Klaga på Black Ops II - Tråden

Permalänk
Avstängd

Klaga på Black Ops II - Tråden

För alla er som gillar att klaga, go nuts!

Håll Diskussionen konstruktiv och on Topic // MichaSWE Mod

uppmaning
Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Medlem

Bitch please, de är inget att klaga på. Det är CoD.

Permalänk
Medlem

1: De använder fortfarande id Tech3-motorn. Även om den blivit moddad och patchad så är den fortfarande en motor från '99.

2: Treyarch har inte fixat bättre graphical artists. Även om jag tyckte sämre om Infinity Wards spel, så hade de i alla fall acceptabel kvalitet på texturerna.

3: Activision får pengar när man köper spelet..

Visa signatur

Desktop: i5 2500K, 32GB RAM, Intel 330 60GB SSD, 1TB HDD, GTX 670, Fractal Design Arc, Arch Linux
Laptop: Asus U32u, Intel 330 60GB SSD, 8GB RAM, Arch Linux

Permalänk

Anledningen till att jag köpte det var att folk sa att det var svårare (eller som TS sa; Att vapnen suger), har spelat ungefär 260h BF3, och innan det har jag inte spelat FPS speciellt seriöst, och aldrig blivit bra. Tänkte idag att jag skulle installera Black Ops 1 och se hur det gick, och till min stora förvåning kändes det skitlätt, kom 1a kanske 2/3 gånger, och då mot spelare som är lvl 50 prestige, medan jag själv är lvl 15 och bara har skitvapen (om man jämför med vad man får senare), och så tycker jag inte det ska va, vill inte att mina "skills" i ett spel direkt ska kunna översättas till ett annat, vill behöva lära om mig.

Kort sagt, det är det jag hoppas på i BO2 (laddar ner det as we speak), men har på känn att jag kommer komma förbi här och klaga om inte allt för länge

EDIT: Har nu spelat ett tag, och det känns ju inte direkt som CoD, striderna känns mer som BF3, och det är hipfire som gäller upp till kanske 5 meters avstånd, vilket är rätt drygt imo, sen känns det som att man tål fler skott, vilket också känns mer som BF3. Servrarna verkar ha väldigt dålig connection, är väldigt ofta fienden skjuter, och inga skott träffar, och sen plötsligt pow är man död, och på killcam ser man att alla skotten träffade.

Är också jättestörigt att ens kompisar ska lämna en enorm döskalle när de dör, för den är perfekt för fiender att gömma sig bakom om man skjuter på någon på avstånd... Känns inte helt genomtänkt, och som vanligt känns det som att CoD handlar mer om camping med fula trick i bakfickan än faktiskt skicklighet. Små elminor som gör att man knappt kan röra sig, och en snubbe som sitter precis runt hörnet är väl kanske inte min definition på skicklighet.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Det enda jag gillade var Black Ops Sniper & Tomahawk only Lobbies, samt HC S&D I MW2.
MW3 var bara skit. Äcklig grafik, skumma vapen osv..
Har funderat på att skaffa BO2, men då dedikerade servrar inte går att joina via en server browser tror jag nog att jag skippar detta CoD spel.
Samtidigt läser man ju iofs inte så mycket positivt om detta, men jag har alltid gillat CoD, det är snabbt och intensivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Anledningen till att jag köpte det var att folk sa att det var svårare (eller som TS sa; Att vapnen suger), har spelat ungefär 260h BF3, och innan det har jag inte spelat FPS speciellt seriöst, och aldrig blivit bra. Tänkte idag att jag skulle installera Black Ops 1 och se hur det gick, och till min stora förvåning kändes det skitlätt, kom 1a kanske 2/3 gånger, och då mot spelare som är lvl 50 prestige, medan jag själv är lvl 15 och bara har skitvapen (om man jämför med vad man får senare), och så tycker jag inte det ska va, vill inte att mina "skills" i ett spel direkt ska kunna översättas till ett annat, vill behöva lära om mig.

