Permalänk
Medlem

Återuppliva MW2

Tja , har tittar runt här lite och det verkar som om MW2 är helt dött! MW2 PC kör jag och imo är det det bästa cod hittills. Själv tycker jag MW3 är skräp , avinstallerade det några dagar efter jag fått det , BO är ett bra spel men jag blir liksom trött på multiplayern , och har aldrig gillat zombies.

Men MW2 är ett bra spel som jag iallafall inte blir trött på , så om någon vill köra lite MW2 eller bara snacka om det här på tråden så skulle de va grymt!

Steam: ilichpker

Tack!

Permalänk
Medlem

Finns de överhuvudtaget nån som inte hackar i MW2? När ja lämna båten när Blackops kom ut var MW2 helt ospelbart, långt mycke värre än när ja denna gång lämnar MW3.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

MW2 hacksen funkade i MW3...

Mjölking, javisst!

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Finns de överhuvudtaget nån som inte hackar i MW2? När ja lämna båten när Blackops kom ut var MW2 helt ospelbart, långt mycke värre än när ja denna gång lämnar MW3.

Alla lobbys ja kör i (ground war , TDM) finns det INGA hackers alls.

Permalänk
Medlem

Känner mig faktiskt lite annorlunda när det gäller Cod då dom flesta jag känner till älskar Cod4, MW2 och tycker MW3 är "okej"
men att BO sög.
Själv gillar jag varken Cod4, MW2/MW3 utan bara BO, och då när vi snackar Multiplayer. Sen så gillar jag verkligen Zombies
så det är ju en bonus. Varför jag inte gillar MW serien kan jag inte riktigt svara på.
Blir bara uttråkad när jag spelar de spelen men BO är kul. Dock så verkar BO2 vara skräp :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweFries:

Alla lobbys ja kör i (ground war , TDM) finns det INGA hackers alls.

Läser detta inlägg som ett ironiskt inlägg. Eller förutsätter att TS själv... Finns annars inte en chans i helvetet att de mest infekterade game modes av dom alla skulle nu va fria från hackers.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Läser detta inlägg som ett ironiskt inlägg. Eller förutsätter att TS själv... Finns annars inte en chans i helvetet att de mest infekterade game modes av dom alla skulle nu va fria från hackers.

vad sägs om att återuppliva Mw2 på xbox? iallafall försöka

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

på xbox tycker jag att det är ganska aktivt fortfarande, dock ett tag sedan jag spelade någon månad sedan men ja..

Visa signatur

Stationära: ASRock Z87 Extreme4 ATX - Intel Core i5 4670K - Crucial Ballistix Sport 16GB - Gainward Gtx 760 2GB - Fractal Design Integra R2 650W - Nzxt Phantom 410