Permalänk

Har du något uträknat pris på hela paketet?

Jag förstår att du ej kan ränka chassit och arbete, men övrig hårdvara..
Blev riktigt, riktigt, riktigt bra!

Lycka till i framtiden!

Visa signatur

Ryzen 5 5600X @stock | ASUS ROG STRIX B550-F | MSI RTX 3070 VENTUS 2X OC | 32 GB DDR4 @3600 MHz

Permalänk

Jäkligt snyggt och väldokumenterat även om du själv nämner att du saknar några få moment

Grundlackade du inte plåtarna innan? kan inte sitta spec bra isf.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare

De är helt nerslipade innan de målades så färgen har bra fäste. Har använt denna metoden i flera år och jag har aldrig varit med om att det släppt någonstans.

Det sagt har jag även alltid använt samma färg (tillverkare), så det kan vara att andra färger sitter sämre.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

En fråga, förlorar man någon prestanda av att använda sig av en sådan pci-e kabel? Annars väldigt stiligt bygge som vanligt av dig !

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk

KIAN DET BLI BÄTTRE ! nej tror knappast det x) riktigt fin full pott

Permalänk
Medlem

Allt man möjligtvis kan drömma om, allt är verkligen perfekt. bästa galleriet någonsin på swec.

10p

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

vad använder du för CNC-fräs!? Ska köpa en och din har ju de perfekta dimensionerna för mig!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt!

Var köpte du startknappen? Ska förförsta gången försöka mig på ett eget litet projekt...

Visa signatur

Processor: i5 760 Morderkort: Gigabyte GA-P55A-UD4 Ram: 4 Gb Grafikkort: XFX HD5850 Black edition Nätagg: Dark power Pro 750W Operativdisk: Corsair Force 120 Gb Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio Bulk

Permalänk
Permalänk
Medlem

Vilken underbar låda

Permalänk
Medlem

Så jävla brutal

Visa signatur

ralle

Permalänk

Så otroligt proffsigt. Vilken känsla för detalj! Verkligen ett konstverk.

Visa signatur

Samsung 24" S24A350H LED | Fractal Design Define R3 | FSP FSP650-80EGN 650W 80+ Gold | MSI P67S-C43 REV B3
1TB Samsung Spinpoint F3 | Intel Core i5 2500K | Cooler Master Hyper TX3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB Windforce Rev 2.0 | Mionix Naos 3200 @ SteelSeries S&S Solo | Logitech Ultra-X

Permalänk
Medlem

Har inte sett galleriet, såg bara på nyhetsidan för ett tag sen. Men jag tror jag kom... :$

Permalänk
Medlem

Lätt ett av de allra brutalaste datorbyggena på planeten. Riktigt kul att det fantastiska hantverket och designen är "Made in Sweden"

Inte illa att ta sitt arbete hela vägen till Asus själva, Dreamhack och allt däremellan. Hade jag åstadkommit allt det som du lyckats med hade jag nog svimmat av glädje. Respekt i kvadrat.

Har du, Sleepstreamer, några planer på att arbeta med tillverkning av custom-chassien på beställning i framtiden?

Hursomhelst, jag hoppas verkligen att du gör något lika brutalt igen, det är mycket imponerande och inspirerande.

Visa signatur

Corsair AX850 | Asus M4A89TD PRO | AMD Phenom X6 1055T | ATI Firepro V5800 | 4GB Corsair Dominator GT DDR3 | 2WD Black 3gbps, RAID 0 & Hitachi HDD | Iskall och mycket tyst |
Part engineer, part student, part inventor, part crazy and very creative.

Permalänk

Satt och kollade igenom ditt album igen och på några av de första billderna så såg jag ett ASUS Trinity 38**X3 MXM, stämmer det?

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tog det att bygga chassit?

Permalänk

Vad har du använt för program för att göra skissen?

Permalänk
Medlem

Vad är det för PCI-Express förlängare?

Visa signatur

Intel Core i7 @ 3.50GHz | MSI Z77A-G43 | AMD Radeon Sapphire 7970 3gb | 16 GB Corsair DDR3 RAM | STOCKKYLARE FTW

Permalänk
Medlem

Blir det att uppdatera till ARES II nu eller?

Visa signatur

Dell S2721DGFA ■ 5800X3D (Noctua NH-U12P) ■ RTX 3070 AORUS Master ■ 16x2 3200 CL16 ■ MSI B450M Mortar Max ■ Samsung EVO 970 1 TB ■ Fractal Design North + Switch OLED

Old: Pentium 4 -> Core 2 Duo E6750 -> i7 2600k -> R7 3700X