Kort sagt, det är det jag hoppas på i BO2 (laddar ner det as we speak), men har på känn att jag kommer komma förbi här och klaga om inte allt för länge

EDIT: Har nu spelat ett tag, och det känns ju inte direkt som CoD, striderna känns mer som BF3, och det är hipfire som gäller upp till kanske 5 meters avstånd, vilket är rätt drygt imo, sen känns det som att man tål fler skott, vilket också känns mer som BF3. Servrarna verkar ha väldigt dålig connection, är väldigt ofta fienden skjuter, och inga skott träffar, och sen plötsligt pow är man död, och på killcam ser man att alla skotten träffade.

Är också jättestörigt att ens kompisar ska lämna en enorm döskalle när de dör, för den är perfekt för fiender att gömma sig bakom om man skjuter på någon på avstånd... Känns inte helt genomtänkt, och som vanligt känns det som att CoD handlar mer om camping med fula trick i bakfickan än faktiskt skicklighet. Små elminor som gör att man knappt kan röra sig, och en snubbe som sitter precis runt hörnet är väl kanske inte min definition på skicklighet.

När ska folk som delar dina åsikter förstå att hardcore är det enda rätta? spec i BF3. Nu har dom dock bara fyra gamemodes till COD black ops 2 på hardcore

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

Varför har de plockat bort alla HC-lägen? Tycker alla spelsätt borde finnas i HC-tappning =(

Permalänk
Medlem

haha finns det Hc lägen i det där skiten, säkert lätt som fan ,borde kalla det BP läge, (bitch pls)

Visa signatur

Asrock x570m Pro - AMD 3700x - Sapphire 5700XT Nitro+ 8GB - CM Hyper 212 black edition - Corsair Vengeance 16GB DDR4 3200MHz - Samsung 960 EVO M.2 250GB SSD - Samsung 970 Pro 512GB - Fractal Design Define Mini C Window- Acer 27" XF270HU WQHD 144Hz - OPO 7T + massa annat kul

Permalänk
Medlem

Vill du ha något svårare kan du ju spela schack på elitnivå istället?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

Anledningen till att jag köpte det var att folk sa att det var svårare (eller som TS sa; Att vapnen suger), har spelat ungefär 260h BF3, och innan det har jag inte spelat FPS speciellt seriöst, och aldrig blivit bra. Tänkte idag att jag skulle installera Black Ops 1 och se hur det gick, och till min stora förvåning kändes det skitlätt, kom 1a kanske 2/3 gånger, och då mot spelare som är lvl 50 prestige, medan jag själv är lvl 15 och bara har skitvapen (om man jämför med vad man får senare), och så tycker jag inte det ska va, vill inte att mina "skills" i ett spel direkt ska kunna översättas till ett annat, vill behöva lära om mig.

Kort sagt, det är det jag hoppas på i BO2 (laddar ner det as we speak), men har på känn att jag kommer komma förbi här och klaga om inte allt för länge

EDIT: Har nu spelat ett tag, och det känns ju inte direkt som CoD, striderna känns mer som BF3, och det är hipfire som gäller upp till kanske 5 meters avstånd, vilket är rätt drygt imo, sen känns det som att man tål fler skott, vilket också känns mer som BF3. Servrarna verkar ha väldigt dålig connection, är väldigt ofta fienden skjuter, och inga skott träffar, och sen plötsligt pow är man död, och på killcam ser man att alla skotten träffade.

Är också jättestörigt att ens kompisar ska lämna en enorm döskalle när de dör, för den är perfekt för fiender att gömma sig bakom om man skjuter på någon på avstånd... Känns inte helt genomtänkt, och som vanligt känns det som att CoD handlar mer om camping med fula trick i bakfickan än faktiskt skicklighet. Små elminor som gör att man knappt kan röra sig, och en snubbe som sitter precis runt hörnet är väl kanske inte min definition på skicklighet.

