå varit väääldigt många som gick över till bf3

Det stämmer men alla tyckte inte att bf3 var världens bästa spel så många stanna kvar

Deet är sant det är sjukt mycket servrar uppe , det som nästan har dött det är Bfbc2 vietnam

Permalänk
Medlem

Hatade BC2 men tyckte Vietnam var skitkul! Synd att det är dött, funderade på att installera bara för att lira det, men då får det vara. :/

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Skrivet av daskedennis:

Hatade BC2 men tyckte Vietnam var skitkul! Synd att det är dött, funderade på att installera bara för att lira det, men då får det vara. :/

Det finns 2-3 conquest servrar men inga rush som är aktiva .

Permalänk
Medlem

vad gör jag för fel hittar inga servrar på bfbc2 testat utan filter och ändra allt ! hittar endast 4-5 servrar :S vet det skall finnas fler! står ju det är 4k online på en sida ja hittade som kollar hur många som spelar online på olika spel :S har uppdaterat punkbuster då den var en äldre och nu då ja installerat pb till nyaste hittar ja 0 servrar :S

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Skrivet av SleepyCat:

Hejsan

Jag spelar Bfbc2 och jag önskar ibland att jag hade en jätte bra attack heli pilot som har kan verkligen åka , inte tabba sig och klarar jobbiga situationer
d.v.s pilot som vet deras roller.

Jag älskar att vara gunner för jag brukade vara det oftast för länge sen när jag och min kompis lanade och körde tillsammans (han var en duktig pilot)

Visste inte vart jag skulle hitta en så jag skapa denna tråden för att iallafall ha en liten chans att kanske hitta min "pro pilot"

Skriv gärna om ni känner er sugna och om ni också spelar gamla goa bad company 2

Namn: MadMo0se
Rank: 31

Aboo.. Sätter nu i skivan enbart för din skull - hoppas på att kunna giva resultat! Har kunnat agera pilot iallafall, ge mig 10 min så kanske,

Lägger till dig på stubben, heter densamma på Skajpen som jag gör här - i övrigt finns Ts3! Drullar in på direkten, peace!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Jag kunde köra rätt hyffsat förrut, främst Blackhawk men det vore kul att lira med någon:)

Skicka ett PM om du är intresserad.

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk

Skönt att piloterna popa upp iallfall

Btw jag har själv börjat bli en hyfsad bra pilot

Permalänk
Medlem

Edit: Ville ha info angående hur man ändrade pilotkontrollerna till inverted, hittade själv.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Skrivet av brajonk:

vad gör jag för fel hittar inga servrar på bfbc2 testat utan filter och ändra allt ! hittar endast 4-5 servrar :S vet det skall finnas fler! står ju det är 4k online på en sida ja hittade som kollar hur många som spelar online på olika spel :S har uppdaterat punkbuster då den var en äldre och nu då ja installerat pb till nyaste hittar ja 0 servrar :S

Testa att ladda ner den allra senaste patchen, brukar vara så då.

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4