Permalänk
Medlem

Väntar på en Sony actioncam

http://www.sony.se/product/cam-action-cam/hdr-as15

Permalänk
Inaktiv

Väntat på en Asus Zenbook UX32VD sedan den 3:e

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hawkeye01:

Varför faktura? varför inte betala direkt med kort?

Tycker inte om att betala lite dyrare saker med kortet, helt enkelt för att om något är fel så kan det hända att jag inte vill betala och då är det bara skicka tillbaka. I detta fall så var det fel nätagg jag fick!

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Tycker inte om att betala lite dyrare saker med kortet, helt enkelt för att om något är fel så kan det hända att jag inte vill betala och då är det bara skicka tillbaka. I detta fall så var det fel nätagg jag fick!

då är det bara skicka tillbaka och få pengarna tillbaka,svårare är det inte.
iaf så länge det är vettiga företag dvs

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Inte riktigt paket men väntar på visning på en grymt fin lägenhet (på bilderna) imorn minst lika uppspelt som i väntan på datagrejer

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Avstängd

över en veckas väntan på att webhallen ska skicka min nya skärm...

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett nytt begagnat vattenblock till mitt 5850, snart slipper jag den där korkade fläkten!

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

då är det bara skicka tillbaka och få pengarna tillbaka,svårare är det inte.
iaf så länge det är vettiga företag dvs

Jo men då ligger jag ute med pengar istället, brukar alltid bli ett sånt jävla don om man ska få dom att skicka tillbaka pengar som tar flera bankdagar som jag kanske vill spendera på ett annat ställe... lägger man ut 2500kr~ så är 39kr till inte mycket

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Inaktiv

Bild lånad från Uret.se

Har äntligen fått tummen ur och lagt en beställning på en ny klocka, återstår att se när den behagar dyka upp.

Och ja, på grund av att jag är förärad med sinnessjukt smala handleder så vart det en 40mm boett (och till och med det lär nog se stort ut)

Permalänk
Medlem

Väntar på 16st NES spel med sina tillhörande manualer, från ebay.

Bilder kommer när spelen kommer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Avstängd

Fick precis sms-avisering att mitt paket finns att hämta..
Snart har jag typ det bästa agget på marknaden

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1064181

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Väntar på ett sponsrat BeQuiet nätaggregat. Ligger hos Schenker med hemleverans imorgon. :>

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Väntar på min Asus UX32E som är på väg tillbaka från reparation. UPS gjorde ett leveransförsök i fredags men då var jag givetvis inte hemma. Så nu sitter jag och väntar på att de dyker upp, de har uppskattat att den ska komma fram idag så jag hoppas att det stämmer.

(Fel modell på bilden, så kan det bli)

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Ljuddämpare samt kromad slutrör till bilen.
Simons universal såklart.

Permalänk

Sitter och väntar på min nya målvaktsmask. Har faktiskt redan fått den från handlaren, men nu ligger den slipad och grudlackad hos lackeraren och inväntar min aldelles personliga motivlakering. ETA: Inte en aning! XD Jag klättrar snart på väggarna av nyfikenhet!

Permalänk
Medlem

Väntar på en Pro epistar x3000 som förhoppningsvis ska hjälpa mig att inte backa in i fler grindstolpar som inte syns nu när det är så jävla mörkt ute

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Igår lade jag in en beställning hos Inet på ett nytt nätaggregat som ska göra det möjligt att äntligen återuppväcka min Windows Vista dator (moderkortet har varit på reparation). Tog i lite och valde ett Corsair TX 650W V2 80+ Bronze vilket kan leverera mer än jag behöver. Kylpasta och ett par minnen till ett vilande moderkort följde också med i beställningen.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

En liten uppgradering är på g, egentligen så tickar min i5 750 i 3,6Ghz på väldigt bra men syrran gnäller på lagg i LoL och WoW så hon får ta över den, snäll bror som man är, hehe.

  • Asus P8Z77-V

  • Intel i5 3570K

  • Corsair Vengeance LP 16GB

En riktig guld-bror är vad du är!;D

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Väntar på en samsung 830 128GB SSD från CDON

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Medlem

Storhandlade på ebay för ett tag sedan, nackdelen är lång leveranstid men till jul så har man ju fått allt =D
Den där grönsaksgrejjen kostade 300 på Coolstuff.se och 50 spänn inkl frakt från ebay så det är ju värt längre väntetid, gäller väl allt jag köpt där

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Avstängd
Visa signatur
Permalänk
Medlem

The body shop hemp lip balm, köpt på ebay 2 för en pris i sverige

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Efter en planerad uppgradering kom en oplanerad uppgradering.
Gamla började låte för mycket, coil whine.

Hoppas det löser problemet och håller minst de 6 år jag haft mitt HX620.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

väntar på en Samsung Galaxy S III, men den är väl 2v bort. suck.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

EVGA GTX 660 2GB SuperClocked

Hejdå 460. Ska säljas på blocket.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD

Permalänk
Avstängd

Mer bilder https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151123438562344.4...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Själv har jag gjort en beställning på en del live blu rays, bland annat En vivo som jag haft ett tag på datorn men känner att det blev dags att få den i laglig form och fulla kvalitén nu när plånboken tillät.

Jag beställde även Never say die dvd från black sabbath, Live at river plate med AC/DC och lite till.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Ny klocka till jobbet är beställd. Fick bli g-shock då den måste tåla en hel del påfrestning som blir.