Håller helt med dig med camping och fula trix, det finns en alltid en massa, konstiga små prylar som ska användas vid camping, det blir fler och och fler för varje nytt spel, samtidigt som banorna blir mindre och mindre, känns som en konstig blandning, i BF3 skulle dom ju kunna ha en massa sånna "fällor" och sensorer och skit, efterssom banorna är större. Sen är det jätte konstigt, precis som du säger, att det är hipfire som gäller på nära håll, jag är inte alls van vid det, är van vid att det alltid är bättre att sikta, och att hipfire är nått man gör som sista utväg. Håller också delvis med om att det känns mer som BF, har inte spelat det så mycket, men det är nått med när man skjuter som inte känns som COD, om man siktar in sig innan man skjuter, då känns det som rätt, blir ingen recyl alls, men om man skjuter och missar första skottet så går det inte att kontrollera.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk
Avstängd
Skrivet av str0mback:

Det enda jag gillade var Black Ops Sniper & Tomahawk only Lobbies, samt HC S&D I MW2.
MW3 var bara skit. Äcklig grafik, skumma vapen osv..
Har funderat på att skaffa BO2, men då dedikerade servrar inte går att joina via en server browser tror jag nog att jag skippar detta CoD spel.
Samtidigt läser man ju iofs inte så mycket positivt om detta, men jag har alltid gillat CoD, det är snabbt och intensivt.

Om du gillar sniper tror jag nog du kan gilla det här spelet, visst du kan inte välja sniper only, men jag blir snipad på dom alldra konstigaste ställena, på nära håll, när jag springer, allt möjligt, det verkar busenkelt, för dom som kan, jag tycker det är skit svårt men det är mest för jag inte tränat antar jag.

Visa signatur

Aerocool DS Cube Svart Fönstersida - BitFenix Recon Fläktkontroller - Intel Core i7 4770K@3,5GHz - Intel 530 120Gb SSD - Asus Maximus VII Gene - XFX Radeon HD 7990@1,0GHz Quadfire - Seasonic 1200W Platinum - Corsair H55 - Corsair Dominator Platinum@2,4GHz - Steelseries Sensei Pro FNATIC Rubberized Modded - SteelSeries 6G v2 - SteelSeries Qck+

Permalänk

Tycker snipingen var rätt lätt, men det är kanske för att jag är van vid sniping i BF3 och MoH:Warfighter, men hade faktiskt lättare med sniper än med assualt rifle, tror jag fick 3 såna där quad-helikopter-robot-saker på en TDM.

Till de som sagt att det löser sig med HC; Vill inte ha bort huden bara för fienderna ska dö snabbare, sen känns det bara som att det kommer göra hip fire problemet ännu värre, om det tar ännu färre skott från höften att döda.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Jag tänkte att detta skulle lösa sig efter någon dag men samma skit pågår fortfarande. Det är när folk ragequitar hela förbannade tiden. Jag förstår att det inte är roligt att möta ett party på 3-6 personer men när folk lämnar så borde det komma in nytt folk. Det är skittråkigt att vara ett helt lag som springer och jagar en vilsen själ som stannar kvar i lobbyn. Sen är det inte alltid lobbyn verkligen fylls. 4v4 är inte alls ovanligt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Jag antar att era rundor inte ser ut så här?
http://www.youtube.com/watch?v=r3oD25P6hmQ&feature=plcp

Sen så har väl tidigare "CoD:s" även haft klagomål på hip fire, kommer själv ihåg MW2 då Umpen(tror jag?) var OP p.g.a. hip fire.

Högre sens ger mer fördelar om man kan kontrollera den såklart.

Permalänk
Skrivet av jJnte:

Jag antar att era rundor inte ser ut så här?
http://www.youtube.com/watch?v=r3oD25P6hmQ&feature=plcp

Sen så har väl tidigare "CoD:s" även haft klagomål på hip fire, kommer själv ihåg MW2 då Umpen(tror jag?) var OP p.g.a. hip fire.

Högre sens ger mer fördelar om man kan kontrollera den såklart.

Inte för att vara sån men... Motståndet ser ut att suga stenhårt, hur många är det som spelar? 3 vs 3? De springer ju förbi honom flera gånger. Jag säger inte att han är kass men jag tror att de han kör mot får honom att se bättre ut än vad han är.

Visa signatur

Intel i5 2500K | GTX 980 | ASRock P67 Extreme4

Permalänk
Medlem
Skrivet av overheizer:

Inte för att vara sån men... Motståndet ser ut att suga stenhårt, hur många är det som spelar? 3 vs 3? De springer ju förbi honom flera gånger. Jag säger inte att han är kass men jag tror att de han kör mot får honom att se bättre ut än vad han är.

Om han är bra eller inte spelar ingen roll, det var väl mer en metafor för hur en bra runda kan se ut

Permalänk

Det jag ogillade mest med BLOPS var just att hip-fire var så töntigt förlåtande.

BLOPS2 verkar inte ett dugg bättre ;<

Kommer troligtvis köpa skiten i vilket fall som helst då många jag spelar med spelar det.

Permalänk
Medlem

Hur kan man säga att ett spel är "för lätt" på multiplayer? Hade det varit lätt så hade det automatiskt gjort det sjukt svårt då det skulle vara "lätt" för alla att döda varandra...

Hardcore är det enda som är värt att köra för övrigt.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av Överkill:

Det jag ogillade mest med BLOPS var just att hip-fire var så töntigt förlåtande.

BLOPS2 verkar inte ett dugg bättre ;<

Kommer troligtvis köpa skiten i vilket fall som helst då många jag spelar med spelar det.

En smg och lasersight (är ett attachment som ger samma effekt som steady aim) och sen bara hipfire är väldigt mycket för bra. Men dom sa i någon intervju att dom hade väldigt lätt att ändra hur bra saker är i spelet så vi får hoppas dom fixar till det. Är ingen idé att använda en assault riffle nu utan det är smgs all the way. Får hoppas på en bättre balans där. Kommer nog ändå försöka adsa så gott det går, för blir det en större förändring på lasersight så kommer det vara skönt att ha som vana att trycka på höger musknapp.

Core är det enda som är värt att köra för övrigt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Tycker inte alls så bra hip fire passar in i ett spel med så små banor, speciellt när man inte ens behöver skjuta i bursts, bara att rikta vapnet åt fiendens håll och hålla inne musknappen, vilket spelaren i videon som postades tidigare visade väldigt bra

Gillar dock att det känns som ett nytt spel mer än bara ännu ett CoD men lite nya texturer.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Tycker inte alls så bra hip fire passar in i ett spel med så små banor, speciellt när man inte ens behöver skjuta i bursts, bara att rikta vapnet åt fiendens håll och hålla inne musknappen, vilket spelaren i videon som postades tidigare visade väldigt bra

Gillar dock att det känns som ett nytt spel mer än bara ännu ett CoD men lite nya texturer.

Jag håller med dig helt! Problemet är att det inte är någon som helst idé att använda sig utav assault riffles i spelet utan det är smgs som gäller. Jag har testat att spela med AR's men det är inte direkt så långa avstånd att man någonsin får fördel med dom, förrutom någon gång men det är sällsynt. Det är lite tråkigt.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk

Är drygt som fan att trotts att matcherna är så korta hinner man oftast inte spela klart dem eftersom folk leavar.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Även att jag spelar BF3, hatar MW3 tycker jag faktiskt att Black Ops 2 är roligt. Grafiken ser ju lite roligare ut än i MW3 så det blir ju genast bättre, jag tyckte att spelkänslan var helt okej och fick det draget att jag ville spela mer.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

jä*la pengar desperata företag USCHHHHH
Jag var så glad att spelet skulle vara DX11 och då trodde jag en ny motor.. men NEJ SAMMA JÄ*LA MOTOR SEDAN 99. Sluta köpa deras spel dem förtjänar inte ens 10kr per spel

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk

Får konstant connection interrupted, går max 1-2 banor innan jag kastas ut. Tror inte ens jag sett alla banor sen tisdags.

Permalänk
Skrivet av Zoidberg:

Sweclockers borde ha en officiell del i forumet där man klagar på spel och där folk bryr sig om klagandet, har sett klagotrådar på alla spel nu, BF3, MW3, BO2 (denna), MoH:WF, Skyrim etc.
Vart vill man komma med klagandet?

Eller så kan man köpa en dagbok som man kan skriva i istället.

Håller med, även om utvecklare gör saker som är dåliga i spel så bör man käften om det, så får de gissa vad som borde fixas!
Är väl inget fel med att försöka väcka diskussion om saker man tycker är dåliga? Är det så jobbigt är det bara för dig att inte gå in i tråden och kolla. Att se namnet på tråden ibland i "Nytt i forumet" kan inte vara så hemskt?

Att låtsas att problemen inte finns hjälper inte.

Skrivet av Sh4dy:

jä*la pengar desperata företag USCHHHHH
Jag var så glad att spelet skulle vara DX11 och då trodde jag en ny motor.. men NEJ SAMMA JÄ*LA MOTOR SEDAN 99. Sluta köpa deras spel dem förtjänar inte ens 10kr per spel

BO2 är nog det första COD på länge som inte känns som samma gamla spel.

§1.1 raderat
Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk

Borde ha lärt mig för år sedan att det är alltid i grunden samma spel, jag kommer dö av lag comp i all evig tid det bara är så.

Sen är sånt här skjut och pang pang mer för ynge eller såna som gillar när det går för fort.

aja läxa lärd inga fler Online Multiplayer spel för mig en lång tid framöver.

Ger mig inget känns bara jäkligt hetsigt och överdrivet.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad på off topic och privata diskussioner*

Håll er till ämnet och försök att vara konstruktiva i era inlägg tack. Tänk på våra regler

Med vänlig hälsning
MichaSWE

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

När jag började höra om att Treyarch gör ett nytt CoD spel så tänkte jag "Shit nu gör dom säkert en fantastisk uppföljare som säkert utspelar sig i 80-talet" tänkte jag.

Men så vart det framtid istället det vart jag mer fascinerad över att äntligen en tid CoD aldrig har utspelats sig på tidigare.

Och många nyheter, Bla.

Ingen RXD.
Dedikerade Servrar (Server Browser)
Bort med eld kastaren.
m.m

Men det verkar som att mina förväntningar blev ett..... ett helvete.

Den 13'e November klockan 00:23 jag hade förberett installation av spelet någrat immar innan klockslaget så kände jag mig så jätte taggad att spela spelet.

Och när jag kommer in för första gången så ser jag inga Dedikerade servrar, jag tänkte okej, men Treyarch har säkert gjort 10x bättre saker än Infinity Ward gjorde med Mw3 fiaskot spelet.

Så joinar jag ett Lobby rum och prov spelar innan jag lägger mig, det ser så fruktansvärt underbart ut. Skön tempo, härlig spelfysik och extremt starka vapen och lätt att skjuta, vilken upplevelse bara positiva tankar hade jag.

Samma sak under hela dagen också.

TILLS!!!

nästa dag till nu!

Allt är svårare och vildare HERREGUD!!!!!!!!

Så fort jag möter en motståndare så dör jag det är så hemskt att uppleva så har ingen chans det är samma skadesystem som Mw3 hade.

Bara det att det är Högre tempo och spelfysik som är skillnaden.

Det känns som att vapnen har inbyggd rapitfire i sig.

Om dom kan ta mig så bra kan väl jag ta dom orättvist.
Och PointStreaks är ett helvete jag vill ha Killstreak genom och döda inte genom att få poäng. :@
Dedikerade servrar, jaha vart är dom då? usch, Treyarch kunde jag lita på men nä det här är mitt sista CoD köp tror jag 4EVER.
10-Pick systemet är ett minne blott. (Spoila inte ut er vad jag tycker om det, jag har rätt och tycka hur jag vill mina åsikter, CoD fans får whina till mig men det skiter jag i)

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

För små banor.

Blir skjuten i ryggen, ovan och underifrån.

För små banor och alla springer med lightweight och SMG/pistol gör att spawns blir helt pejkon. Vilket i sin tur gör att banorna känns ännu mindre.